Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko kesäloman haluamaasi aikaan?

Vierailija
02.05.2023 |

Vai pitikö hyväksyä toinen ajankohta?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Yleensä menee kesäkuun alkuun ennen kuin saa tietää milloin voi olla lomalla. Tämä on todella inhottavaa odotella pitkään, menee lomasuunnitelmat ihan pilalle, kun matkat yms on myyty loppuun.

Vierailija
62/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki halua neljää viikkoa lomaa putkeen, itsekin olen useamman vuoden pitänyt noin kolme viikkoa, onpahan lomapäiviä käytettävissä sitten jonakin toisena ajankohtana. Osa kollegoista tekee samoin.

Tämä siis kommenttina tuohon, että kaik-ki haluaisivat pitää neljä viikkoa putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain

Vierailija
64/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN taatusti saanut! Työpaikkani on kiinni koko Heinäkuun syy on Soten ! Ja se tietää, sitä että ei saa palkkaa tältä kuukaudelta on tiukat ajat tiedossa , näin se Hyvinvointi alue kurittaa !

Vierailija
65/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kiertävä lomalista ja sen mukaan sain lomaviikot. Olen onnekas, kun mieheni sai lomaa myös samoille viikoille. Lapset ovat koko kesän koulujen loma-ajan kotona. On leirejä ja isovanhemmat ja kummit tulevat meille viettämään mielellään aikaa vanhempien työssäolon ajaksi. Lasten hoitajat saavat ruoat, juomat, kahvit ja jätskit sekä voivat uida altaassa lasten kanssa. Viihtyvät maalla kesällä enemmän kuin kuumissa kaupunkiasunnoissa. Olen onnekas ja iloinen lasten puolesta.

Töissä hieman nyppii, että kiertävä limalista ei koske kaikkia. Asiasta on keskusteltu, mutta se ei auta mitään.

Vierailija
66/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ole töissä, mutta sain kyllä aina. En nimenomaan koskaan halunnut heinäkuuta. Eli ihan ilmoitusasia koska halusin lomani, palkattomat myös onnistui aina, tietty ymmärrystä oli sen verran etten niitä olisi kiireimpään aikaan ottanut. Mulla oli siis aina tiedossa milloin on kiireiset ajat ja milloin ne ei-mitään-tekemistä-kuukaudet jolloin pidin vapaata. 

Vierailija
67/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä hieman nyppii, että kiertävä limalista ei koske kaikkia. Asiasta on keskusteltu, mutta se ei auta mitään.

Hassu typo. 

Vierailija
68/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu typo. 

Joo, rasittava autocorrect. Puhelimella kirjoittaessa ei tule tekstä oikoluettua, vaikka todellakin pitäisi.

Vierailija
69/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä ei mitään kesälomia ole :(

Vierailija
70/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu typo. 

Joo, rasittava autocorrect. Puhelimella kirjoittaessa ei tule tekstä oikoluettua, vaikka todellakin pitäisi.

Onneks mä oon oppinut, tai no mä oikoluen aina kaiken. Joskus kumminkin käyny vahinko ja ärsyttää todella kun normaalisti oon tarkka... 

Vierailija
71/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihan ok aikaan. Juhannuksesta neljä viikkoa. Sitten vielä elokuussa kaksi viikkoa. Toukokuussa viikko.

Vierailija
72/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä tietoa, toivottavasti ensiviikolla asia selviäisi.

T. Vaka-alalla

Vierailija
73/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan koko firman. Joten koita arvata.

Vierailija
74/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotivaimon kesäloma alkaa 2.1 ja päättyy 23.12. eli kyllä.

Vierailija
75/75 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Mutta meillä on kiertävä systeemi, joten ensi kesänä loma on sitten parempaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän