Nainen, joka olet tehnyt miehille aloitteita, saatko useammin pakit kuin onnistut?
Millaisia pakkeja olet sitten saanut ja millaista seuraa olet ollut vailla, irtoseksiä vai parisuhdetta haussa, sekä missä olet lähestynyt ja miten?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njoo kyllä se vähän niin menee, että jos naisena joutuu aloitteellinen olemaan, niin pakit sieltä tulee...
Kiinnostuneet miehet on itse aktiivisia, eli silloin ei oikein jää naiselle tilaa tehdä aloitteita.
Tai, kuten tässäkin monet sanoivat, miehelle kelpaa helppo seksi vaikka se nainen ei kovin kiinnostaisikaan. Roikutaan mukana naisen aktiivisuuden varassa, kunnes parempaa tekemistä/oikeasti kiinnostava nainen tulee eteen.
Noin se ilmeisesti on, ei ole tuosta henkilökohtaisesti kokemusta.
Hienovaraisesti olen ilmaissut kiinnostukseni muutamaan kertaan elämän varrella. Joka kerta olisi ollut parempi säästää molemmat nololta tilanteelta.
Yläasteella luokkakaveri-poika (hintelä, kiusattu, ei kovin suosittu, mutta tykkäsin hänestä) nolostui ja pakeni paikalta. Joutui myös kiusatuksi takiani, kun sana levisi. Olin nätti, hoikka, taiteellinen, ujo tyttö. En suosittu, mutten myöskään epäsuosittu.
Nuorena aikuisena etsin kumppania tositarkoituksella ja ilmaisin selkeästi toiveeni lapsista ja sitoutumisesta. Nuoret miehet juoksivat pakoon. Olin edelleen hoikka, nätti, kiva ja tässä vaiheessa jo sosiaalisesti taitava ja melko suosittu. 15-20 vuotta vanhempia miehiä olisi kiinnostanut, minua todellakaan ei. (Enkä edelleenkään kadu, etten näihin tarttunut!) Etsin edelleen mukavaa, tavallista miestä, en mitään "hottiksia" tai ns. suosittuja. Halusin nimenomaan perheenisä-tyyppisen miehen. Eipä löytynyt.
30+ ikäisenä katselin omanikäisiä ja hieman nuorempiakin. Erään kanssa vaikutti jo lupaavalta. Ilmaisin kiinnostukseni vakavammasta suhteesta - perääntyi nopeasti ja vakuutti olevansa vain kaverilinjalla.
No, nyt olen yli 40v ja eipä ole tullut enää miehille mitään ehdoteltua. Varatut miehet ihmettelevät, kuinka olen vielä sinkku. Olen edelleen ns. kauneusihanteiden mukainen, terve niin henkisesti kuin fyysisestikin, koulutettu ja työssäkäyvä yrittäjä, seurallinen, sosiaalinen ja aktiivisesti harrastava. Yksin olen silti ollut koko elämäni. Se siitä väitteestä, että nainen löytäisi aina seuraa. Ehkä sellaista seuraa, josta en ole kiinnostunut. Jopa sinkkuryhmissä omanikäiset miehet etsivät nuorempaa, jos haluavat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Njoo kyllä se vähän niin menee, että jos naisena joutuu aloitteellinen olemaan, niin pakit sieltä tulee...
Kiinnostuneet miehet on itse aktiivisia, eli silloin ei oikein jää naiselle tilaa tehdä aloitteita.
tämä on NIIIIN totta. puolivillaista seksiä voi saada mutta itsellä kyllä ollut aina haussa parisuhde niin eipä toi lämmitä. eli sille TODELLAKIN on syynsä että naiset ei tee aloitteita, en itse ainakaan enää jaksa.
Itse olen kyllä nuorena ollut hyvinkin aloitteellinen ja sosiaalisesti aktiivinen, koska olen vain sen luonteinen ja nuorempana olin vieläpä ihan itsevarma. Eli ihan omien kokemuksieni myötä olen tajunnut miten tää menee, nuorena oli vielä idealismia.