S-pankissa ongelmia?
Onko jollain muulla jäänyt Kevan eläke tulematta tänään? Kevan sivujen mukaan se on maksettu, mutta tilille ei ole tullut, joten mietin onko s-pankissa joku ongelma?
Miten tällaisia lähdetään ratkomaan? asiakaspalvelu aukeaa vasta 9.00
Kommentit (104)
Mulla kans, ihan sama juttu, mikähän tässä nyt on...
Valtio tarvitsee rahaa. Kaikki siirtynytkin valtion pankkitilille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakaspalvelu aukeaa klo 9:00, niin miksi sinne ei voi odottaa?
Pakkohan se on odottaa, mutta mikä hätä? Mitä tapahtuu noin tunnissa ja vartissa (aloittajan avauksen julkaisuhetki huomioitu) sellaista, että heti pitäisi saada kontaktia, ettei voisi odottaa kun klo on 9:00.
Tätä mietin edellisessä...
Minä ainakin olisin lähtenyt kauppaan jo ennen sitä, mutta periaatteessa sillä ei ole väliä, koska kyllä siihen pitää voida luottaa, että rahat on tilillä silloin kuin niiden pitää olla.
Mutta kannattaako lähteä kauppaan jos saldo ei ehkä riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on odottaa, mutta mikä hätä? Mitä tapahtuu noin tunnissa ja vartissa (aloittajan avauksen julkaisuhetki huomioitu) sellaista, että heti pitäisi saada kontaktia, ettei voisi odottaa kun klo on 9:00.
Minä ainakin olisin lähtenyt kauppaan jo ennen sitä, mutta periaatteessa sillä ei ole väliä, koska kyllä siihen pitää voida luottaa, että rahat on tilillä silloin kuin niiden pitää olla.
Mutta kannattaako lähteä kauppaan jos saldo ei ehkä riitä?
Luottokortilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tapana käydä kaupassa 7 jälkeen, koska silloin on hiljaista. Enpä ole työväestön tiellä sitten päivällä
Vierailija kirjoitti:
Valtio tarvitsee rahaa. Kaikki siirtynytkin valtion pankkitilille?
Sipilän tilille varmaan, että se sopeutuu.
Kevassa häiriö, ei pankeissa, soitin omaan pankkiin. KEVA aukeaa klo. 9 asiakaspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä! Olen saanut sellaisen paniikin ettei tosikaan, maksut menee osa suoraveloituksella ja nyt tili on 11 euroa. Vielä vuokra pitäisi maksaa ja sähköt. Luulin jo että kyse on vain musta, onneksi muitakin :)
Onneksi maksupäivää on vielä jäljellä. Harmittava tilanne toki, mutta miksi panikoitua kun tilanteelle ei just nyt voi mitään? Menee mullakin tili tyhjäksi ennen uutta maksua, mutta kaikki saanut maksettua ajallaan vaikka välillä saanut rahat tilille iltapäivällä.
Varmasti yksi jos toinenkin tekee hommia asiantilan ratkaisemiseksi Kevalla/ pankeissa, missä vika sitten onkin.
Viimeksi kun Kelalla oli tämä ongelma niin tuli Danskeen rahat vasta klo 16.
Ihme, että IS ei ole uutisoinut, vaikka seuraavat tätä palstaa uutislähteenä.
Mulla Nordea, ja ei ole eläke tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kevassa häiriö, ei pankeissa, soitin omaan pankkiin. KEVA aukeaa klo. 9 asiakaspalvelu.
On pakeissakin jos pankin sisäiset siirrot ei toimi.
Op on usein ollut syypää. Rahat ovat tai niiden olisi pitänyt kulkea sen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä! Olen saanut sellaisen paniikin ettei tosikaan, maksut menee osa suoraveloituksella ja nyt tili on 11 euroa. Vielä vuokra pitäisi maksaa ja sähköt. Luulin jo että kyse on vain musta, onneksi muitakin :)
Onneksi maksupäivää on vielä jäljellä. Harmittava tilanne toki, mutta miksi panikoitua kun tilanteelle ei just nyt voi mitään? Menee mullakin tili tyhjäksi ennen uutta maksua, mutta kaikki saanut maksettua ajallaan vaikka välillä saanut rahat tilille iltapäivällä.
Varmasti yksi jos toinenkin tekee hommia asiantilan ratkaisemiseksi Kevalla/ pankeissa, missä vika sitten onkin.
Ei sille paniikille voi minkään, kun tili näyttää muutamaa euroa. Hattua täytyy nostaa niille jotka pysyy tyynenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille paniikille voi minkään, kun tili näyttää muutamaa euroa. Hattua täytyy nostaa niille jotka pysyy tyynenä.
Maksaisivat isompia eläkkeitä niin ei menisi niin tiukille, että pitää jokaista euroa kytätä. Jouduin lainaamaan lapseltani nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tapana käydä kaupassa 7 jälkeen, koska silloin on hiljaista. Enpä ole työväestön tiellä sitten päivällä
Joo, ymmärrän, mutta ei kai se nyt maailmaa kaada jos yhtenä päivänä ei seiskalta kauppaan pääsekään.
Varmasti asiaa selvitetään koko ajan missä vika ja rahat saatte heti kun ongelma on ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätä on ihmisillä jos maksut eivät näy tilillä klo 0700? Heti ollaan av-palstalla ihmettelemässä ja haukkumassa pankkeja.
Voi herranjestas. Joillain ei jää juuri mitään edellisestä eläkkeestä, ja osa maksuista saattaa mennä suoraveloituksella tällä päivämäärällä tililtä. Joten, jos se eläke ei ole tilille tullut, ei mene maksutkaan eteenpäin tai sitten tili menee miinukselle, jolloin pankki perii siitä maksua. Näin kävi kerran eräälle tutulle. Siinä se hätä, voi varmaan käyttää joskus omianin aivoja.
Relax. Maksu-vrk:ta on jäljellä klo 24:ään asti.
Ei näy Kevan eläke. Ei myöskään pieni Kelan osuus. Huhhuh.
Helpotti kuitenkin luin täältä että muilla on sama ongelma.
Joku sanoi että syy on Kevassa. Ei voi olla kun Kelan maksamakaan ei näy.
Mulla on meno kymmeneksi, voiko joku päivittää tänne tilanteen jos saa yhdeksän aikaan Kevan kiinni? En millään haluaisi julkisissa tätä asiaa hoitaa.