Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hydrocortison -voide. Voiko sitä syödä?
03.05.2023 |
Siis jos ampiainen pistää ja haluaa lievittää oireita. Kyypakkausta ei mökillä ole.
Kommentit (6)
Se toimii ihan hyvin siihen pistokohdan päälle levitettynä, ei sovellu syötäväksi. Tietenkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu voi kyllä. Itsekkin pistelen aina koko tuubin kerrallaan kurkusta alas. Dippinä ihan erinomainen.
Voi, mutta ei se hyvää ole. Täräytä päälle vähän ketsuppia niin kyllä se sitten alas menee.
Jos ampiaisen pistää suuhun tai kurkkuun pitäisi lähteä Akuuttiin eikä miettiä mitä syömällä se helpottaa.
Alue: Aihe vapaa
Ei voi, tehoaa vain ulkoisesti käytettynä. Kuten siinä tuubissakin lukee.