Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli olla ottamatta lapsia miehen vuoroilla

Vierailija
03.05.2023 |

Esim. Vappuna kaikkien lasten piti olla isällään. Kehitti riidan yhden kanssa niin, että lapsi halusi sieltä pois minun luokse.
Sitten saattaa edellisenä päivänä laittaa lapsen soittamaan voiko tulla seuraavaksi pariksi yöksi minun luo. Koska isällä "työmatka"

Lasten vuoksi en voi heitä kieltää tulemasta. Koska tiedän, että isän luona voi oikeasti olla huono olla. Mutta tekisi mieli sanoa että valitettavasti nyt ei sovi. Tämmöiset pitää sopia aiemmin. Ja olla ottamatta lapsia tänne. Siinähän huolehtii sitten. Oppisipa suunnittelemaan menonsa lasten mukaan. Ei niin, että minä olen aina varalla.
Ja vappunakin hänellä oli taka-ajatuksena se, etten minä saa olla viikonloppua ilman lapsia.

Isä on kusipää. Mutten halua lasten joutuvan kärsimään siitä. Mutta tämä aiheuttaa sen, että kontrolloi edelleen etäältä minun menoja ja tekoja näillä että työntää lapset minulle.

Tuokin kun lapsi soitti, voiko tulla että isä lähtee aikaisin aamulla työreissuun, niin uuden naisen auto siellä oli pihassa heti kun lapset oli poistuneet paikalta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedit vuosikausia ja sitten ajattelit, että hänen kanssaan on hyvä tehdä lapsia?

Vierailija
22/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan tein pikaisesti lapset hänen kanssaan ja sitten siedin lähinnä "lasten takia" sitä sontaa vuosia. Vaikka olisi pitänyt erota aikoja sitten.

Todellakin valitsen taisteluni, enkä taistele hänen kanssaan yhtään mistään mistä ei ole aivan pakko.

Meen mielummin toiseen työhön, entä alan vääntämään elareista.

Jos voisin valita, en näkis koko tyyppiä enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte pysyneet yhdessä kunnes lapset ovat täysi-ikäisiä. Riidan keskellä ovat nytkin. Mitään järkeä, lapset kärsii.

Olkaa aikuisia!