Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset jotka eivät ole tekemisissä

Vierailija
02.05.2023 |

muuten kuin jos joku sairastuu, joutuu sairaalaan tms. Joulukortit toki lähetetään joka vuosi, mutta ei edes soitella eikä nähdä kuin ainoastaan sairaustapauksissa. Meillä näin, suku ei ole missään tekemisissä toistensa kanssa. Hautajaisissakin käydään ihmettelemässä.

Muilla samaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä sukulaisten kanssa pois lukien yksi täti, joka on myös kummitätini. Soitellaan ehkä pari kertaa vuodessa. En minä niitä kaipaa millään lailla.

Vierailija
2/3 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt osaa serkuistani ikinä enkä edes tiedä heidän nimiään, ja nekin jotka olen nähnyt, olen tavannut viimeksi vuonna 1989.

Tätejä ja setiä näin viimeksi isäni hautajaisissa 1998.

En kaipaa yhteydenpitoa ollenkaan enkä ymmärrä miksi heidän kanssaan pitäisi olla tekemisissä edes sen joulukortin vertaa.

Olen läheisissä väleissä omien sisarusteni ja heidän lastensa kanssa ja se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että tämä on hyvin suomalaista. Itse olen tekemisissä ainoastaan vanhempieni kanssa, heitä käyn auttelemassa nyt kun alkavat ikääntyä. Sisaruksiinikin olen yhteydessä vain joulukortein, he eivät puolestaan ole yhteyksissä vanhempiin mitenkään. Lapsena olimme sukujuhlista ainoastaan hautajaisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi