Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-pankissa ongelmia?

Vierailija
03.05.2023 |

Onko jollain muulla jäänyt Kevan eläke tulematta tänään? Kevan sivujen mukaan se on maksettu, mutta tilille ei ole tullut, joten mietin onko s-pankissa joku ongelma?

Miten tällaisia lähdetään ratkomaan? asiakaspalvelu aukeaa vasta 9.00

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näyttää nordeassa tili miinusta. Maksut menneet mutta tilitapahtumia ei näy niistä maksuista. Nordeassa ainakin pankkivika

Vierailija
42/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakaspalvelu aukeaa klo 9:00, niin miksi sinne ei voi odottaa?

Pakkohan se on odottaa, mutta mikä hätä? Mitä tapahtuu noin tunnissa ja vartissa (aloittajan avauksen julkaisuhetki huomioitu) sellaista, että heti pitäisi saada kontaktia, ettei voisi odottaa kun klo on 9:00.

Tätä mietin edellisessä...

Minä ainakin olisin lähtenyt kauppaan jo ennen sitä, mutta periaatteessa sillä ei ole väliä, koska kyllä siihen pitää voida luottaa, että rahat on tilillä silloin kuin niiden pitää olla.

Nehä rahat on tilillä silloin kun niiden pitää olla jos ne on sun tilillä TÄNÄÄN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pitää älä osta mitään päivä. Korttia en käytä, laskuja en maksa enkä nosta rahaa. Eipä mee pankkitilin saldo sekaisin ja miinukselle, eikä laskuta monesti.

Kiitos nordealle!

Vierailija
44/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asia selviää. Vanhukset lähtee jonottaa pankkiin jo ennen klo 10. Toivotaan , että rahat on tilillä ennen sitä. 

Vierailija
45/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy Kevan eläke. Ei myöskään pieni Kelan osuus. Huhhuh.

Helpotti kuitenkin luin täältä että muilla on sama ongelma.

Joku sanoi että syy on Kevassa. Ei voi olla kun Kelan maksamakaan ei näy.

Eikä toiselta tililtä siirtämä raha kello kuudelta vieläkään näy :(

Vierailija
46/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevassa häiriö, ei pankeissa, soitin omaan pankkiin. KEVA aukeaa klo. 9 asiakaspalvelu.

Kelasta tulee mulle hieman pienen eläkkeeni lisäksi. Ei näy sekään tulleen.

Vierailija
47/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakaspalvelu aukeaa klo 9:00, niin miksi sinne ei voi odottaa?

Pakkohan se on odottaa, mutta mikä hätä? Mitä tapahtuu noin tunnissa ja vartissa (aloittajan avauksen julkaisuhetki huomioitu) sellaista, että heti pitäisi saada kontaktia, ettei voisi odottaa kun klo on 9:00.

Tätä mietin edellisessä...

Minä ainakin olisin lähtenyt kauppaan jo ennen sitä, mutta periaatteessa sillä ei ole väliä, koska kyllä siihen pitää voida luottaa, että rahat on tilillä silloin kuin niiden pitää olla.

Ehkä mulla on toleranssi parempi, kun mun tili tulee kyllä aina maksupäivänä, mutta ei silti välttämättä näy heti aamusta. Joskus näkyy vasta iltapäivällä vaikka olisi työnantajalta pankkiin siirretty varmasti ajoissa. Ei näy enää heti yöllä vuorokauden vaihduttua, kuten isossa firmassa aikanaan työskennellessäni.

Vierailija
48/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhuli666 kirjoitti:

Viimeksi kun Kelalla oli tämä ongelma niin tuli Danskeen rahat vasta klo 16.

Siis se ongelmahan oli OPn maksujenvälityksessä ei Kelalla ja niin on varmasti tässäkin tapauksessa

Vierailija
49/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy pitää älä osta mitään päivä. Korttia en käytä, laskuja en maksa enkä nosta rahaa. Eipä mee pankkitilin saldo sekaisin ja miinukselle, eikä laskuta monesti.

Kiitos nordealle!

Hysteeristä 😂 Täytyy pitää älä osta mitään päivä, kun rahat ei ole tilillä aamulla klo 8.30 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
50/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelan maksut eivät tule, syy on ollut aikaisemmin aina op:ssa.

Vierailija
51/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätä on ihmisillä jos maksut eivät näy tilillä klo 0700? Heti ollaan av-palstalla ihmettelemässä ja haukkumassa pankkeja.

Niin no jos on yli kymppitonni tilillä niin tuskin edes huomaa tuliko eläke ellei selaa tilitapahtumia.

Älkää siis alapeukuttako en minä itsestäni puhunut. Mut jos mulla oli noin paljon rahaa tilillä niin en minäkään kyttäisi koska se eläke tulee.

Vierailija
52/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätä on ihmisillä jos maksut eivät näy tilillä klo 0700? Heti ollaan av-palstalla ihmettelemässä ja haukkumassa pankkeja.

Voi herranjestas. Joillain ei jää juuri mitään edellisestä eläkkeestä, ja osa maksuista saattaa mennä suoraveloituksella tällä päivämäärällä tililtä. Joten, jos se eläke ei ole tilille tullut, ei mene maksutkaan eteenpäin tai sitten tili menee miinukselle, jolloin pankki perii siitä maksua. Näin kävi kerran eräälle tutulle. Siinä se hätä, voi varmaan käyttää joskus omianin aivoja.

Tämän takia en koskaan käytä suoraveloitusta. Ei tule tuollaista tilannetta.

Vierailija
53/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relax. Maksu-vrk:ta on jäljellä klo 24:ään asti.

Tämäpä just

Vierailija
54/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevassa häiriö, ei pankeissa, soitin omaan pankkiin. KEVA aukeaa klo. 9 asiakaspalvelu.

Kelasta tulee mulle hieman pienen eläkkeeni lisäksi. Ei näy sekään tulleen.

Kansaneläke maksetaan aina kuun 7. päivä, nyt ku 7. pvä on sunnuntai, niin se maksetaan perjantaina 5. pvä

Vierailija
55/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on todennäköisesti Op:llä, jonka kautta Kevan ja Kelan maksut tulevat. On ihan turha soittaa jonottamaan Kevan asiakaspalveluun. Eivät ne siellä pysty tekemään asialle mitään.

Vierailija
56/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan eläkeläiset jonotti pankin ovella eläkepäivänä. Ei niistä kaikki ollut niin pienituloisia että olis pitänyt heti pankkiin mennä. Kai se on joku syvä epävarmuus että joka kuukausi pitää heri tarkistaa että tulihan se eläke. Nykyään ei enää jonoteta vaan katsotaan verkkopankista.

Vierailija
57/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no jos on yli kymppitonni tilillä niin tuskin edes huomaa tuliko eläke ellei selaa tilitapahtumia.

Älkää siis alapeukuttako en minä itsestäni puhunut. Mut jos mulla oli noin paljon rahaa tilillä niin en minäkään kyttäisi koska se eläke tulee.

Osa eläkkeestä on siirrettävä heti korkeampikorkoiselle, jotta saa koron heti juoksemaan.

Vierailija
58/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEVA:n sivulta:  "Eläkkeiden ja etuuksien maksuissa on viiveitä. Maksut ovat lähteneet Kevasta ajallaan, mutta eivät ole välttämättä siirtyneet vielä kaikkien asiakkaiden tileille. Selvitämme asiaa ja tiedotamme, kun asia on ratkennut tai viimeistään klo 10. Viiveet liittyvät OP-pankin maksuliikenteen häiriöön.  Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa."

Vierailija
59/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat myöhässä kirjoitti:

KEVA:n sivulta:  "Eläkkeiden ja etuuksien maksuissa on viiveitä. Maksut ovat lähteneet Kevasta ajallaan, mutta eivät ole välttämättä siirtyneet vielä kaikkien asiakkaiden tileille. Selvitämme asiaa ja tiedotamme, kun asia on ratkennut tai viimeistään klo 10. Viiveet liittyvät OP-pankin maksuliikenteen häiriöön.  Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa."

Ihana sinä kun tiedotit! :)

Vierailija
60/104 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy täällä https://www.keva.fi/