Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-* SYYSNOLLANELJÄ WIIKKIS *-*

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti siivottu ja saunassakin kävin.Väsyttää niiiiin,nyt todella odotan että saan lapset nukkumaan.Poika ei ole vielä edes menny saunaan..

Ja typynen megayöunien lisäksi nukkuin pitkät päikit..

Mihin Enkeli on hävinny?Kävittekö pe nlapsykologil?Miten meni?

Lapset vinkuu purkkaa...

jatu

Vierailija
42/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret kiitokset pikkujoulu väelle!!! Oli tosi kiva nähdä teitä ja tavata livenä taas muutama uus kasvo! Jäin tänä aamuna miettimään just sitä, että olishan tuota mieluusti viettänyt pidemmänkin ajan laatuseurassa. Mutta hyvä näinkin.

Kaunokainen oli kerrassaan hurmaava neiti! Aivan ihana!

Manteliko se puhui Ilveksessä käyneensä perjantaina? Siellähän mekin oltiin. Ei kyllä ihan ollut mun makuun se paikka. Jätin aamulla respaan palautettakin kun jouduin odottamaan siideriäni eilen mielestäni liian kauan;)

Väsynyt on tämäkin mamma. Pojat tuli mua vastaan junalle, olikin Onnia kova ikävä. Se meinas ensin vähän vikuroida mua vastaan kun autoon mentiin mutta sitten on ollut kyllä oma suloinen itsensä. Jostain ihmeen syystä miehen kanssakin ollaan puhuttu tänään jo enemmän kuin kahteen viikkoon;) Ainakin melkein. Siis näitä arkisia asioita mutta kuitenkin.

Huomenna alkaa arki ja ylihuomenna pitäs taas juhlia tupareita... Nyt ei jaksa innostua mutta pakkohan se on. Huomenna pitää mennä ostamaan kilokaupalla ruokaa ja muita juttuja tiistaita varten. Saa nähdä miten saan kaiken valmiiksi ennen kuin vieraat tulee..

Poistun perheen pariin.

Äitikuulle vielä tälläkin puolella onnittelut! Hienosti alkoi siis meidän ruokailu eilen kun saatiin skoolata pienen pojan kunniaksi!

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän mekin juuri tultiin. Vähän alkoi saunassa väsy tuntua, mutta oli kyllä mukavat pikkujoulut. Sama juttu kuin töihinpaluu, henkisesti virkeämpi olo kun on saanut vertaisseuraa :-) Kiitos kiitos!

Ruokailu alkoi kyllä komeasti, kun juuri oltiin saatu Äitikuun ihanat uutiset. Onnea vielä kovasti pikkupoijalle, isoveljelle ja vanhemmilleen!

Kotiinkiin päästiin. Käytin odotteluajan hyväkseni ja shoppailin ruuat muutamalle päivälle. Tomaatteja ym vihertuotteita pitää vielä hakea. Kauramaitoakin ostin, jos Typy suostuisi sitä maistamaan. Muuten täytyy pitää lettukestit joku ilta...

Iso ruksi pitää vissiin seinään kirjoittaa. Tiskikone oli pyörinyt, meidän sänky oli pedattu - tosin legomeri on vallannut olohuoneen, mut ei kai tuo mies ihan toivoton sottapytty olekaan. Mun täytyy ehdottomasti kadota useammin pois kotoa???

TiPi: jos teillä on sama juttu, että kun katoaa pidemmäksi hetkeksi pois kotoa niin ei pidetäkään itsestäänselvyytenä? Kiva, että kotimatkasi sujui.

Typy haluaa nukuttamaan nallea kanssaan, joten katoan höpisemästä.

Keilin

Vierailija
44/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunokainen on kyllä nimensä veroinen - ihana tuhisija :-)

Seuraavalla kerralla kai munkin on uskaltauduttava Lilan ennustustelttaan :-)

Keilin

Vierailija
45/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas aikaiseksi saatu ties mitä pakkaseen ja lasten sekä miehen napaan.

Huomenna mulle tulee taas pitkästä aikaa siivoja.Ihanaa!

Onnea vielä Äitikuu ja prinssi!!!!!!

Saako udella pojan mittoja?????

Lapset nukkuu,mies pelaamassa ja en tiedä mitä tekisin,täällä notkun aikaa tappaen!

L+5+rv 24+

Vierailija
46/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo muistanu sanoa, että koita olla liikaa murehtimatta tuota hoitopaikkajuttua. Tosi harmillistahan se on, mutta joskus tuollaista sattuu. Kaikki voi sujua hyvinkin ja jos ei suju ollenkaan, niin sitten vasta on aika miettiä muuta.

Esikoisen aikaan asuttiin eri paikkakunnalla ja kaikki isovanhemmathan on yhä työelämässä. Niin silloin jouduin muutaman hoitoviikon jälkeen viemään " lennosta" pojan varahoitopaikkaan. Siellä poika täytti 1v. Esikoiselle on sattunu muutenki noita hoitopaikan vaihtoja, mutta ihan hyvin niistä on selvitty.

Ja ihminen mäkin vaan oon. Vähän ehkä auttaa se, että oon lapsuudessakin kasvanu ison perheen keskellä ja tottunu tekemään monenlaista. Mutta kyllä tässä on ehtiny ennen lasten tuloa joutenkin olla. Nyt elo on täyttä työtä, mutta myös täyttä elämää (oon tainnu sanoa ennenkin, toiv ei kuitenka tässä pinossa) ja siksi nautin.

Välillä olen toki rättipoikkiväsyny eikä mistään tahdo tulla mitään. Usein mies tekee sitten jotain sen verran, että jaksan taas jatkaa.

T@hti

Vierailija
47/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila, huomasin sen palapelihomman, kun mentiin aamiaiselta takas huoneeseen ja sehän oli jo myöhäistä. Harmi! Täytyy löytää joku muu käyttäjä ja yrittää etsiä ne puuttuvat palatkin.

Kaunokainen tykkäsi hyppiä ja seistä sylissä! Suloinen neiti, isosiskonsa näköinen:)

Nyt aion nukkumaan...

T: Ynis

Vierailija
48/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Tässä pienessä kehdossa

makaa vauva kovin ihana.

Pienet kasvot sillä on,

ja hymy aivan vallaton!

Ja keijut kehdon yllä nään:

Nyt tervetuloa elämään! [/color]

Paljon onnea! Toivottavasti synnytys sujui rauhallisesti ja vaavikin sai lepäillä äidin kaikalossa raskaan rytistyksen jälkeen.

Vierailija
49/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperekateus iskenyt.

Paljastuiko, Lila, jotain tuossa äskeistä edellisessä viestissä?

Pönksyllä 2xkorvatulehdus. Huomenna olen hyvä kotiäiti (niin kuin pe) ja huono työnainen. Olisi niin kiireitä ja täytyy toisten niskaan jättää.

Nyt silmät tyynylle, miehelläkin jo pää kiinni. Tule uni, tule heti, tuudita syleilyysi koko suuri peti.

Vierailija
50/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hti,kiitos rohkaisuista, susta kyllä henkii sellaista käytännön viisautta siis usein sun teksteistä....en oikein osaa kuvailla,jotain sellasta että sulla on taito elää arjessa ja löytää se tärkein -onni- siitä arjesta. Tulee ihan mun isoäiti sust mieleen, joka kasvatti 5 poikaa ja sitten vielä yhden tytön ja hoiti pientä maalaistaloa. Kun sitte joutuivat papan kanssa kylälle muuttaan ja myöhemmin palvelutaloon,jaksoi aina muistaa sitä aikaa kun työtä riitti ja kuinka se oli hyvää aikaa.(mun toinen isoäiti taas näkee vieläkin painajaisia ajasta kun lehmät oli talossa ja piti lähtee navettaa,eikä tunnu kaipaavan yhtään menneitä)

Mä olen joskus miettinyt että miellä miehellä on kyllä se hetkeen tarttumisen taito parempi kuin mulla. Mulla on aina jokin projekti mielessä,enempi taipumusta ajatella että sitten on hyvä,kun...kun...janyt multa puuttuu sitä ja tätä.....

Onni siis on tässä, pikku-V:n kädet kaulan ympärillä,huuten " ättin sykkyyn" ,mahassa tutun vaikka toisaalta tuntemattoma ihmisen potkusarja, mies joka rasvas illalla mun kantapäät. ja on työ,joka ei tunnu pakkopullalta.

näihin mietteisiin,

tiivii