Miehen exän kohtaaminen, ex vältellyt tätä
Miehellä ja hänen exällään on yhteiset, jo isot lapset. Lasten suhteen ovat tietenkin vielä tekemisissä jos heistä asiaa on. Exänsä on kuitenkin jotenkin jäänyt menneeseen kiinni vaikka hänelläkin on jo kauan ollut uusi mies. Miehen ja exänsä erosta on yli kaksi vuotta ja minun ja miehen seurustelun aloittamisesta n. vuosi.
Ollaan koitettu joissain yhteyksissä tavata . Onhan tässä ollut illanistujaisia miehen kaveripiirissä esimerkiksi.. Exänsä ei ole tullut paikalle jos on tiennyt, että mekin siellä ollaan. Exänsä ei ollut esim. lapsensa juhlissakaan jos olemme parina olleet.
Teinit/lähes aikuiset ovat käyttäytyneet ahdistuneesti jos ollaan muutamasti oltu tilanteessa jolloin ollaan vaikka jätetty miehen ja exänsä lapsi äidilleen ja tavattu pihassa niin, ettei olla edes hei sanottu kun toinen on karannut paikalta huomattuaan, että minä olenkin mukana. Lapsista on suorastaan nähnyt sen jännityksen. Minusta pitävätkyllä, mutta eihän minusta varmaan saa äidin nähden edes pitää.
Vähän aika sitten nähtiin ihan livenä ja sanottiin hei. Mies esitteli meidät tämmöisessä vähän vahingossa satuneessa tilanteessa jossa exällä ei siinä kohtaa ollut poispääsyä. Ex on minuun suhtautunut hyvin penseästi viestitellessään joskus miehen kanssa. Mies kyllä näyttää minulle aina viestit. On ollut jotenkin sitä mieltä, ettei meidän suhteemme kestä ja että minä en yhtään ajattele heidän lastensa parasta kun mies on jotenkin niin sokea ettei näe mitään. Että olen vaan jotenkin kietonut hänet pikkusormeni ympärille ja mies on sokea kun on rakastunut.
Kohtaaminen meni ihan ok. Exää hävetti. Huomasin sen. Minä olenkin ihan oikea ihminen, jopa mukava sellainen. :D Anteeksipyyntöä ei tullut kommenteista.. En sellaista toki odottanutkaan. Mtta onpahan nyt lopultakin takana tämäkin. Ehkä jatkossa on helpompaa?
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.