Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ja masentaa olla ihovammainen

Vierailija
03.05.2023 |

Mulla on kasvoissa lievähköä aknea, atopia ja aknen hoitotuotteista vielä kosketusihottuma. Tää oikeasti aiheuttaa kunnon kosmeettiset haitat, naama on kipeä, rahan menoa ja masennusta... 😪😪😪

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel u. Nyt, kun vaihdevuodet alkavat olla ohi, alkaa ilmeisesti akne helpottaa. Tosin nyt on vaivana laajenneet verisuonet toisessa poskessa...

Suositus: jätä sokeri kokonaan pois. Siis valkoinen sokeri, hedelmiä saa syödä. Sekin auttoi itselläni jonkin verran.

Vierailija
2/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vitiligo. Kesä on paskinta aikaa, vaikka miten yrittää vältellä aurinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vähän niinku pizzanaama?

Vierailija
4/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa aknee, mut sit näin tiktokissa suosieltiin käyttämään seerumeita, joissa on niacinamidea ja oon nyt käyttäny pari kuukautta ja ihoni on puhdas! 🤗

Vierailija
5/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen sokeri/jauho pois. Tilalle täysjyväkauraa ja hirveään makeanhimoon pikkasen luomu/ruskea/sokeri.

Helpottaa aika pian, etenkin jos et pese kasvojasi voimakkailla pesuaineilla, jolloin ihon oma luonnollinen rasvan tuotanto häviää.

Iho siis puhdistaa itseään ellei sitä häiritä kemikaaleilla. Lämpimällä vedellä huolellinen huuhtelu riittää päivittäiseen puhdistamiseen.

Kannattaa kokeilla.

Vierailija
6/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnon voide akneen ihotautilääkäriltä, ja pidä huolta D-vitamiinin saannista. Nämä ainakin minulla auttoivat (akneen + atooppiseen ihoon), eivät tietenkään varmaan kaikilla.

Vierailija
7/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minulla on verisuonia ja hormonaalista aknea leuka täynnä, eikä jälkimmäistä poista mikään ulkoinen hoito. Toki paranee nopeammin, kun hoitaa. Mutta sitten taas sykli alusta. Mietin kokeilisinko macaa, mutta jos syynä on testosteroni niin se ei kai auta vaan voi pahentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan