Nousiko Tynkkyselle neuvottelijan asema päähän?
Nyt neuvoo ja yrittää määräillä mitä Petteri voi sanoa ja tehdä. Taisi nyt vähän luulla liikoja omasta asemastaan.
Kommentit (191)
Jos Marin oli Tynkkysen sijasta antanut saman kommentin, niin se olis ollut voimaannuttava kokemus naiselle, kun pisti Orpon kuriin:) Eihän teitä MariNistejä ota enää eded todesta.
Sebasrianille on varmasti varattu ihan oma ja helposti puhdistettava tuoli siellä neuvotteluissa.
Ilmeisesti Tynkkyseltä on jäänyt tietty kehitysvaihe lapsuudessa väliin.
Luulen että tämä kohu on aivan turha.
Tiistaina on Sebun kymmenhenkinen työryhmä aloittaa toimintansa.
Ne muut seitsemän jäsentä (kok, kd ja rkp) sanoo Sebulle mistä kana pissii.
On siellä hyviä nimiä: https://valtioneuvosto.fi/hallitusneuvottelut/neuvotteluorganisaatio
Ministerin pestiä ei Sebun tarvitse enää odottaa. Liikenneministerin hommat menee RKP:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diktatuurin määritelmästä lainattua "Tiedonvälitys on valvottua ja rajoitettua, koulutus hallinnon määrittelemää ja kansalaisvapaudet puutteelliset."
Kuulostaako tutulta arvon perussuomalaiset?
Eihän perussuomalaiset oo puuttumassa kaupallisen median sisältöön.
Vielä
On se hassua että mun pitää maksaa 167 euroa vuodessa että on mediakanavia joita mä en kato ja jotka edustaa räikeällä tavalla puolueellista, päinvastaista maailmankuvaa mikä mulla on.
Päinvastainen maailmakuva eli ei uutisia ja eikä suomalaisia ohjelmia. Katsot valeuutisia.
Hyi mikä ääliö. Miksi tuollaisia pellejä on ylipäätään laitettu neuvottelemaan yhtään mistään?
Vierailija kirjoitti:
Jos Marin oli Tynkkysen sijasta antanut saman kommentin, niin se olis ollut voimaannuttava kokemus naiselle, kun pisti Orpon kuriin:) Eihän teitä MariNistejä ota enää eded todesta.
Marin ei anna noin idioottimaisia kommentteja, eikä myöskään pasko tahallaan housuun suorassa lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebusta tulee liikenne-ja viestintäministeri
Petteri Orpo on täysin hullu jos päästää hallitukseensa tuollaisen räyhääjän. Eihän siinä tule asioiden hoitamisesta yhtään mitään.
Tynkkysen toiveministerin urasta tässä hallituksessa meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muiden kasvoille piereskely ja sitten karkuun juokseminen kuuluvat tavallisesti normaaleihin hallitusneuvotteluihin. Nyt sitä pipoa löysemmälle!
Heh, nyt on joku todella raivostunut ja täpinöissään kun saa sydämensä kyllyydestä maalittaa Tynkkystä. Huvittavaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Tynkkyseltä on jäänyt tietty kehitysvaihe lapsuudessa väliin.
Montakin vaihetta...
Kansanedustaja Tynkkynen kasvoi hurjissa olosuhteissa: Köyhä äiti sai ruoka-apua seurakunnalta, täti hyppäsi parvekkeelta ja kuoli, setä menehtyi aidsiin
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kansanedustaja-tynkkynen-kasvoi-hur…
Vierailija kirjoitti:
Sebastian taitaa olla kyllä jonkin asteen huomioaddikti.
Tyypillinen huomiohuora ja narsisti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ola ehkä ihan kirjoittamatta, jos et halua todistaa että viiteryhmäsi äly ei vaan yksinkertaisesti riitä mihinkään keskiolutpullon avaamista vaativampaan tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diktatuurin määritelmästä lainattua "Tiedonvälitys on valvottua ja rajoitettua, koulutus hallinnon määrittelemää ja kansalaisvapaudet puutteelliset."
Kuulostaako tutulta arvon perussuomalaiset?
Eihän perussuomalaiset oo puuttumassa kaupallisen median sisältöön.
Vielä
On se hassua että mun pitää maksaa 167 euroa vuodessa että on mediakanavia joita mä en kato ja jotka edustaa räikeällä tavalla puolueellista, päinvastaista maailmankuvaa mikä mulla on.
Päinvastainen maailmakuva eli ei uutisia ja eikä suomalaisia ohjelmia. Katsot valeuutisia.
Tietäsit oikean summan, jos maksaisit yle-veroa ihan oikeasti
mutta kun oot vain palstalle paskaa kirjoittava
BB-Sebulle oma potta neuvotteluhuoneen nurkkaan, josta voi huudella ja laulaa kivoja lauluja samalla kun äheltävät isoa hätää.
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen on niitä harvoja poliitikkoja, jotka sanoo asiat juuri kuten ajattelee.
Hän on siis tyypillinen persupolitiikko, jonka möläytyksiä muut joutuvat sitten selittelemään T. Hakkaraisen tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebusta tulee liikenne-ja viestintäministeri
Petteri Orpo on täysin hullu jos päästää hallitukseensa tuollaisen räyhääjän. Eihän siinä tule asioiden hoitamisesta yhtään mitään.
Tynkkysen toiveministerin urasta tässä hallituksessa meni jo.
Haihtui kuin pieru BB-taloon.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä ääliö. Miksi tuollaisia pellejä on ylipäätään laitettu neuvottelemaan yhtään mistään?
Äänestin Tynkkystä. Ihan paras !