Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde pilalla

Vierailija
03.05.2023 |

Hei!

Oon tavannut miehen tammikuussa, alettiin tapailla silloin.
Yapailtiin pari kuukautta, kunnes mies alkoi jutella exänsä kanssa, joka halusi hänet takaisin ja he halusi selvitellä asioita livenä joka loukkasi mua enkä ollut iha fine asian kanssa sillä exä halusi palata yhteen ja mies olisi halunnut mennä yrittämään selvittää siihen liittyviä asioita.

Mies jätti minut sitten näihin aikoihin kun halusi mennä näkemään exäänsä, sillä pyysin että jättäisi minut jos haluaakin exäänsä(en sitten tiedä menikö näkemään tätä exäänsä lopulta) mutta sitten mies tuli takaisin halusi yrittääkkin mun kanssa uudestaan.

Tämä exä on ongelma suhteessamme mun puolelta.

Ollaan kyllä nykyään yhdessä mutta tää exä asia häiritsee mua valtavasti, mies on kutsunut myös mua exänsä nimellä ja puhuu usein exästään ja kirjoittelee runoja tunteistaan exäänsä kohtaan jotka ei tunnu kivalta.

Mulla on tosi riittämätön olo vaikka mies sanoo että haluaa mun kanssa olla jne, mutta kaikki asiat mitä on exään liittyen käynyt en tiedä pääsenkö yli niistä.
Mies myös on sanonut miten vain tyytyy minuun ja että suhteet ovat tyytymistä.
Riidellään miehen kanssa tosi usein siitä että mulla on riittämätön olo exään liittyen että miten ikinä riitän kun tämä exä vaikuttaa niin elämän rakkaudelta.

Mies myös kokee ettei ole tehnyt yhtään väärin mua kohtaan sanomalla esimerkiksi mua exän nimellä ja tästä aiemmasta exä episodista kun halusi hänen kanssa selvittää asioita vaikka tapaili mua.

Miten edetä, unohtaakko exä ja uskoa että mies haluaa olla mun kanssa vai mennä eteenpäin yksin ja jättää mies omaan arvoon.

Mies tänään sanoi mulle että miksi mun täytyy tuntea ja rakastaa häntä niin paljon jo näin nopeasti, mulle tuli heti alussa vahva tunne että haluan olla tän miehen kanssa ja että hänessä on jotain erityistä, kunnes nämä asiat tapahtui.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sekopäistä. Anna olla. Sanonut suoraan, että tyytyy sinuun ja exän kanssa vehtaa.

Vierailija
2/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoleni kutsui vahingossa äitiäni aiemman vaimonsa nimellä ja äitini kutsui häntä erehdyksessä isäni nimellä. Noloa. 

Etsisin suhteen, joka muistaa minun nimeni. 

Vierailija
4/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miehelläkin olla villit vuodet.

Vierailija
5/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko mussa jotain vikaa kun en kaiken jälkeen pysty tuntemaan että mies haluaa mua kanssa olla vaikka niin sanoo ja muka näyttää monilla asioilla kuten mun kanssa aikaa viettämällä ja kuulemma että mies yrittää olla parempi.

Mä usein aloitan riidan koska nää exä asiat nousee mulla pintaan, ja tuntuu riittämättömältä.

Mies taas aina vaan kokee että hänen ei tarvii tehdä mitään että voisin unohtaa nää asiat, sillä mulla ei oo oikeutta loukkaantua tälläsistä asioista.

Ap

Vierailija
6/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia neurootikkoja ja asioiden vatvojia. Ette taida olla töissä kumpikaan?

Vierailija
7/7 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi, miksi exä asuu kodissasi? "Sydämeen ei mahdu kahta m:ää", sanoi vanha kansa viisaasti.

Miehelle taidat olla vain välipysäkki todellisella tai kuvitellulla matkalla takaisin exän hoteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi