*-* SYYSNOLLANELJÄ WIIKKIS *-*
Kommentit (50)
täälläkin,äh mielessä on nyt vaan pyörinyt nää loppuvuoden kuviot.Tuntuu tosi kurjalta viedä poju uuteen hoitoon tässä vaiheessa,liäski oon vihanen kun mun vanhemmat lähtee sinne lappiin huomenna,eikä tuu tänne hätiin. samalla on jo alkanut ahdistaan kenet me sadaaaan vilhoa hoitamaan sitten kun pitää lähtee synnyttään,jos on yö. Voi hitto,muutettiin tänne läemmäksi jotta ois parempi saada hoitoapua,niin paskat sitä ole yhtään enempää. OIkeesti meillä ei ole ketään joka vois täällä hoitaa yöllä!!!!!
Hittolainen ottaa päästä nyt kaikki,yritin tuossa lukea " enkelit ja demoniit" mutta ei auttanyut,miehen ajoin toiseen huoneeseen nukkuun ja nyt keikun ite täällä. äh,kun niin kovasti olen halunnut ettei mun lapsia tulla riepottelemaan hoitopaikasta toiseen ,niin nyt sit tulee äkkisiirtojo muutaman kuukauden päästä ensimmäisestä hoitopaikasta.Tuntuu vaan etten ite jaksa yhtään jos poika alkaa reagoimaan (siis senhän jaksaa silloinkun tietää että kuuluu asiaan ja menee ohi ajallaan ) mut kun tää ei nyt kuulu asiaan.
sit ärsyttää se että työsopimuksen jatkoa vetkuteltii näin pitkään. jos ois aikanan tehty ois sit ollut selkeempää et jään sairaslomlle jos tulee ongelmia. Nyt tuntuu tyhmältä jatkaa sopimusta ja sit jos uuvahtaa jäädä hetimiten lomalle.
äh,huomenna en ole tän parempi äiti väsyneenä. Miksen vois ollakuin toi ukkokulta,huolehtia kaikesta vähemmän. se vaan tokas et ok,katotaan sit maanantina miten meni ja mietitään sit.
Millä keinolla sitä oikein sais unen,pakko kai se on koittaa mennä lukeen vielä.
tiivii
tänään saattaapi tulla lähtö... tai sit ei. Supistelee 5-10 min välen, napakoita, teräviä ja lyhyitä, noin 15 sek. kerrallaan. Alkoi nyt aamukuudelta, yön nukuin suht hyvin, nyt odottelen mitähän tässä tekis. Jos suihkuun ekaks ja katsotaan sitten..... Öttiksen juttu mielessä en halua liian kauaakaan kotona odotella, mutta turhia reissujakaan en suostu tayssiin tekemään.
Mut ellei musta kuulu tänään mitään oon synnyttämässä, nyytti olis kyllä tervetullut, vaikka en oikeasti vieläkään usko että tänään jo olisi lähtö. Kai nää tästä vielä laantuu....auts. Tänään piti olla (ja voikin vielä olla) pikkujoulupäivä, vauvanhakureissu oli tilattu keskiviikolle ilotulituspäivälle ;)
äk rv 38+5 tai 39+4
tsemppiä jos lähtö tulee! :-)
En osaa nukkua,reissu jänskättää!just katoin et porukoitten kone viel myöhäs ni pitäs kai bussil osata junalle...
Lähen suihkuu!Oon tosi pirteetä seuraa tänää...
Hyvää vkla kaikille :-)
jatu
Harvoin sitä lähdetään pikkujoulun viettoon niin, että kello herättää :-)
Äk, taitaa olla, ettei tänään sitten nähdäkään. Kuulostaa siltä, että sulla on toinen tapaaminen. Onnea matkaan :-)
Keilin
Taisit mennä jo.
Iikan aamupesuaika. Palaan
T@hti
Jokohan se Äk meni? Tule ilmoittautumaan ainakin jos et vielä mennyt!
ei mulla muuta, lähdetään miehen vanhempien luo kohta... mut eka suihkuun pitäis selvitä.
Hauskaa pikkujoulua tampereelle matkaaville!
Petra, Ida ja vauva rv 37+1
Voi olla et sulta jää ne ikkunat pesemättä ; ), jos suinkin pystyt ja ehdit,informoi kun tulee lähtö sairaalaan.
Itella unta 3 h ja olo on sen mukainen,lähetään hakeen uutta (uutta mielle vaikka vanhaa) autoa Jämsästä,jee saadaan ilmastointi!!!
Olo parempi kun miehenkanssa jutskttiin,sovittiin niin et pidetään nyt omasta edusta kiinni eli jatkan työsopimusta ä-loman alkuun ja jos V:n hoitokuviot menee hankaliksi ja stressaannun niistä sit sairaslomalle,onhan mulla tää diabetes lisärasitteena ja se hoito on tässä lopussa entistä tarkempaa (vaikka tähän saakka hyvin on mennyt)
JOvain,mut nyt ulos ulkoileen ennen Jämsään lähtöä!
tiivii Pikku-V ja mahakas 29 rvk
sylissä suloinen vauva ja äidin uurastus palkitaan!
Puin 3 pienintä ulos.Kerrankin ilma suosii ja jopa aurinko paistaa.mies lähti viemään kakkosta koululaiskonserttiin jossa hän soittaa viulua.Kovin oli tyttö jännittynyt...Harmi etten nyt pääse kuuntelemaan!
Esikkoa tuli ystävä hakemaan.Pyykit huutaa viikkaamista kaappiin ja tiskit pitäis laittaa koneesta myös kaappiin.Työtä riittäisi mutta ajattelin että karkaamme ruissalonkylpylään uimaan koko poppoo.Ensin vois kävellä ihanan lenkin raikkaassa ilmassa ja sitten pulahtaa lämpimään veteen.Jahka siis koko poppoo taas paikalla...
Äitikuun kuulumisia jään innolla odottelemaan.
L+5+rv 24+
Lähtikohan äq synnärille... Tsemppia matkaan, jos näin on!
Kolmen päivän pinot lukematta, ollut menoja, menoja ja taas menoja. Torstaina kävin syömässä liittyen työhommiin (yhdentoista maissa kotona), eilen olimme miehen kanssa pikkujouluissa. Ystäväni oli eilen oman 11v. poikansa kanssa meillä lasten seurana. Antsa oli lopulta kymmeneltä nukahtanut hänen kainaloonsa meidän sänkyymme. Omaan sänkyynsä ei ollut kuulemma halunnut mennä. Olimme kotona ennen puolta yötä. Mies oli kuskina, mutta en minäkään juonut kuin lasillisen glögiä ja olutta ruoan kanssa. Tänään olen sitten luvannut viedä miehen ensin joulukonserttiin ja sitten syömään kymmenvuotispäivämme kunniaksi. Eräs tyttö tulee hoitamaan katrastamme. Tarkoitus on olla kotona ennen yhtätoista. Saapi nähdä, miten Antsa reagoi. Tyttö, joka tulee lapsia hoitamaan, on isommille tuttu liikuntakerhon vetäjä, mutta Antsa ei taida olla häntä ikinä tavannut.
Gallupkysymys: Mikä teidän mielestänne on sopiva taksa teinitytölle kolmen lapsen iltahoidosta? Ajattelin 10¿/tunti, kuulostaako järkevältä? Onko liikaa/liian vähän?
Huh, mitä rahanmenoa. Onneksi ruoan saan puoleen hintaan ;)
Nyt syömään, mukavaa viikonloppua kaikille. Ihanaa pikkujoulua Tampereelle!!! (" Oi jospa oisin saanut olla mukana" )
♥Saamuska
ÄK:lta viesti et lähti näytille TAYS:iiin!!!!!
Itse olen siskon pojalle(14v) joka välillä " ulkoiluttanut" poikiamme maksanut 10e/h ja sitten kun kaikki mennyt hyvinja olen ollut varoissani=)) olen välillä lykännyt käteen extra viitosen-kympin,niin tykkää taas tulla ens kerralla...
Näin minä ajattelisin!
Huisin jännät paikat Äitikuulla!!!!!!
L
Jokohan pian saamme kuulla ihania vaaleansinisiä uutisia? Ihqua!!! Jännitän täällä mukana! Oishan se jännää saada pikkujoulutapaamisen kunniaksi ihana pieni tonttunen!!!
Tiiviille toivon lepoa ja jaksamista, sekä unta unettomalle. Kyllä niillä asioilla on taipumusta järjestäytyä!
Pikkujoulun tapaamiseen kaikille iloista mieltä. Yhdyn laulun sanoihin " oi jospa oisin saanut olla mukana" !
Leanna se vaan jaksaa olla ja kuulostaa niin tarmokkaalta...tuollainen suurperhe + raskaus saa näköjään sinut vaan kukoistamaan. Itse olen näiden kolmen kanssa ihan raato ;)
Oma napa. Olen jotenkin kamalan väsynyt. Silmänaluset muistuttavat päivä päivältä enemmän pandakarhulta. En ymmärrä. Olen ilmeisesti ollut niin väsynyt ja jaksamisen äärirajoilla, että nyt kun saa nukkua yöllä sen 6-7 h putkeen, niin olen entistä väsyneempi. Tai että nyt siis huomaa, miten väsynyt on ollut.. Ja että muutaman viikon ajan hyvin nukutut yöt eivät korjaa kahden vuoden univelkaa. No tulipa ouduon kuuloinen sepustus...
Laitoin eilen joulukoristeita paikoilleen. Ompelin lisäksi jouluisia tyynynpäällisiä. Äsken maalasin, tai oikeastaan spray-maalasin käpyjä. Olen askarrellut kortteja, leiponut joulukakkuja (jotka on jo syöty), ommellut kaverille jouluverhot (huom, kouluarvosanalla 7). Silti ei tunnu juurikaan joululta. Johtunee lumettomasta ulkomaisemasta.
T on koominen. Ei- kausi saa aikaan hauskoja vastauksia. Tyyliin " onko kiva kun joulupukki tuo lahjoja?" Ei-ei, on vastaus. " mitä T toivoo joululahjaksi?" Haluatko autoja?" En minä! Niinpä :)
Neiti nousee jo ilman tukea seisomaan keskellä lattiaa. Kohta varmaan lähtee liikkeelle. Minne minun vastasyntynyt vauva on kadonnut?
Nyt päiväkahvin keittoon! Kiva, etä jokunen on edes linjoilla, kun muut juhlivat siellä Mansessa!
Ja äitikuu tai Tiivii; pitäkää meidät ajantasalla!
Mimmu ja lapset x3 , joista yksi on pelaamassa palloa ja kaksi muuta nukkuvat päikkäreitä
Tarmoa ja intoa kyllä löytyy mutta kyllä se välillä kostautuukin.En osaa pysyä paikoillani.Toisinaan on päiviä että vielä illallakin laahustan yöpuvussa ja aamutakissa,kertaakaan peiliin katsomatta=)
Mutta huomaan että väsyn jos jään paikoilleni ja taas touhuamisesta saan energiaa lisää.
Voimia sinulle!!!!!Halaus!!!!!!!
L
Ja miten Äitikuun kävi?
Eihän lauantai-iltana voi olla muuta tekemistä...?
Mimmu
just tultiin kotiin ja heti ryntäsin tänne ku ajattelin et jos äitikuulta olis vauvauutisia... arvasin kyl pinon lyhyydestä et ei vielä... ai miten niin minäkö kärsimätön?
idalle iltapalaa ja sit lukemaan kokeisiin, eilen ku luin ruotsia ni tuli 2 kipeetä supistusta, mitäköhän johdon laskentatoimi sitten aiheuttaa? tuskin mitään.
Petra
Jokohan Äitikuulla on pieni nyytti sylissä. Uutisia odotellessa.
Ihana kuulla että Enkeli teillä alkanut helpottamaan.
Saamuska minusta tuo 10e tunti kuulostaa hyvältä. Itse maksan pikkusiskolleni Veetin hoidosta 4-5e tunti. Venlaa en vielä ole uskaltanut hoitoon jättää.
Taas en oo vähään aikaan saanut aikaiseksi kirjoittaa. Pinot olen kyllä käynyt lukemassa.
Venla on aivan ihana tapaus edelleenkin. Seuraa vaatii aika paljon. Kovasti juttelee ja hymyilee. On oppinut jokin aika sitten nauramaan ääneen. Yöt sujuu edelleen hyvin. Eka herätys on vasta 7-8 aikaan ja nukkumaan menee edelleen 11 aikaan. Päivisin ei sitten välttämättä kovin paljoa nukukkaan, sylissä haluaa seurustella.
Veeti on nyt kieltäytynyt nukkumasta päiväunia. Illat onkin sitten hieman kitinää. Tänään mies yritti yli tunnin Veetiä nukuttaa mutta ei vaan nukahtanut.
Veetin uusin juttu on että käy täyttämässä pyykinpesukonetta. Käy sinne aina vaatteita viemässä. Pitääkin kone aina tarkistaa ennen kuin laittaa sen päälle. Viimeksi oli valkoisten pyykkien sekaan laittanut omia sinisiä housuja. Innokas pyykkäri meillä =)
Maanantaina on neidillä 3kk neuvola. Saas nähdä paljonko neidillä on painoa. Ja eka rokotuskin tulee. Aika menee tosi nopeesti. Meijän vauva on jo iso neiti.
Torstaina lähdemme 2 yöksi tallinnaan hotelliin. Hieman hirvittää kun laiva lähtee torstai aamuna 8.00 ja meijän pitää tästä kotoa 6 aikoihin lähteä kun auto otetaan tallinnaan mukaan. Veeti tunnetusti ei tykkää jos joudutaan se aamuisin herättämään, yleensä silloin koko päivä on pilalla. Ja takaisin sitten laiva on lauantai iltana vasta 22.30. Voi lapsukaiset olla hieman väsyneitä.
Nyt Venlalle seuraa pitämään.
Öttis, Veeti ja Venla
ja eiköhän tieto ole luvallista jakaa täällä: Ovat saanet poikavauvan tänään!!!! Kaikki voivat hyvin!
Äitikuulle ja koko perheelle onnittelut pikku prinssistä!!!
Ainaki yrittää..ajatuksissa liikaa huominen aamu.Kiire on ehtiä...
Ihana nähdä teitä ystävät :-)
illalla muuten hiplasin pieniä vaaleanpunaisia vaatteita kaupassa,mietin mikä olis Minille kiva...Voi kun näkisin hänet!!!!!!!
Hyvää yötä!Ajatukset vauvoissa täällä....hö!
jatu