Entinen asunnonomistaja kyttää
Ostettiin viime keväänä rivitaloasunto miehen kanssa. Raivattiin pusikoita kukkapenkistä, rakennettiin terassi ja tehtiin pintaremonttia sisälle.
Seinänaapuri kertoi, että entinen omistaja oli käynyt viikonloppuna kiertämässä taloyhtiötä ja kurkkinut ikkunoista sisälle ja mennyt meidän takapihalle. Onko kukaan törmännyt tälläiseen?
Kommentit (30)
Meidän talon alkuperäinen asukas oli kuulemma monta vuotta ajellut talon ohi ja katsellut, joskus oli kai kutsuttu sisäänkin. Oli hänen itse rakennettu talo, jossa oli 25 vuotta asunut perheineen, joten sinällään ymmärrettävää että tunneside on. Tämä siis edellisen omistajan kertomaa, meidän aikana ei ole enää näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä entinen omistaja olisi hakenut pari kuukautta kaupan jälkeen liiteristä peräkärryllisen klapeja. Osa oli meidän itse hankkimia. Onneksi olin pihalla lasten kanssa, niin sain puhuttua ukon pois."klapeista ei ole kauppakirjassa sanaakaan" ukko yritti perustella.
No jos ei ole kauppakirjassa sanaakaan, niin silloin hänen ei pidä niitä tulla hakemaankaan.
Minun pihalle toissa kesänä tuli useampiakin henkilöitä. Sanoivat noin 30 v. sitten asuneensa tässä talossa ja halusivat nähdä paikan, jossa olivat viettäneet lapsuutensa. Minusta se oli ihan ok. Pyysin heidät taloon sisällekin. Oli ihan mukava kuunnella, kun he muistelivat, millaisia huoneet esim tapetit ja verhot olivat silloin, kun he asuivat täällä. Samoin pihalla huudahtelivat ihstuneina, kun löysivät tuttuja pensaita ja kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä entinen omistaja olisi hakenut pari kuukautta kaupan jälkeen liiteristä peräkärryllisen klapeja. Osa oli meidän itse hankkimia. Onneksi olin pihalla lasten kanssa, niin sain puhuttua ukon pois."klapeista ei ole kauppakirjassa sanaakaan" ukko yritti perustella.
No jos ei ole kauppakirjassa sanaakaan, niin silloin hänen ei pidä niitä tulla hakemaankaan.
Jep, olisi vienyt mukanaan kun muutti, ei voi enää jälkeenpäin tulla hakemaan.
Olemme myyneet perikuntana rakkaan lapsuuskotimme, omakotitalon, mutta ei tulisi mieleenkään mennä kyttäämään talon lähettyville, saati pihalle. Talo ei ole enää meidän, eikä meillä ole sinne luvatta asiaa.,
Meillähän on muistot ja hyvä niin.
Tuskin se nyt siellä jatkuvasti ramppaa. Ei se kerran vuodessa vielä pitäisi pahemmin häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa ja vaihtaa lukot kun ostaa jonkun torpan.
Jos haluaa katsella niin pitää uskaltaa soittaa ovikelloa ja kertoa miksi. Ei muiden pihaan muuten, ikkuinoista kurkkimisesta puhumattakaan, ole mitään asiaa.
Itseäni aikoinaan inhotti naapuri joka tuli hoitamaan rajalla olevaa kasvimaataan pylly pystyssä meidän puolelle. Laitoin siihen matalan aidan niin johan lopetti.
et varmasti kohtaa kirjoitti:
pistä sähkö postia että jouduitte uusimaan laittomat sähkö kytkennät samalla paljastui mittavia vesi vahinkoja. palaat asiaan kun koko remontin laajuus ja hinta selviää. EI VARMASTI TULE NURKKIIN VAIHTAA OSOITE JA NUMERO TIETONSAKKIN SALAISIKSI. pelkää mitä remontissa paljastuukaan.
Ei se ymmärrä tuommosesta tekstistä mitään Pistetäänkö sähkö, vai postia? Mikä jouduttiin uusimaan? Sähkö vai kytkennät. Huoh
Miksi sitten myi pois? Haikailkaa rauhassa niitä entisiä kotejanne mutta tehkää se valokuvan kera, toisten pihoille ei lampsita eikä kyttäillä ikkunoista. Tekisin ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta.