Helsingin uutiset: Olivatko roadmanit syynä Kaivopuiston sulkemiseen? - Poliisi: "Useita pahoinpitelyitä"
Toivottavasti asiaa käsitellään hallitusneuvotteluissa. Suomen tulevaisuus ei voi olla tämä.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi suomen nuoriso ei pistä noille pataan ja ojennukseen? Olemmehan (vielä) enemmistö? Ihme käsien levittelyä ja munattomuutta koko kansalta.
Sieltä tulee sitten Irakin ja Somalian sedät ja muu psskasakki puolustamaan kultamuniaan. Näin tapahtui lapsen koulussa kun m*mut riehuivat ja poliisi kutsuttiin paikalle. Tuli järjetön lössi läpsyttelijöitä uhkailemaan
Tämä on sen verran iso uutinen, että tämä on varmasti jossain mediassa julkaistu. Laitatko linkin, niin päästään muutkin pöyristymään, kiitos.
Onhan näitä tapauksia ollut Suomessa ja kaikista tuskin uutisoidaan, Ruotsissa mm. Malmössä koululle tunkeutuneet aikuiset polttivat koko koulun. Liikuttavaa miten huolissasi olet haittamuuttajien aiheuttamasta turvallisuusuhkasta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001022178.htmlJa tuossa luki missä että kyse oli jostain vähemmistön edustajasta? Vai haluatko sä vaan lukea tuon uutisen niin? Jos suoraan sanon, niin enemmän tuossa mun mielestä rivien välistä paistaa rahtihameet ja kulmahousut. Tosin kyllä tuohon ihan kantasuomalaisetkin pystyy niin halutessaan.
Olet varmasti mun maalaisserkku, joka innokkaasti kannattaa m_mutusta, vaikka ei ole ikinä edes tavannut sellaista, huutelee vaan intopinkeänä maalta. Sen piti tulla tänne Helsinkiin juhliin, mutta ei sitten uskaltanutkaan kun asemalla oli juuri toinen m_tu p* ukottanut toisen kuoliaaksi. Älä sekaannu asioihin mistä et tiedä mitään, kyllä tekin saatte osanne, odota rauhassa.
Asun Helsingissä, tällä hetkellä Lehtisaaressa. Olen asunut stadissa jo 53v. Siksi mulla on ehkä vähän enemmän perspektiiviä tähän hommaan kun sulla?
Olen samanikäinen monen polven helsinkiläinen, asun lähiössä jossa on puolet m_muja. Luulisin että voitan tämän kilpailun kertaheitolla. Toivottavasti monen silmät avautuvat mmuutosta ennen kuin on liian myöhäistä. Sinunkin. Lehtisaari🤣🤣🤣 ja kuvittelet tietäväsi mistä puhut🤣
Tämän paikan lisäksi olen asunut: Pihlajamäessä, Vuosaaressa, Töölössä, Kampissa, Kalliossa, Valillassa ja Vanhassakaupungissa. Eli ihan oikeasti, tiedän mistä puhun. Helsinki ei ole se kauhugalleria, joksi te Kehä III:sen ulkopuoliset persuttimet sen haluatte kuvata. Ja itsellä on vielä teini-ikäisiä lapsiakin, käyvät ihan Helsingin Kaupungin kouluja ja liikkuvat tuolla kaikkina vuorokauden aikoina, myös vappuna tuolla Kaivarissa, ja tarinat on ihan samoja, mitä itse koin nuorena tuolla liikkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla näitä, koska suomalaiset ei osaa sotkea, ördätä ja tapella humalassa. Sellainen on meille aivan vieras asia.
Ei ole ennen tarvinnut sulkea puistoa.
Aina sieltä on porukka heitetty ulos klo 11 viimeistään. Et ole tainnut olla paikalla moneen kymmeneen vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukinmäessä somalijoukko hakkasi nuorta tyttöä. Aikuinen pelasti nuoren. Tästä on video:
https://y li l auta.org/satunnainen/131644133
Poista välit.
Tämmöiseksi piti Kokoomuksen sitten Suomi muuttaa??!!
Voi jeesus! Onko nyt hyvä? Onko?
Kokoomus ei ole muuttanut Suomes tällaiseksi vaan nämä vihervassari kukkahattutädit!
Ai 2015 tulleet oli vihervassarien syytä? :D Näistä voit kiittää mestaria ja muuta PS porukkaa
Suomessa on melkein puoli miljoonaa ulkomaalaistaustaista. 2015 ei tullut "kuin" n. 30 000, joista joitakin tuhansia jäi pidemmäksi aikaa ja kansalaisuuden on saanut jokunen sata. Turha tästä katastrofista on yhtä poikkeusvuotta syyttää, siis sitä, jona vihervasemmisto kiljui kilpaa kuorossa, että jopa täysin avoimet ovet laukunkantajineen on aivan liian kireää rasismusfasismusta ja lisää pitäisi saada ja heti!
Suurin osa vieraskielisistä on venäläisiä, seuraavaksi suurin ryhmä on virolaiset. Arabitaustaiset vasta kolmantena.
Vierailija kirjoitti:
miten näillä varaa luksusvaatteisiin? https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007715567.html
H u u m e k a u p a s s a on hyvät katteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaksi duunikaveria ja poikaystävän kaveri on ryöstetty juna-asemilla kahden kuukauden sisään!
Media ei ilmeisesti enää saa kirjoittaa noista katujengeistä juttuja vaikka ryöstöjä tapahtunut pari tuhatta viime loppuvuodesta saakka.
Yhden duunikaverin lapsen koulussa ne pakottaa koululaisia ostelemaan huumeita tai varastaa merkkikuteet päältä. Sitten noi teinit juoksee huumeisssaan pitkin pääkaupunkiseutua hajottamassa, sotkemassa, sekoilemassa, ryöstelemässä ja tappelemassa.
Siinä vaan toteutuu Kokoomuksen visio tulevaisuuden Suomesta. Kuva kirkastuu koko ajan.
Meinaakohan kokoomuspellet, että tämä ei tule koskettamaan heitä millään lailla?
Eli ovat immuuneja tälle? Aikamoisia masokisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukinmäessä somalijoukko hakkasi nuorta tyttöä. Aikuinen pelasti nuoren. Tästä on video:
Poista välit.
Kokoomus ei ole muuttanut Suomes tällaiseksi vaan nämä vihervassari kukkahattutädit!
Ai 2015 tulleet oli vihervassarien syytä? :D Näistä voit kiittää mestaria ja muuta PS porukkaa
Suomessa on melkein puoli miljoonaa ulkomaalaistaustaista. 2015 ei tullut "kuin" n. 30 000, joista joitakin tuhansia jäi pidemmäksi aikaa ja kansalaisuuden on saanut jokunen sata. Turha tästä katastrofista on yhtä poikkeusvuotta syyttää, siis sitä, jona vihervasemmisto kiljui kilpaa kuorossa, että jopa täysin avoimet ovet laukunkantajineen on aivan liian kireää rasismusfasismusta ja lisää pitäisi saada ja heti!
Suurin osa vieraskielisistä on venäläisiä, seuraavaksi suurin ryhmä on virolaiset. Arabitaustaiset vasta kolmantena.
Siinä nähdään taas 20/80 sääntö. 20 prosenttia aiheuttaa 80 prosenttia ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poista välit.
On se silti aika helkutin outua että Suomen kolmanneksi suurin vieras kielivähemmistö on sellainen, joka on kielensä valta-alueelta 5000 km päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi suomen nuoriso ei pistä noille pataan ja ojennukseen? Olemmehan (vielä) enemmistö? Ihme käsien levittelyä ja munattomuutta koko kansalta.
Sieltä tulee sitten Irakin ja Somalian sedät ja muu psskasakki puolustamaan kultamuniaan. Näin tapahtui lapsen koulussa kun m*mut riehuivat ja poliisi kutsuttiin paikalle. Tuli järjetön lössi läpsyttelijöitä uhkailemaan
Tämä on sen verran iso uutinen, että tämä on varmasti jossain mediassa julkaistu. Laitatko linkin, niin päästään muutkin pöyristymään, kiitos.
Onhan näitä tapauksia ollut Suomessa ja kaikista tuskin uutisoidaan, Ruotsissa mm. Malmössä koululle tunkeutuneet aikuiset polttivat koko koulun. Liikuttavaa miten huolissasi olet haittamuuttajien aiheuttamasta turvallisuusuhkasta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001022178.htmlJa tuossa luki missä että kyse oli jostain vähemmistön edustajasta? Vai haluatko sä vaan lukea tuon uutisen niin? Jos suoraan sanon, niin enemmän tuossa mun mielestä rivien välistä paistaa rahtihameet ja kulmahousut. Tosin kyllä tuohon ihan kantasuomalaisetkin pystyy niin halutessaan.
Olet varmasti mun maalaisserkku, joka innokkaasti kannattaa m_mutusta, vaikka ei ole ikinä edes tavannut sellaista, huutelee vaan intopinkeänä maalta. Sen piti tulla tänne Helsinkiin juhliin, mutta ei sitten uskaltanutkaan kun asemalla oli juuri toinen m_tu p* ukottanut toisen kuoliaaksi. Älä sekaannu asioihin mistä et tiedä mitään, kyllä tekin saatte osanne, odota rauhassa.
Asun Helsingissä, tällä hetkellä Lehtisaaressa. Olen asunut stadissa jo 53v. Siksi mulla on ehkä vähän enemmän perspektiiviä tähän hommaan kun sulla?
Olen samanikäinen monen polven helsinkiläinen, asun lähiössä jossa on puolet m_muja. Luulisin että voitan tämän kilpailun kertaheitolla. Toivottavasti monen silmät avautuvat mmuutosta ennen kuin on liian myöhäistä. Sinunkin. Lehtisaari🤣🤣🤣 ja kuvittelet tietäväsi mistä puhut🤣
Tämän paikan lisäksi olen asunut: Pihlajamäessä, Vuosaaressa, Töölössä, Kampissa, Kalliossa, Valillassa ja Vanhassakaupungissa. Eli ihan oikeasti, tiedän mistä puhun. Helsinki ei ole se kauhugalleria, joksi te Kehä III:sen ulkopuoliset persuttimet sen haluatte kuvata. Ja itsellä on vielä teini-ikäisiä lapsiakin, käyvät ihan Helsingin Kaupungin kouluja ja liikkuvat tuolla kaikkina vuorokauden aikoina, myös vappuna tuolla Kaivarissa, ja tarinat on ihan samoja, mitä itse koin nuorena tuolla liikkuessa.
Hmm. Itse olen asunut kolmessa kaupungissa Suomessa ja kahdessa muualla. Suomessa ei ole pelottanut koskaan muualla kuin viime vuosina Helsingin keskustassa etenkin kun illat alkaa loppukesästä hämärtyä. Sekaisin päästään olevat käyttäjät toki kierrän, mutta nuorisoporukoita on jo vähän vaikeampi vältellä. Ei minun nuoruudessani nuoret kävelleet koko kadun leveydeltä vastaan niin että aikuisen pitää väistää ajoradan puolelle. Eikä jatkuvasti kenenkään puuttumatta asiaan huudettu, tönitty ja heitelty toisiaan jollain tölkeillä tmv.
Oleilen siis työn puolesta usein keskusta-alueella ja liikun syömään ja majoituspaikkaan enimmäkseen julkisilla ja ilta-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poista välit.
Kokoomus, keskusta, vihreät ja rkp ajavat työvoiman saatavuusharkinnasta luopumista kokonaan eli rajoittamatonta muuttoliikettä kehitysmaista Suomeen halpatöihin. Ainoa tuon toteuttanut länsimaa on Ruotsi, joka on luopumassa siitä erittäin huonojen kokemusten ja väärinkäytösten takia.
Ruotsi on kääntänyt takinsa
Aivan liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ollut mitenkään ensimmäinen kerta kun m@muset ovat ryöstelleet ja pahoinpidelleet kantiksia ja joiden takia pitää puistoja tyhjentää. Mutta otetaan vaan miljoona lisää, ehkä ne osaavat käyttäytyä. Kummallista ettei nuoruudessani 80-luvulla tyhjennetty puistoja.
Eilen näytettiin uutisissa, kuinka Sudanista lähti juuri väkeä pois kohti pohjoista.
Ja mitään ei olla opittu viime kerrasta.
Suomi oli ajautua kaaokseen vuoden 2015 pak*aiskriisin vuoksi, Päivi Nerg paljastaa - Tilanne oli hurja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehti itse oletti, poliisi nimenomaan kiistää näin olleen.
Tietysti kiisti. Koko ongelma on kielletty jo vuosikymmen. Kuka hullu luottaa mihinkään mitä poliisi sanoo
Poliisille ei saa edes mennä sanomaan, että romanit on vieneet mun lapsen ja kasan tavaroita. Sain ihan julmetut haukut siitä. Ja uhattiin putkalla. Miettikää. Toinen poliisi suostui tekemään rikosilmoituksen puolen vuoden päästä, kun puoli vuotta painostin poliisilaitosta. Oikeuteen mentiin.
"Iltalehden poliiseille tekemästä jättikyselystä selviää, että poliisien suosikkipuolueet ovat kokoomus ja perussuomalaiset. Vuoden 2015 eduskuntavaaleissa kokoomusta äänesti 26,5 ja perussuomalaisia 24,8 prosenttia kyselyyn vastanneista poliiseista."
Tämä on varmasti juuri näin, viran puolesta on kuitenkin oltava niin kuin esimiestasolta määrätään.
Oulussa joskus 2000 luvulla sudanilaisia,ota selvää asioista,ja sitten kuinka monta sudanilaista haluaisit lisää suomeen että tulisit tyytyväiseksi?