Onkohan olemassa sinkkumiehiä, jotka
-tulevat toimeen omillaan
-yksinolo ei ahdista
-kaikki traumat käsitelty
-ei halua muuttaa yhteen
-alkoholi ei ole ongelma
Kommentit (25)
On varmasti, sinkkumies joka ei ole vielä ehtinyt elämään elämää. Parikymppinen.
Elämä on kovaa, moni joutuu kokemaan traumaattisia asioita vuosien varrella. Hyvin harva ihminen on enää ehjä kun elettyä elämää on muutamia vuosikymmeniä takana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä muut ok, mutta miksi ei saisi haluta muuttaa yhteen (ei heti, mutta jossain vaiheessa) ??
No joo ei nyt heti, mut sit kun on suhde vakaalla pohjalla. Yksin pitää osata olla:) ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä muut ok, mutta miksi ei saisi haluta muuttaa yhteen (ei heti, mutta jossain vaiheessa) ??
Koitetaan välttää miesmaskotin ottamista.
Omalla kohdalla täyttyy kaikki... mitä nyt traumojen seuraukset tuottavat ongelmaa. Mutta kyllähän noita varmasti on.
Minä olen tuollainen :D
Olen raitis eli ainoa "päihde" on kahvi jota aamuisin juon ja ajatella käyn töissä, maksan asuntolainaa pois sekä sukan varteen kertyny myös vähän rahaa. Ei me kakkki introvertit miehet olla mitää työttömiä juoppoja.
Olen ikisinkku.
M32
Tuskin kellään on traumat käsitelty ja aina on jotain työn alla.
Eikun kukaan mies ei pärjää yksin ja ne tarvii naista kodinhoitajaksi,seksinukeksi,terapeutiksi ja tsemppariksi.
Muuten täytän kaikki kohdat, paitsi ensimmäinen on arviolta 2-3 kertaa vuodessa vaihtelevalla tasolla. Silloin pärjää kyllä, mutta ei ole mihinkään ylimääräiseen varaa. Toki siinä on hyvätkin puolensa, kun osa-aikatöiltä jää enemmän aikaa vapaa-ajan harrastuksille.
Toisaalta sitten vastapainoksi pelaan Pleikkaria varsin paljon ja liikuntaa harrastan vain vähän, mutta paheita ei ole kuin joskus roskaruoan myötä.
M46
Täytän myös kaikki kohdat. En vain halua parisuhteeseen. En myöskään tapailua, irtosuhdetta tai yhden illan juttua, tämä räpätäteille tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti, sinkkumies joka ei ole vielä ehtinyt elämään elämää. Parikymppinen.
Elämä on kovaa, moni joutuu kokemaan traumaattisia asioita vuosien varrella. Hyvin harva ihminen on enää ehjä kun elettyä elämää on muutamia vuosikymmeniä takana.
Eihän tuossa traumatonta ihmistä etsitykkään, vaan ihmistä joka on oppinut elämään niiden mahdollisten traumojensa kanssa.
Tollasessa suhteessa vaan pitäs olla koko ajan pommittamassa viestiä, että nainen tulis huomioiduks. Olen kokeillu, en jaksanu.
Kaikki täsmää. Alkoholikaan ei ole ongelma. Aina on kaikki menny.
Muuten täytän kaikki kohdat, paitsi ensimmäinen on arviolta 2-3 kertaa vuodessa vaihtelevalla tasolla. Silloin pärjää kyllä, mutta ei ole mihinkään ylimääräiseen varaa. Toki siinä on hyvätkin puolensa, kun osa-aikatöiltä jää enemmän aikaa vapaa-ajan harrastuksille.
Toisaalta sitten vastapainoksi pelaan Pleikkaria varsin paljon ja liikuntaa harrastan vain vähän, mutta paheita ei ole kuin joskus roskaruoan myötä.
M46
Kaikki vaaditut kunnossa. Eli on olemassa.
On hyvinkin ja vieläpä lapsettomana.
Hah! Miehiä löytyy mutta eipä taida tuollaista naista olla.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Miehiä löytyy mutta eipä taida tuollaista naista olla.
Kyllä ap on tuollainen:)
N49