Millä todennäköisyydellä kyseessä on biologinen lapsi?
Kyseessä on mieheni sisko ja heidän isänsä.
Olen tutustumisesta alkaen kiinnittänyt huomion mieheni siskon erilaiseen ulkonäköön verrattuna näiden isään. Miehen isällä oli vaaleanruskeat suorat hiukset ja todella vaaleat siniharmaat silmät.
Miehen siskolla puolestaan on tummanruskeat selkeästi kiharat hiukset ja ruskeat silmät. Miehen ja tämän siskon äidillä on myös tummanruskeat hiukset, mutta vihreät silmät. Muutenkin tämä miehen sisko on hyvin erinäköinen kuin mieheni siis veljensä. Miehelläni on vaaleanruskeat suorat hiukset ja siniharmaat silmät. Sisko ei muistuta lainkaan isäänsä ulkonäöllisesti.
Miten todennäköisesti miehen sisko on isänsä biologinen lapsi? En haluaisi kysyä anopilta enkä oikein mieheltäkään.
Kommentit (26)
Heti seuraavalla vierailulla vaan asia rohkeasti puheeksi.
Ap, katso minkä väriset silmät on prinssi Williamin esikoisella. Ruskeat. Isällä siniset ja äidillä vedenvihreät.
Oletko kyselemässä, onko kyseessä kuninkaallinen lehtolapsi?
Minä olen niin isäni näköinen että itseänikin on alkanut harmittamaan se etten syntynyt poikana.
Ap puolestaan vaikuttaa ihmiseltä joka on mukavimmillaan six feet under
Kaikki lapset ovat biologisia, tampio!
Millä todennäköisyydellä prinssi George on prinssi Williamin poika?
Sitten vielä bold and beautiful tyyliin järjestetään joku väärennetty testitulos joka esitetäån muille ja pidetään huolta että sana kiertää.