Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi näyttää nuorelta?

Vierailija
03.05.2023 |

Olen 78, liikuntavammani takia vanhemman oloinen , sisareni 90 yrittää ohjeistaa minua koko ajan, laihduttaisit, leikkaisit tukkasi toisin, pukeutuisit toisin, et olisi noin vanhan näköinen.
Meitä kyllä voisi luulla samanikäisiksi, hänellä ei edes ryppyjä. Minulla on harmaa tukka, hänellä edelleen ruskea.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska noin lähtökohtaisesti ihminen on nuorena paremman näköinen kuin vanhana, ja varsinkin naisista varmaan tuommoiset 100% olisi mieluummin kauniimpi kuin rumempi.

Vierailija
2/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska noin lähtökohtaisesti ihminen on nuorena paremman näköinen kuin vanhana, ja varsinkin naisista varmaan tuommoiset 100% olisi mieluummin kauniimpi kuin rumempi.

Tämä on ainakin minulla syynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija on vain pöljä - oli nuori tai vanha.

Vierailija
4/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Yritä edes. 

Vierailija
5/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tätä ikinä ymmärtänyt. Olen itse 48, ja melko rupsahtanut ja harmaantunut. Mutta minusta on oikein mukava olla tällainen. Mitä minä sillä paremmalla ulkonäöllä tekisin, en yhtään mitään. Tai ei se edes oikeastaan minusta ole parempi, minun silmään ikääntymisen merkit ei ole rumia kuten useimpien silmään näyttävät olevan. 

Vierailija
6/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tätä ikinä ymmärtänyt. Olen itse 48, ja melko rupsahtanut ja harmaantunut. Mutta minusta on oikein mukava olla tällainen. Mitä minä sillä paremmalla ulkonäöllä tekisin, en yhtään mitään. Tai ei se edes oikeastaan minusta ole parempi, minun silmään ikääntymisen merkit ei ole rumia kuten useimpien silmään näyttävät olevan. 

Satutko olemaan hyvässä parisuhteessa? Jotkut meistä vielä etsivät sellaista ja pyrkivät olemaan siksi ei-rupsahtaneita.

Vierailija
7/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymaailmassa  ei saa olla oma itsensä kun kaikkien pitää joidenkin mielestä olla nuorekkaita.Ole vaan niinkuin itse haluat ei tarvitse muista välittää.

Vierailija
8/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satutko olemaan hyvässä parisuhteessa? Jotkut meistä vielä etsivät sellaista ja pyrkivät olemaan siksi ei-rupsahtaneita.

No ei se hiusten värjääminen ja meikkaaminen  tai auringossa makaaminen ketään nuorenna.Täytyisi ottaa botoksia  tai käydä ryppy leikkauksissa.Minä en ainakaan enään ketään miestä huoli.Nautin elämästäni ihan näin.

Vierailija
9/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi, mutta osa haluaisi varmaan siksi näyttää nuorelta, kun nuoret on monien mielestä kauniita/komeita. 78v on sen ikäinen ettei mitenkään voi näyttää nuorelta, eli senkin puoleen aivan turhaa ajanhukkaa mietiskellä tuollaisia. 

Vierailija
10/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi, mutta osa haluaisi varmaan siksi näyttää nuorelta, kun nuoret on monien mielestä kauniita/komeita. 78v on sen ikäinen ettei mitenkään voi näyttää nuorelta, eli senkin puoleen aivan turhaa ajanhukkaa mietiskellä tuollaisia. 

Ison sisaren ohjeista ei pääse koskaan eroon. Ja totta on että ikäisenäni hän olisi käynyt kuuskymppisestä, hyväkuntoinen ja vikkeläkinttuinen siro nainen.

Tietysti hänkin on oikeassa, ei sitä nyt vanhanakaan tarvitse lakata välittämästä huolitellusta ulkonäöstä. Pistää huivia leuan alta kiinni ja kulkea tukka hapsottaen.

Vierailija
11/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEn vuoksi että joku kiinnostuisi tämmösestä 42 vuotiaasta ukonkäppänästä. Ei tarvi nuorelta näyttää mutta huolitellulta. Muuten tykkäänkin olla juuri sellainen kuin oon mutta kun nuo naiset tuntuvat olevan kovin vaativia.

Vierailija
12/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meistä kaikista mummeleista tule aira samulinia tai kirsti paakkasta tai mitään ikinuorta tyylivanhusta. Edes isonsiskon ohjeilla.

En ole koskaan ollut ulkonäkökeskeinen kun maatuskajalkainen lyllerö ollut ikäni.

Vierailija
13/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tuossa vaiheessa ei enää hirveästi ole väliä että onko 78 vai 90.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme