Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi välit poikki viestillä

Vierailija
04.05.2023 |

Sydänsuruista asiaa. Kirjoitan tänne, koska en halua jatkuvasti kuormittaa ystäviäni.

Eli, takana n. 5kk pituinen situationship mieheen, johon ihastuin. On-off -meininkiä, pari välirikkoakin mahtui jo tuohon ajanjaksoon. Mies ei halunnut parisuhdetta enkä itsekään sitä oikeastaan vaatinut. Nähtiin luvan kanssa molemmat muitakin silloin tällöin. Mies kuitenkin oma-aloitteisesti oli päivittäin yhteydessä, nähtiin usein, oli yökyläilyjä ja vielä viime viikolla mies halusi tulla ja tulikin luokseni vain halaamaan minua, koska minulla oli huono päivä. Pitkä tarina, mutta hyvin intensiivistä vuoristorataa se oli ja mies kyllä monesti antoi ymmärtää että olen hänelle aidosti tärkeä ja että hän välittää.

No nyt pari päivää sitten mies laittoi kaikki välit poikki VIESTILLÄ, ja vieläpä sanoi, että aikoo vältellä minua jatkossa. Ei perusteluita, ei selityksiä, ei mitään. Ei vastannut soittooni tai toiveeseeni päättää homma kasvotusten. Esti minut somessa, mutta ei whatsapissa. En ole itsekään sen jälkeen yrittänyt tavoittaa.

Mitä helvettiä tämä on? Tiedän, että kukaan muu ei voi tietää syytä tälle, mutta olen vaan niin puulla päähän lyöty?? Ja toiseksi, mitä minä nyt teen? Se on ok, jos ei enää halua olla tekemisissä, mutta miksi en ansainnut tietää edes syytä välien katkaisemiselle? Epätietoisuus on kaikkein raastavinta 😭

Tiedoksi vielä, että miehellä on takana suht tuore ero pitkästä avioliitosta, mutta on sen jälkeen ehtinyt tapailla jo useita naisia ennen minuakin, ja tiedän, että on käynyt paljon treffeillä eri naisten kanssa ja deittisovellukset laulaa minkä ehtii. Itse olen todennut miehen käsittelevän eroaan ja elävän menetettyä nuoruuttaan tällä päättömällä naisten metsästyksellä.

Ja kyllä, olen todella tyhmä kun sekaannuin kyseiseen mieheen, mutta sitä ei minulle tarvitse enää erikseen kertoa. Minun haukkumiseni sijaan kuulen mieluummin vertaistarinoita tai vinkkejä, miten päästä yli.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia paskoja äijiä sitä itsekin tapasi sinkkuaikoina, yhdessä hetkessä ne olivat niin ihastuneita ja halusivat nähdä, seuraavana päivänä ei kuulunut enää koskaan mitään.

Näitä löytyy miehissä, enkä tiedä mikä tollaisen tuuliviiri-käytöksen takana on. Sun mies oli tosi törppö, kun vielä estikin sut. Tuollainen mies tuskin parisuhteessakaan olisi mikään helmi.

Myöhemmin kiität, että pääsit tosta eroon. Mutta ei tähän muu auta kuin aika :( noita vastaeronneita kannattaa muutenkin vältellä, meno voi olla just tollasta että tapaillaan monia. koita jaksella!

Ja tämä mua kiinnostaa ihan yleiselläkin tasolla, että mikä ajaa tuohon jatkuvaan tinderöintiin, treffailuun, ja seksin harrastamiseen? Siis onko se vaan sen avioeron tai jonkun muun asian käsittelyä niin että henkilö ei välttämättä edes itse tajua sitä? Tältäkin mieheltä pari kertaa kysyin, että mitä hän sieltä Tinderistä hakee jos ei kerran halua parisuhdetta, mutta en muista saaneeni kunnollista vastausta. Hänen kumppaninsa ovat vieläpä monesti olleet esim. 20v vanhempia tai salaa liikkeellä olevia varattuja tms

Itse aina sydänsuruissani vetäydyn enkä jaksa ajatellakaan treffailua. Sen aika on sitten, kun voin hyvin.

Ja joo, mitä enemmän tästä kirjoitan, sitä enemmän tajuan, kuinka typerään mieheen ja tilanteeseen olen haksahtanut.

AP

Swinger aka parinvaihto elämäntyylissä ei ole aikuisten kesken mitään laitonta. Mies selvästi kokee polyamoristen suhteiden istuvan hälle parhaiten.

Vierailija
42/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen nyt ikävän yleistyksen ja sanon, että miehet yleensä reagoivat refleksinomaisesti. Heiltä puuttuu kyky tarkkailla itseään ja motiivejaan, kun puhutaan ihmissuhteista. Siksi miehet pilkkaavat jatkuvasti naisia ihmissuhteiden turhasta vatvomisesta.

Ei siis kannata odotella että mies selittäisi käytöstään ja ymmärtäisit sitä kautta, mitä tapahtui. Miehellä todennäköisesti ei ole hajuakaan siitä, miksi hän tekee mitäkin.

No onpa taas juttua... Voi hyvänen aika. Pysykää pliis sinkkuina, jos ajatusmaailma on tällainen.

Älä moraalipanikoi. Tähänkin ketjuun tuli muutamassa minuutissa KAKSI miestä jotka molemmat olivat vaihtaneet naista, koska "uusi otti paremmin suihin". Ja sitten juttu ei toiminutkaan. Tuossa ei paljon itsetuntemus loista.

Mutta toki nuo olivat vain trolleja, eikö niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli rehellinen alusta asti, ettei mitään suhdetta halua. Turha haukkua miestä siitä. Ainoa mistä häntä voi syyttää, on sellanen häilyvyys ja ettei selvitä asioita kunnolla. Tosin en tiedä onko siihen syynsä. Moni nainenkin on pitänyt täällä oikeutettuna blokata miehen, jos on pelkona ollut jankuttamista ym.

Ihan oikeesti, 5 kk on/offia? Kyllä se nyt vähän viittaa siihen, ettei tuossa nyt ole tasapainoiset ihmiset keskenään vuorovaikuttamassa...

Vierailija
44/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen nyt ikävän yleistyksen ja sanon, että miehet yleensä reagoivat refleksinomaisesti. Heiltä puuttuu kyky tarkkailla itseään ja motiivejaan, kun puhutaan ihmissuhteista. Siksi miehet pilkkaavat jatkuvasti naisia ihmissuhteiden turhasta vatvomisesta.

Ei siis kannata odotella että mies selittäisi käytöstään ja ymmärtäisit sitä kautta, mitä tapahtui. Miehellä todennäköisesti ei ole hajuakaan siitä, miksi hän tekee mitäkin.

No onpa taas juttua... Voi hyvänen aika. Pysykää pliis sinkkuina, jos ajatusmaailma on tällainen.

Älä moraalipanikoi. Tähänkin ketjuun tuli muutamassa minuutissa KAKSI miestä jotka molemmat olivat vaihtaneet naista, koska "uusi otti paremmin suihin". Ja sitten juttu ei toiminutkaan. Tuossa ei paljon itsetuntemus loista.

Voi hirveetä. Ihanko 2 vauvapalstalla? No sehän kertoo kaiken sitten miessukupuolesta.

Laske saman tien naiset, jotka sössöttää vastaavaa sontaa. Eipä ole sukupuolesta kiinni, kuten tulet huomaamaan. Mutta seksistit on seksistejä...

Vierailija
45/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia minkä olen luvannut itselleni, kun olen eron jälkeen tätä deittihommaa kokeillut, on se, että se on yksi kerta pettämistä/taukoa/kattellaan-kommenttia. Ihan turhaa näitä janttereita on alkaa sen syvemmin ymmärtämään, jos homma on noin epämääräistä alusta asti. Se joka on kiinnostunut aidosti, kertoo ja näyttää sen. Muu on ihan höpötystä

Vierailija
46/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hirveetä. Ihanko 2 vauvapalstalla? No sehän kertoo kaiken sitten miessukupuolesta.

Laske saman tien naiset, jotka sössöttää vastaavaa sontaa. Eipä ole sukupuolesta kiinni, kuten tulet huomaamaan. Mutta seksistit on seksistejä...

Jopas sinä kiskoit herneet nenään. Ikävää että miessukupuolesta nyt löytyikin vikoja. Ei toksisesta maskuliinisuudesta noiden kahden kommentoijan takia puhuta ympäri maailmaa.

Vierailija
47/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan situationship sentään.

Vierailija
48/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli rehellinen alusta asti, ettei mitään suhdetta halua. Turha haukkua miestä siitä. Ainoa mistä häntä voi syyttää, on sellanen häilyvyys ja ettei selvitä asioita kunnolla. Tosin en tiedä onko siihen syynsä. Moni nainenkin on pitänyt täällä oikeutettuna blokata miehen, jos on pelkona ollut jankuttamista ym.

Ihan oikeesti, 5 kk on/offia? Kyllä se nyt vähän viittaa siihen, ettei tuossa nyt ole tasapainoiset ihmiset keskenään vuorovaikuttamassa...

Ei se on off suhde tarkoita, että osallisilla olisi päässä vikaa. Kumpikaan ei tiedä mitä tahtoo, ei se ole vaarallista vaikka ei koko ajan suunnata määrätietoisesti kohti avioliittoa ja omakotitaloa.

Ja ei ap ole ainakaan miestä syytellyt vaan sanoi itsekin olleensa mukana tuossa... mitä tuo nyt olikin.

Vierailija
49/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet itse saman. Poista numero puhelimestasi että ei vahingossakaan tule pidettyä yhteyttä. Samoin somestasi ja koko elämästäsi. End of story, usko pois tiedän kokemuksesta että toi on ainoa oikea tapa. Älä anna mitään saumaa, missään olosuhteissa. Kirpaisee hetken, mutta huomaat lopulta että kannatti.

Vierailija
50/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos mies yhtä yllättäen ottaisi taas jonkun ajan päästä yhteyttä ja haluaisi tavata, suostuisitko?

Vai ottaisitko järjen käteen, ja päättelisit, että noin epävakaata ja epävarmaa suhdetta et halua?

Vierailija
51/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tolloille ei saa antaa uutta tilaisuutta. Heivaa tollanen äijä nyt vaan elämästäsi lopullisesti.

Vierailija
52/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suht lyhytaikainen tapailumies laittoi aamulla viestin, "haluan olla rehellinen. Olen tapaillut toista... Pahaa tekee minullekin... Toivon voimme hymyillä jos tapaamme"

😏

Toivottelin hyvät jatkot molemmille, poistin/estin numeron ja estin somessa.

Elämä jatkuu, jopa helpottuneena.

Vierailija
53/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos mies yhtä yllättäen ottaisi taas jonkun ajan päästä yhteyttä ja haluaisi tavata, suostuisitko?

Vai ottaisitko järjen käteen, ja päättelisit, että noin epävakaata ja epävarmaa suhdetta et halua?

Useinhan nämä tekevät juuri näin, kun huomaavat että ruoho ei ollutkaan sen vihreämpää aidan toisella puolella. Siihen ei vain kannata missään nimessä lähteä mukaan. Älkää olko kynnysmattoja, vaan arvostakaa itseänne.

Vierailija
54/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle suht lyhytaikainen tapailumies laittoi aamulla viestin, "haluan olla rehellinen. Olen tapaillut toista... Pahaa tekee minullekin... Toivon voimme hymyillä jos tapaamme"

😏

Toivottelin hyvät jatkot molemmille, poistin/estin numeron ja estin somessa.

Elämä jatkuu, jopa helpottuneena.

Hyvä sinä!👍

Vierailija
55/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin voi olla että hän tosiaan välittää sinusta ihan oikeasti, jos kerran kertoo aikovansa vältellä - joutuu karttamaan suojellakseen tunteitaan.

Pätevät syyt tuollaiseen lukee lähes selkokielisesti tekstissäsi.

Mies ei halua kertoa tuota sinulle, koska joutuisi silloin tunnustamaan tunteensa suoraan - hän ei halua altistaa kumpaakaan teistä tuolle tunnemyrskylle

Tai sitten... ei. 

Vierailija
56/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan pompotella, luottaa että soittelet itkien perään ja otat avosylin vastaan, kun hän taas muuttaa mielensä. Valtapeliä johon ei pidä suostua.

Jos sinulla on yhtään itsekunnioitusta, unohdat tuon lopullisesti.

Vierailija
57/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies oli oiva somen käyttäjä! Sellaisesta kannattaa pitää kiinni! Jotkut pistävät välit poikki vieläkin kirjeillä, tai puhelinsoitolla. Noloa!

Voisit yrittää ruinata häntä takaisin lupaamalla parasta suihinottoa koskaan, tai jotain muuta vastaavaa pitkäaikaiseen, syvään suhteeseen liittyvää. Jos ei toimi, niin kannattaa stalkata mitä hän tekee nykyisin ja kenen kanssa. Jos nainen on nuorempi/kauniimpi, niin postiluukusta on hyvä työntää paketillinen paskaa. Se keventää aina kaikkien mieltä, ja ehkä miehesikin tunnistaa hajun?

Vierailija
58/59 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä lisäksi se, että kaikki miehet eivät näe mitään syytä edes mainita sukupuolta, kun kirjoittelevat vastauksia eri ketjuihin. Tyhmää tehdä yleistyksiä vain näiden ihmisten kirjoitusten pohjalta, jotka näkevät syytä laittaa allekirjoitukseen sukupuolen ylipäätään.

Vierailija
59/59 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä. Nostan tämän ketjun, kun asia vaivaa edelleen.

En ole siis vieläkään ollut miehen kanssa missään tekemisissä edes viestein. Joku täällä jo kommentoikin, että tämä sekoilusuhde sai arvoisensa päätöksen, ja tavallaan se on ihan totta kyllä. En silti voi sille mitään, että minusta tuntuu edelleen pahalta ja tämä asia herättää minussa niin paljon kysymyksiä

Miten joku ihminen voi monen viikon tiiviin yhdessäolon ja ihanien kommenttien (esim. Sinä tunnut kainalossa parhaalta, luotan sinuun niin paljon, tule minun luokse yöksi jne) jälkeen täysin yllättäen laittaa välit poikki vain yhdellä viestillä?

En ole surullinen niinkään erosta, vaan tuosta käytöksestä. Vtuttaa kun ei tällä hetkellä tee mieli tavata edes ystäviä juurikaan.

Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi