Onko Elisan sähköposti maksullinen kaikille Elisan asiakkaille?
Elisa kun on tehnyt sähköpostistaan maksullisen ja hinta on vieläpä noussut koko ajan, niin se korpeaa. Minulla ei ole muita palveluita Elisalta, mutta olisiko sähköposti mahdollisesti ilmainen, jos olisi Elisan asiakas myös vaikkapa puhelinliittymän osalta?
Kommentit (21)
Ei taida olla ilmaista postia enää. Ärsyttää kun muutenkin saa maksaa liittymistä monta kymppiä ja edes sähköposti ei enää kuulu pakettiin. Nythän ne laittoi laskutkin maksullisiksi?!
Ihme firma. Taitaa olla 30 vuoden asiakkuuden jälkeen aika siirtyä toisen firman asiakkaaksi.
Olen Elisan asiakas, mutta en ole koskaan käyttänyt kyseisen firman sähköpostia. Hankin täältä uusi ilmainen Microsoftin sähköposti: https://signup.live.com/signup?cobrandid=90015&id=292841&contextid=EAC3…
Minulla oli ja on hotmail.com sähköposti, joka siirtyi sittemmin Microsoft nimiin.
Miksi et vaihda sähköpostiasi maksuttomaan?
Hotmail.com kirjoitti:
Koska minulla on ollut sama sähköposti jo yli 20 vuotta ja se on minulla ilmoitettuna lukemattomille eri tahoille erittäin tärkeisiinkin paikkoihin. Ihan posketon homma olisi ruveta tämä yhteystieto vaihtamaan ja muistaa kaikki paikat johon muutos olisi hyvä tiedottaa. On myös paikkoja joihin joutuisin tekemään merkittäviä tietoturvaselvityksiä ja lähettelemään tositteita, jos vaihtaisin mailiosoitteen. Rahaliikennepaikoissa varsinkin tästä ollaan tarkkoja.
Ap
Maksullinen on minullakin kyseinen paska :(
Aina jaksaa ihmetyttää kuinka saamattomia ihmiset voivat olla! Siis herrajestas parempia posteja kuten Gmail on ollut olemassa jo yli 10-vuoden ajan ja vasta nyt havahdutaan että olisi aika vaihtaa.. Ei voi ymmärtää..
Maksaako tuo oikeasti 5,99€ kaikille? Muistan aikoinaan tarjosivat sitä 1€ hintaan.
Täytyy olla ihan jäätävä boomeri jos vielä käyttää ja maksaa Elisan sähköpostista. Onko sulla vielä telefaksi ja kuvaputkitelevisio kotona?
Maksullinen kaikille. Meillä 5 liittymää, netti ja Elisa viihde ja maksullinen silti.
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa ihmetyttää kuinka saamattomia ihmiset voivat olla! Siis herrajestas parempia posteja kuten Gmail on ollut olemassa jo yli 10-vuoden ajan ja vasta nyt havahdutaan että olisi aika vaihtaa.. Ei voi ymmärtää..
Gmail on ollut olemassa YLI 20 VUOTTA. Mun ekat viestit Gmailissa on vuodelta 2004.
Kuinka HOMEESSA voi ihminen olla jos maksaa jostain operaattorin sähköpostilaatikosta vuonna 2025?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla ihan jäätävä boomeri jos vielä käyttää ja maksaa Elisan sähköpostista. Onko sulla vielä telefaksi ja kuvaputkitelevisio kotona?
Kyllä, ja maksan kaikki laskut henkilökohtaisesti pankissa. Sidon hevoseni siksi aikaa pankin ulkopuolelle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen on minullakin kyseinen paska :(
Hengitätkö suun kautta?
Mä irtisanoin elisan sähköpostin heti kun se tuli maksulliseksi,mutta laskuttivat siitä huolimatta yli puolivuotta ennenkuin huomasin sen.Otin yhteyttä sinne,niin oli "järjestelmä virhe"kun laskuttivat edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä irtisanoin elisan sähköpostin heti kun se tuli maksulliseksi,mutta laskuttivat siitä huolimatta yli puolivuotta ennenkuin huomasin sen.Otin yhteyttä sinne,niin oli "järjestelmä virhe"kun laskuttivat edelleen.
Opettele hoitamaan asiasi
Vierailija kirjoitti:
Hotmail.com kirjoitti:
Koska minulla on ollut sama sähköposti jo yli 20 vuotta ja se on minulla ilmoitettuna lukemattomille eri tahoille erittäin tärkeisiinkin paikkoihin. Ihan posketon homma olisi ruveta tämä yhteystieto vaihtamaan ja muistaa kaikki paikat johon muutos olisi hyvä tiedottaa. On myös paikkoja joihin joutuisin tekemään merkittäviä tietoturvaselvityksiä ja lähettelemään tositteita, jos vaihtaisin mailiosoitteen. Rahaliikennepaikoissa varsinkin tästä ollaan tarkkoja.
Ap
Rahaliikennepaikka = pankki??
Mulla on pankissa osoitteena tyyliin: "hannu.ja.kerttu@hotmaili.comi ollut jo VUOSIA eikä kukaan mitään valittanut. Ja nimenomaan vielä hotmaili.comi - ei hotmail.com
Pankki kun ei laita mitää tärkeää sähköpostilla
Vierailija kirjoitti:
Yksityisyys maksaa.
Ei kyllä pitäisi maksaa noin paljon sillä tuota Elisan 5,99€/kk hintaa ei voi perustella kuluilla.
Äidilleni tuli Elisalta viesti että "Elisa Sähköpostipalvelun kuukausimaksu on muutoksen myötä 7,99 €/kk 1.11.2025 alkaen".
Aikamoista ryöstöä on vanhoilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Äidilleni tuli Elisalta viesti että "Elisa Sähköpostipalvelun kuukausimaksu on muutoksen myötä 7,99 €/kk 1.11.2025 alkaen".
Aikamoista ryöstöä on vanhoilta ihmisiltä.
Ihan sama hinnankorotus se on nuoremmillekin , doh :D
Ja ei, en suoraan sanottuna ymmärrä miksi minun pitää maksaa ekstraa siitä että jonkun weppimailin käyttöliittymää säädetään vaikken edes käytä sitä vaan suoraan s-postiohjelmalla.
Olen varmaan outo, mutta otin tänä vuonna Elisan sähköpostin. Halusin vähentää omien tietojeni kulkeutumista Trumpin Yhdysvaltoihin. Lisäksi halusin vähentää yhdysvaltailaisten yhtiöiden tukemista.
Itse myös maksan tuosta ja kyllä tympii 😤