Oletko mennyt joskus metsään vain masturboidaksesi siellä?
Vai oletko lähtenyt "marjametsälle" ja asiat ovat sitten menneet vähän toisin?
Kommentit (2)
Kysy vaan kuinka monta kertaa ja vain ja ainoastaan masturboidakseni siellä. Ei riitä sormet eikä varpaat eikä se yksi bonusuloke vielä siihen päälle niiden kertojen laskemiseen. Erityisesti juniorivuosina metsärunkkaus oli pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Minulla oli onni, vaikka kaupunkilainen olinkin ja edelleen olen, asua ympäristössä josta pääsi jo ennen ajokortti-ikää kävellen tai pyörällä leikkimään Aatamia paratiisiin. Todennäköisesti näistä nuoruudessa metsässä koetuista alastomuuden ja seksuaalisen nautinnon kokemuksista johtuen olen aikuisenakin tykännyt harrastaa seksiä luonnossa vaimoni kanssa ja toisinaan nautiskella vielä itseksenikin. Onneksi myös puolisoni on mielellään kellahtanut kesäiselle sammalvuoteelle tai rantakalliolle rakastelemaan. Auringon lämpö ja kevyt tuulenvire paljaalla iholla sekä kutkuttava kiinnijäämisen mahdollisuus antavat nautinnolle ja kiihotukselle lisäpotkua.
No en nyt himasta ole lähtenyt metsään runkkaamaan, mutta metsässä ollessani olen kyllä päätynyt runkkaamaan.