Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-* SYYSNOLLANELJÄ WIIKKIS *-*

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että Tiivii tuli heti jakamaan tämän tiedon! Koko päivän olen jännännyt ja nyt se sitten on totta! Jään nyt sitten odottelemaan strategisia mittoja ja koko kertomusta :)

" Onnea äidille, onnea isälle, onnea uudelle perheen lisälle!" Ja isoveljelle tietty kans.

Mimmu ja lapset

Vierailija
22/50 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Lämpimät onnittelut Äitikuulle, vauvalle ja koko perheelle!

Tiiviille kiitokset viestien välittämisestä.

Pekan juttuja tänään: " Ei... haua...tattoa...enää.Oppui" (yritin ehdottaa, että menis vielä kattelemaan lastenohjelmia)

" Etanattaa.... (juoksu potalle)...tajaja" (kakattaa.... tuli jo!)

Käytiin hakemassa esikoinen mummolasta yökylästä. Kivan päivän olivat viettäneet, mutta nyt mahtaa kaikkia väsyttää, kun eivät olleet juuri saaneet nukuttua. Esikoinen osas vasta kotona sanoa, että oli niin outoa, kun mummu jätti kynttelikköön valon. No, toki oli myös outoa nukkua mummun vieressä jne.

Ois näköjään syytä itelläkin mennä nukkumaan, kun en osaa mitään kirjoittaa.

T@hti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät Onnittelut Äitikuu perheineen pikku prinssistä!

Hauskaa, että sattui syntymään juuri tänään kun olisit ollut menossa pikkujouluihin:)

Mielenkiinnolla odotan myös kuinka tämänkertainen synnytys meni, kunhan aikaa ja jaksamista riittää!

Aavis

Vierailija
24/50 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansiniset onnittelut Äitikuulle ja perheelle!

Tulimme juuri kotiin. Hyvin oli mennyt hoitotytöllä lasten kanssa. Antsa oli tosin lopulta nukahtanut siskonsa viereen, mutta siitä siirretty omaan sänkyynsä.

Konsertti oli hyvä, ruoka sen jälkeen oli hyvää, viinikin oli hyvää..hik!

:) Hyvää yötä kaikille!

SaaMa

Vierailija
25/50 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikuulle ja koko perheelle!!Hieno joulukuun aloitus. Ja hyvää pikkujoulua:D

simam

PS. ihania, suloisia pienokaiskuvia olette lähettäneet. kyllä vastasyntyneissä on jotain erityistä...

Vierailija
26/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikuulle onnea paljona, ihanaa. PAlailelen myöhemmin, äiti tulee tänään kylään

t. manteli ja poitsu

Vierailija
27/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Äitikuu! Ihanaa, lisää pieniä vauvoja!

Ida ei anna hetkeäkään rauhaa, pakko mennä

Petra, Ida 2v3kk tänään ja vauva rv 37+2

Vierailija
28/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

L+5+rv 24+

Vierailija
29/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehdin kirjoittaa, äitini meni pojan kanssa ulos.

Mä olin pe työpaikan pikkujouluissa ja oli kyllä kiva ilta. Oltiin jatkoilla Ilveksessä ja mä innostuin juomaan paukkuja no sen tiettä mikä oli olo la aamuna ja rahaa meni, no en mä käy kun kerran kax vuodessa baarissa niin mitäpä tuosta. Tulin taxilla kotiin ja jo taxissa tuli huono olo no kolme kertaa kävin posliinipöntöllä ja la nousin vasta puol 2:) vieläkin heikko olo, ei vanha enää jaksa.... tampereen pikkujoulut olivat eilen, tulkaahan sit kertomaan millasat oli?

Äitikuulle vielä onnea ja ihanaa vauvantuoksuista arkea.

Mun yks kaveri kertoi eilen että saa kolmanne lapsensa ja toinenkin on vasta vuoden, huh kolme pientä lasta ja mä olen välillä ihan poikki ton yhdenkin kanssa.

Meillä tuo pukeminen on edelleen aivan kamalaa, tänään meni hieman paremmin. puhumallal saatiin päälle.

meillä on miehen kanssa taas vaihe, kaikki tökkii, mikä siinä on että ei saada tätä yhteiselämää sujuvaksi, mua ärsyttää kaikki ja tähn vielä mukamas toinen lapsi, no eipä tuo apsen santi kuulosta mahdolliselta fyysisestikään.... me tehdään aina omia juttuja mies omalla koneella ja mä omalla, meillä kax tasonen talo, joilla molemmilla omat tietokoneet tv.kin löytyy miolemmista kerroksista.

no jospa lopetan etten liikaa marise.

t. manteli

Vierailija
30/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitkuulle perheineen ONNEA pikku-prinssistä.

Pikkisläisten kuulumisia odotellessa........

Hilu

Vierailija
31/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas juhlissa tuli käytyä. Ee oli mummulla yö kylässä ettei tarvinnut istua koko päivää autossa. Kivaa oli ollut.

Vierailija
32/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että on vauvauutisia! Ihanaa, haistan itsekin jo vauvantuoksun kun niin paljon viime aikoina tullut vauvauutisia. Ja lisää on vielä tulossa!

Mulla alkaa mahatauti helpottaa. Tänään on ollut ihan oikea nälkä! Nyt mutustelen tässä kanaa. Se on sopivan mietoa aloittaa kunnon ravinto. Heh, kuulostaa ihan hölmöltä! Nyt täytyy vaan varoa hotkimista ettei paha olo palaa sen takia!

Meiltä lähtee huomenna toinen kissa pois! :( Se pidempään meillä ollut vielä. Kovat halailutuokiot on käyty viikonlopun aikana. Tekee pahaa, mutta vaihtoehtoja ei ole! Onneksi menee tutuille joten päästään koska vain katsomaan.

Pitäisi ruveta tekemään vähän kotiläksyjä. Työjuttuja siis. Tarvii vähän ottaa asioita selville ja lukea pari juttua että saan kurottua muita kiinni! Lukemisesta puheenollen... Mulla on tullut hirveä into mennä takaisin kouluun! Miten kaksi opiskelijaa elää lapsen kanssa? Siis rahallisesti. Mua meinaan oikeasti epäilyttää tosi paljon rahallinen pärjääminen! Eli siis nyt opiskelijaperheet faktatietoa mulle.

Ja sitten joo... Höh, mulle on kyllä iskenyt taas ihan hirveä vauvakuume. Tää on taas varmaan tällanen viikossa ohimenevä kausi, mutta kuitenkin! Ilkeää ajatella kun tietää mitä mieltä mies on asiasta tällä hetkellä, kun miettii rahatilannetta ja sitä että jos me molemmat opiskellaan ensi vuonna! Miten sitä jaksaisi, yhdenkin lapsen kanssa menee nykyään voimat ja hermot, miten sitten kun on toinen ja vielä opiskelut päälle!?! Tomeraa juuri mietin, enkä kyllä käsitä miten jaksat! Okei kaikilla on erilainen raskaus, olotilat yms... Mutta jos ajattelee mun raskautta niin olisin joutunut koulun lopettamaan siinä jo puolessa välissä raskautta! Niin miten nyt sitten??

Joopajoo, ehkä noi on taas ihan turhia mietteitä. Viikon päästä en edes muista tällaisia ajatuksia enää! Ehkä...

Nyt täytyy käydä katsomassa sähköpostit ennenkuin poika herää!

Vauvakuumeinen + yks vauva

Vierailija
33/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka nukuttaa. Jäin pojun kanssa kotiin,kun mies lähti jouluostoksille, en ois mitenkään kuvitellut lähteväni mihinkään ruuhkan kauppoihin. Jää varmaa multa joululahjat ostamatta.

Nukuttiin molemmat ja poju vieläkin, kostautuu kyllä illasta.

Mä kanssa jaksan ihmetellä suurperheellisten kuten Leanna ja T@hti,energiaa. Ku musta tuntuu että tämäkin elo vie jo kaiket voimat ja niin paljon ois tehtävää.

Itseen ei jaksa panostaa kuin välttämättöminnän,tyyliin töihin näppyjen päälle meikkivoidetta ja puuteria,ei puhettakaan muusta meikistä. vanhoissa vilhon aikaisissa äitiysfrkuissa on mennyt koko syksy ja kotoa haahuilen miehen kalsareissa. Painoa on tullut jo yli sen minkä Vilhosta koko raskausaikana ja olo on senmukainen= köntysmäinen.

Hirvittää että massaa pitää kasvattaa vielä 3 kuukautta,nyt jo kolottaa joka paikkaa,siis liitoskivut paljon pahemmat kuin V:stä ja supistelut tuntuusiltä ettei saa happea,siis jotenkin painaa keuhkoja.

poju on ihan kiinni mussa nyt,kokoajan haluu et ätti tekee,ättin syykkyyn jne. Portaitakaan ei haluis ite kävellä alakertaan ja pitäis syöttää. Vaistookohan tuo vauvan tulon jo noin hyvin? Perhepedissä nukutaan iha liki,en yritäkkään nyt muuta jos hoitopaikka vaihtuu.

jaha,kiljuu makkarissa.......

ÄITIKUULLE vielä tätäkinkautta HURJASTI ONNEA!!!!!!!!!!!!

tiivii

Vierailija
34/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ihanasta viikonlopusta rakkaat ystävät :-)

Oltiin just syömisiä alottamassa kun saatiin Äitikuulta ihania uutisia,skoolasimme heti uuden prinssin kunniaksi:-)

Vielä paljon onnea ja haleja Äitikuu!

TAmpereella oli kivaa :-) Juurikaan en ostoksia tehnyt,mutta se ei ollut pääasia vaan hyvä seura.Tuliaiset vain lapsille ostin,Kiitos vinkistä Kukkuu!!Lentsikka kirja on huippu :-)

Kaunokainen oli aivan ihanata ja hurmaavaa juhla seuraa :-)

:-) Näistä voi päätellä että reissu oli onnistunut,mieli virkistyi-kroppa ei!

Tuo yöelämä ei parantanu flunssaa,olo taas pahempi ja kun en oikein osaa vieraissa paikoissa nukkua!!

T-P vieläkin matkaa junassa,ite olin kotona puol2 aikaan.

Kotona typyltä tuli mielenosotus kiukut ja tosi syyttävästi " äiti,olit koko päivän pois" Hyvin oli täällä kaikki menny,typy nukkunuki 21.30-10!!!!!

Ja silti halus päikkäreille!!!!Saa nähä nukkuuko ens yönä ollenkaa?!

Nyt siivoomaan,sotku oli tämän matkan hinta!!Onneks anoppi oli tehny ruuanvalmiiks :-)

Pile:Jos muistat sitä munatonta piparitaikinaa keksiä?

Ayap:Pääsitkö hyvin kotiin?Lapset odottivat varmaan...

Ja Lila jaksoi painaa työpäivän??

jatu :-)

Vierailija
35/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittis: Haluatko oikeasti kuulla miten opiskeleva lapsiperhe pärjää? Ettei sitten sun vauvakuume pahennu? Meinaan ei tää niin kamalaa ole kun vois kuvitella, mutta se riippuu tosi paljon opiskeltavasta alasta. Esim. mulla ei nyt tänä syksynä oo edes hirveästi ollu läksyjä, miehellä taas on ollu joka vko matikankoe ja kaikenlaisia tietokonejuttuja, mitä se on iltaisin kotona tehny. Lisäksi mä oon aika laiska opiskelija, siis et en todellakaan koko yötä lue tenttiin, pitäähän mun herranen aika sentään nukkuakin! :) ja en todellakaan ole lähelläkään sitä, et oisin kaikkein huonoin oppilas meidän luokalla. Taloudellisesti tämä ei tietty niin kivaa ole, mut eipä me kovin leveästi olla totuttu muutenkaan elämään. Opintolainaa ei olla otettu, mut ehkäpä keväällä joudutaan parilta kuukaudelta nostamaan, kesän mies onkin sitten töissä. Tosin mä olen aivan superpihi, Idalla ei oo varmaan yhtään normaalihintasta vaatetta ku aina suunnistan H&M:ssä suoraan alennettujen tuotteiden luokse. Jonkin verran saattaa meidän molempien vanhemmat avustaa, esim. mun isä makso mun mätkyt (55e) tms. mut ei sen enempää.

Eli ei Sittis muuta ku miestä suostuttelemaan :)

Ida ja mies on uimassa, mun pitäis lukea kokeisiin, vähän jo alotin mut kun ei nappaa yhtään. Tiedän et ei olis ku nää 2½ vkoa kamalasti kouluhommia ja sen jälkeen en edes ajattele koulua hetkeen!

Jos sitä lähtis sitten lukemaan...

Petra, ties kuinka monetta kertaa tän v.lopun aikana

Vierailija
36/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin nukuttaa Antsaa päiväunille viereen, johon poika normaalisti nukahtaa minuutissa. kaksi tuntia väännettiin ja n.15-20 min Antsa kai nukkui (taisin itse torkahtaa).

Mies on töissä. Laitoin kauppalistaviestiä ja kysyin isommilta mitä pitäisi ostaa, niin Antsa innokkaana: " Antaliini (mandariini), makkalaa, hamaami(banaani), hemua! (mehua)"

Isommat lapset kertoivat, ettei antsa ollut ujostellut hoitajatyttöä lainkaan :)

Nyt mentävä on, Antsa kantaa syliini kaikki lelunsa (=haluaa seuraa)

SM

Vierailija
37/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin myös noin 13.30. Samalla junalla tultiin puolet väestä päivällä. Oli kivaa! Olin jo lauantaina aamusta saakka kaupungilla ja sain ihan hyvin lahjoja ostettua........varsinkin itselleni:) Myös muille:)

Äitikuulle vielä kerran PAAALJON ONNEA! Ihanaa oli saada viesti ja kohottaa heti malja porukalla ravintolassa! Oli aika epätodellinen olo, kun aamupäivällä tuli eka viesti synnärille lähdöstä:)

Minä sain jonkin verran nukuttua, mutta jäihän se yö vähän lyhyeksi. Yökerho oli jostain 80-luvulta, vaikka remontoitukin on jossain välissä. En ollut uskoa savutykkejä yms. rekvisiittaa. Voiko tollasta olla enää olemassa. Hotellin aulabaarissa oli kiva turista, kun kuuli oman äänensä lisäksi muidenkin jutut:)

TiPi, miten meni kotimatka? Oletkohan vielä edes kotona. Mitä tuumasi Onni?

Meillä lapset leipoi joulutorttuja. Siksi torttuisa aloitus. Sain myös kaleterit ja joulukortit tilattua. Nolottaa, kun laiskana tilasin liikkeen omalla korttipohjalla kortit. Aikaisemmin olen tehnyt koko kortin itse ja tilannut niistä tulosteet. Mutta nyt ei ehdi/jaksa. Korttiin tulee torttuleipureiden kuva (junamatka oli hyvää ideointia, kiitos ajatuksista! Toisten ideoita kopioiden sain kortit viimein tilattua).

Nyt lähtee mies kauppaan, täytyy mennä lasten luo...

T: Ynis

Vierailija
38/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kiitokset hyvästä seurasta! Pirtsakkana täällä töissä ollaan. :-) Reissu teki hyvää. Ensimmäistä kertaa 9kuukauteen sain nukkua kenenkään herättämättä! Aikas ihanaa!

Oli jännää taas saada nikeille kasvoja ja tavata ja viettää aikaa ihan livenä. Täytyisiköhän seuraavan mammatapaamisen olla hieman pidempi? Aika tuntui loppuvan kesken, jäi miljoona asiaa kysymättä. ;-)

Pukkaa taas noita hymiöitä. Eikait haittaa?

Kotona oli mies pärjännyt suht`koht hyvin lasten kanssa. Hienosti oli saanut tytöt nukkumaan, Rosan kohdalla sitä hieman epäilin.. Rosa oli raapinut kovasti itseään yöllä. Oli herännyt n.15krt. Mies kertoi että Rosa oli saanut lievän kosketusreaktion illalla jostain leukaansa ja sitten oli raapinut kovasti itseään yöllä. Kun kotiin pääsin, niin siellä oli vastassa rähmäsilmäinen ja leuka kudosnestettä tihkuva Rosa. Miehellä ei tullut mieleen että Ataraxia voisi antaa tytölle, jos lievän reaktion jostain saa. " Huokaus"

Veikkaan, että jos kotona, minun töissäollessa, vaikka jompikumpi lapsista saisi kirveen päähänsä, niin mies odottaisi että minä tulen kotiin ja hoidan homman. Täytyy seuraavaksi jättää vielä selkokielisemmät ohjeet ja kirjallisena, kun mies jää hoitovastuuseen lapsista.

Ehkäpä mies tuskailee että minä en ikinä ymmärrä katsoa esim. auton rengaspaineita tai pissapoikaa. Jotka ovat ihan itsestäänselviä hänelle.

Hali ja rutistus Sittikselle. Kova paikka huomenna edessä.

Ynis, nyt unohtui ne palapelit. Harmi!

Nyt kävi ajatus jumittamaan. Saatanpa palailla vielä.

Lila75

Vierailija
39/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihania uutisia täällä! Hyvää vointia teille kaikille! Vauvantuoksuista arkea!!

Muuta en sit ehdikään, jos sit kun saan äitini tänne avuksi niin ehtisi kirjoitella. Neiti nukkuu jo aika hyvin, eka pätkä yli neljä tuntia ja loput unet vähän enemmän pätkissä yöllä. Päivälläkin nukkuu vielä paljon vaikka hyvin virkeitäkin hetkiä on.

mut pakko mennä, tidssiä odotellaan..

Reeli, Lenni ja vauva 2vkoa

Vierailija
40/50 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perhe ja eritysesti uusi tulokas!

Väsyttää, Kaunokainen sai jotain sopimatonta tai seurustelun määrä teki yön levottomaksi.

Pikkareissa oli kivaa, ruoka oli tosi hyvää ja seura loistavaa. Olisin viihtynyt pidempäänkin.

Kukkuu