Te joilla kolme pientä lasta miten saatte laitettua lapset istuimiin autoon takapenkille?
Miten lastaatte auton kun on kolme pientä lasta, kahdella turvaistuin toisella kasvot menosuuntaan ja toisella selkä menosuuntaan lisäksi vielä vauva turvakaukalossa ja kaukalossa jalusta. Siis miten pystytte kiinnittämään kaikki vyöt ilman että toisen istuin on tiellä? Kyselee eräs jolla edessä tuo tilanne. Entä mikä auto?
Kommentit (3)
meillä airback pois päältä ja etupenkillä siis selkämenosuuntaan sellanen 9kg istuin, sitten takapenkillä kasvot menosuuntaan 9kg ja 15kg istuimet. itse istun keskellä ja mies ajaa
ennen oli noi 9kg istuimet samat, mutta vauvakaukalo reunassa 15kg istuimen paikalla. ja itse keskellä
aika kaponen saa itse olla että keskelle mahtuu, ahdasta on!
vauva kaukalossa keskellä, siis jalustallisessa. Selkä menosuuntaan istuin toisella sivulla, kasvot menosuuntaan toisella puolella. Hyvin mahtuvat olemaan. Lisäksi vielä vanhin lapsi istuu edessä vieressäni. Mulla on mazda ja saan jopa kaksostenrattaat paksiin kyytiin:)
ei se helppoa ole, aina väkisinkin jonkun istuin on tiellä. Onnistuu kuitenkin...Kaksi vanhempaa ovat reunoilla istuimissaan kasvot menosuuntaan päin ja vauva keskellä kaukalossaan selkä menosuuntaan päin. Ahdasta on ja auto vaihdettiin kolmannen syntymän jälkeen siitä yksinkertaisesta syystä, että vanhaan kaikkien istuimet eivät olisi sopineet. Nykyään siis mondeo.