Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ruuan verkkokaupoista, tuotteiden vaihto toiseen

Vierailija
02.05.2023 |

Yleensä jos joku tuote on ollut loppu, on se korvattu noin samanhintaisella ja tyylisellä tuotteella. Nyt sain juuri kuitin uudesta k-kaupan tilauksesta. Useampi tuote vaihdettu luomuun( tuplasti kalliimpi), erästä makeistuotetta tilattu 1e, se korvattu toisella jonka hinta 10e.
Yksi patukka joka ei sisällä suklaata tai pähkinää korvattu pähkinäpatukalla jne.

Kyseessä iso kauppa eikä pikkumarket, joten ehkä muotakin vaihtoehtoja olisi ollut. Kokemusta miten näissä tilanteissa voi reklamoida?

Ostosten hinta piti olla 120e, olikin nyt 150e. Mielestäni aika iso ero.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tilausvaiheessa kysytä salliiko vaihdon ja hyväksyykö käyttöehdot?

Vierailija
2/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha reklamoida, jos et itse ole nakauttanut sitä ruutua, että tuotetta ei saa korvata tai kirjoittanut tarkempia lisätietoja toiveista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääjä on mennyt siitä mistä aita on matalin. Tee reklamaatio.

Vierailija
4/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se keräilijä osaa sun ajatuksia lukea. Sun on laitettava ohjeet korvattavista tuotteista tai voit vaikka kieltää sen. Tilauslomakkeessa on tilaa ohjeille.

Vierailija
5/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa homma ratkesi jo. Itse kauppias soitti ja sanoi että meni kyllä keräily harvinaisen pieleen. Tilanne hoidossa ja korvaavat tuotteet vaihdettu oikeasti sopiviin.

Eivät he siellä voi vaihtaa tuotteita mihin vaan. Kauppias sanoi että vaihdettavien tuotteiden tulee olla samaa hintaluokkaa( eikä puolet kalliimpia) sekä samaa makunaailmaa( eli ei esim keksipatukkaa voi vaihtaa pähkinään).

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi