Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko kesäloman haluamaasi aikaan?

Vierailija
02.05.2023 |

Vai pitikö hyväksyä toinen ajankohta?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Puolitoista viikkoa tässä kuussa, kun mennään espanjaan ja heinäkuun puolivälistä loput 3 viikkoa.

Vierailija
22/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aloitan lomani 12.6. Minulla on päiväkoti-ikäisiä lapsia mutta aivan yhtä laadukasta hoitoa tarjotaan myös varahoitopaikassa joten en tee asiasta numeroa vaan tulen sitten heinäkuussa taas töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä lyöty lukkoon meidän tiimin lomia, mutta todennäköisesti olen heinäkuussa 3 viikkoa. Viikko jää sitten jonnekin. Kuunvaihteet on oltava töissä, siksi vain kolme viikkoa putkeen.

Vierailija
24/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en, mutta vaadin muutoksen, koska lasten kesälomat. En jatkaisi töissä, jollen saisi kesälomaa heinäkuussa kun on lasten ja miehen kesälomat.

Vierailija
25/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lomaa.

Otan mieluummin 7500€ rahana.

Vierailija
26/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, alkaa suvivirrestä ( toivottavasti lauletaan!) ja työt jatkuvat sitten elokuussa. En muista päivää.

Vierailija
27/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Koska meidän koko osasto suljetaan heinäkuuksi.

Vierailija
28/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun alusta viisi viikkoa, kuten aina. Ehkä viikolla voisi siirtää, jotta elokuussa ulottuisi pidemmälle.

Vierailija
29/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kokonaan. Toivomus oli neljä viikkoa

elokuun puolesta välistä, syyskuun puoleen väliin, tietyistä syistä.

Tuota syyskuun puolta en saanut, joten olen siis lomalla elokuun. Syyskuussa on vaikeampi saada enää lomasijaisia, ja yleensä heti syksyllä, alkavat kaikki hommat, joka puolella pyöriä täysillä ja tehokkaasti.

Silloin koko osaavan konkkaronkan oltava itse remmissä.

Vierailija
30/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kuten joka vuosi aikaisemminkin. Tänä vuonna aloitan heinäkuun lopussa ja siitä putkeen noin 4 viikkoa. Toki etänä teen paljon töitä muutenkin ja mökillekkin voi ottaa koneen mukaan niin ei sillä kovin suurta väliä ole.

Vierailija
31/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa en, mutta vaadin muutoksen, koska lasten kesälomat. En jatkaisi töissä, jollen saisi kesälomaa heinäkuussa kun on lasten ja miehen kesälomat.

Työnantajan ei tarvitse suostua mihinkään muutoksiin.

Työnantajalla on jopa oikeus määrätä työntekijän loman ajankohta.

Vierailija
32/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan. Olisin aloittanut mielelläni lomani jo juhannusviikon alusta mutta se ei ollut mahdollista. Aloitan nyt sitten loman juhannuksesta.

Vierailija
33/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sain kesälle. Olen se, joka haluaa muulloin lomansa kuin muut, joten saan aina haluamaani aikaan lomani.

Vierailija
34/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajan ei tarvitse suostua mihinkään muutoksiin.

Työnantajalla on jopa oikeus määrätä työntekijän loman ajankohta.

Siinähän määrää ja on ilman työntekijää lomien päätyttyä. Mua ei pompotella.

Vierailija
35/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pomon yksin sanelema kiertävä lista touko-SYYSkuu.

Ja meitä on 5...

Ihan kun tarvittaisiin syyskuu yök.

Vierailija
36/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pomon yksin sanelema kiertävä lista touko-SYYSkuu.

Ja meitä on 5...

Ihan kun tarvittaisiin syyskuu yök.

Eihän se ole pomon sanelema jos on kiertävä. Syyskuu on kesälomakuukausi muillakin aloilla.

Vierailija
37/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti hyväksyä toinen ajan kohta kun samat ihmiset mitkä tekee sen joka vuosi vetoaa että heidän pitää saada loma parhaaseen aikaa lasten kanssa vaikka todellisuudessa lapset ovat leireillä ja mummolassa että vanhemmat voi lomailla ilman lapsia. Edellisessä työpaikassa tuli juuri tuommoisen vanhempien takia kiertävä lomalista että kukaan ei saanut enää valita loman ajankohtaa vaan kaikille se määrättiin. Viimeisen 15 vuotta työelämässä olen lomien suhteen johtanut lapsellisia kohtaan ja se ei ole minä millään tapaa hyödyttänyt eikä siittä joustamisesta ole koskaan edes kiitosta saanut niin enää en jousta, enää ei kiinnosta tippaakaan vaikka jani-petteri tai anna-maija joutuisikin olemaan yksin kotona

Vierailija
38/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, juhannusviikosta 4 vkoa eteenpäin.

Vierailija
39/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sain. Aina olen saanut haluamaani ajankohtaan. Ja yleensä vielä vähintään pari viikkoa palkatonta päälle. Omasta toiveesta siis.

Vierailija
40/75 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ja lähden Moskovaan lomalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi