Voi... Edelleen pikkumies nimeä vailla
Kerran aiemminkin täällä jo kyselin nimiehdotuksia, mutta ilmeisesti täällä on niin " vaikea" mamma, jolle nimenanto onkin jo hiukan kinkkisempi juttu :)
Nimi pitäisi siis löytyä Leevin ja Aadan pikkuvelille... Ja tässä muutama kriteeri nimelle:
Kiva olisi, jos nimessä olisi pitkä vokaali (tai konsonantti), ei mikään pakollisuus...
Itse en tykkää kovin " kovista" konsonanteista, esim. K, R, jne.
Nimi ei saisi olla LIIAN paljon sisaruksien nimien kanssa samanlainen, esim. Veeti ei käy, eikä esim. AA -alkuiset (Aapo, Aatu, jne.)
Nimi saisi, tai siis PITÄISI, kuitenkin SOINTUA hyvin yhteen sisarusparven kanssa :) (Joooooooo, en mä vaikee oo :D)
Mielellään nimi ei saisi olla ihan suosituinpia nimiä, esim. Eetu on jo liian kulunut...
Kovasti tykkäisin vokaali alkuisesta nimestä :)
No niin, siinähän ne " tärkeimmät" kriteerit... Tällä hetkellä suosiossa on ollut nimet Eino ja Onni, mutta molempiin nimiin liittyy jotain ongelmia tyyliin " lähipiirissä sama nimi" jne...
Mies on jo luovuttanut mun suhteen, eikä ihme! Myönnän, vaikea tapaus olen :D
Eli jos joku keksii nimen, joka sulattaa tämän mamman sydämen on kyllä erikoismaininnan ansainnut nimenkeksimisessä!
Joten tässä " pala purtavaksi" :)
Kommentit (9)
Aadan ja Leevin veljelle nimeksi:
Daani
Eeli
Eino
Elia
Elja
Elmo
Heino
Ilkka
Ilmo
Ilpo/Ilppo
Into
Jaako
Jonni
Jooa
Joose
Kuuno
Leino
Oiva
Olli
Unto
Uuno
mutta ehdottelen silit umpimähkään (varmaan samoja olen jo ehdotellut...)
Eemi
Eemu
Nooa
Jooa
Seemi
Seeti
Peetu
Jaati
Jaani
Reemi
Veeli(taitaa olla liian samanmoinen Leevin kanssa)
Jaajo
Niiles
Niilas
Niile
Jooni
Eepi
Eepu
Nuuti
Iippo
Iisko
Nyyri
Miiro
Eeka
Eeku
Tiiko
Tuommoisia tuli vielä mieleen..muutamissa kyllä mukana kovuuttakin hiukan, mutta josko niistä joku miellyttäisi..useammat kyllä aikas erikoisia..onkohan liiankin??
... edellistä ketjua lukematta ja muiden vastauksia muistamatta =)
Leevi, Aada ja
Eemeli
Eemil
Eelis
Eerik
Eeli
Iiro
Iivari
Teemu
Tuukka
Nuutti
Niilo
Kalle
Lassi
Ossi
Jo ehdotettu Eemi olis kyllä aika mainio jatke porukkaan minusta. Tai tutumpi Eemil.
-Iitu-
Minusta Leevi ja Eemi eivät ole liian samanlaiset.
Leevi, Aada ja Luukas
Leevi, Aada ja Venner
Leevi, Aada ja Kaapo, et pitänyt kovasta konsonantista K:sta, vaan tämä nimi ois mitä parahin tähän sarjaan.
entäs...
Leevi, Aada ja Eemeli
Leevi, Aada ja Tuukka
Leevi, Aada ja Tuure
Leevi, Aada ja Santtu
Leevi, Aada ja Anselmi
Leevi, Aada ja Sampo
Leevi, Aada ja Niilo
Leevi, Aada ja Janne
Leevi, Aada ja Jonne
Leevi, Aada ja Jesse
Leevi, Aada ja Juuso
Leevi on mielestäni veikeä ja hauska nimi, samoin tästä ylläolevasta listasta Eemeli, Sampo, Janne, Jesse ja Juuso
Kaivataan kommenttia, kiitos!
Leevin ja Aadan pikkuveli...
Eero
Ennio
Eerik
Iisak
Aamos
Otto
Miio
Joona
ettei tule siellä jo ehdotettuja tarjottua?