Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset laittaa profiilikuviinsa somessa kuvan silmästään

Vierailija
03.05.2023 |

Miksi keski-ikäiset naiset laittaa profiilikuviinsa somessa kuvan silmästään tai jotain muuta älytöntä? Eräskin laittoi kuvan puolikkaasta naamastaan ja sormuskädestä kasvojen edessä. Nykyään sillä on taas silmänsä kuva.

Onko tämä vain jonkun tietyn kaveripiirin villitys vai ihan yleistä? Kun tän ensinmainitun kavereista muutama tekee samaa ja eräskin oli laittanut tinderiin profiilikuvaksi silmästään kuvan, ja sitten ihmetteli, kun se ei toiminut. Että kun oli tullut mätsi silmäkuvalla, ja tää nainen oli tunnistanut miehen yhteisestä harrastuksesta, ja juttelun jatkuttua jonkin aikaa mennyt paljastamaan, että hei mehän jo itseasiassa tunnetaan, ja mies oli hiljennyt...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin huomannut että keski-ikäiset naiset laittavat kuvia vain puolikkaasta naamasta! Jotenkin hassua. Ehkä siinä on taustalla joku alitajuinen epävarmuus.

Se syy on jo mainittu sivulla yksi. Tein sitä itsekin kun olin lihava ja epäsymmetrinen.

Puolikas naamakuva tai silmäkuva laitetaan koska omat kasvot näyttävät rumalta tai valahtaneilta, eikä se enää vastaa sitä mielikuvaa mikä itsellä on itsestä, ja se masentaa.

Epäsymmetriset kasvot voi piilottaa siten että ottaa kuvan vain puolikkaista kasvoista. Siten näyttää vähemmän rumalta.

t. ruma nainen

Jaa. Mulla on kortisonin turvottama kuunaama. Juuri ja juuri mahtui kuvaan. Silti sen siihen täräytin, ihan vittuuksissanikin.

Vierailija
42/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu et rumat ja lihavat naiset harrastaa tätä. Joko profiilikuvana maisemakuva, kukka tai sit pelkkä silmä tai varpaat. Munkin työpaikalla oli duunissa tämmönen jäätävä läski jolla oli kananpersetukka ja perse kuin seitsemän leivän uuni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä silmistä mutta filtteröidyt kuvat säälittäviä nk tava ihmiseltä, hampaatki käsitellään valkeeks. Aikuiset ihmiset, miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan