Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä talvi oli kyllä oikeasti ihan hirveä!

Vierailija
02.05.2023 |

Sairastimme koronan kolmannen kerran, sen lisäksi jatkuvasti jotain muuta, kuopuksen krooninen sairaus pulpahti pahaksi, esikoinen stressaa opintojaan...

Vanha koira aiheuttaa paljon lisähuolta ja vaivaa...

Päästiin mökille ekaa kertaa joulun jälkeen ja tuntui, että olisi kömpinyt jostain luolasta sikiöasennosta suoraksi, kun näki vihreää nurmikkoa ja ihmisiä ja kesää.

Luulin että talvi 19-20 olisi ollut rankka, mutta tämä oli kyllä vielä pahempi.

Hengissä olen silti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa, huh. Mä olin jo kahden kerran jälkeen aika finaalissa.

Se yritti kolmannen kerran, mutta jotenkin sisuunnuin ja tahdonvoimalla karkotin sen.

Tuli sellainen "nyt EN sairastu tähän taas!"

Vierailija
2/3 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otithan lääketehtaiden markkinoimat ruiskeet kuitenkin ja vanhaa koiraahan ei kannata lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että on mennyt teillä noin.

Joku suomalainen virallinen terveysasiantuntija antoi neuvon, ilmaisi asiantuntijana mielipiteensä, että kannattaa välttää koronaan sairastumista heti rokotuksen jälkeen, paras aika sairastaa on kun rokotuksesta on kulunut aikaa ja juuri omikron kannattaisi sairastaa. Teimme näin. Onnistuminen ei ollut tietenkään itsestään selvää ja kaikki eivät osaa käyttää maskiakaan tehokkaasti ja pitää huolta käsihygieniasta, mutta me osattiin tämä melko hyvin.

Otimme kaksi  annosta rokotetta mahdollisimman pitkillä aikaväleillä. Pidimme parempia maskeja ja vasta kun toisesta rokotuksesta oli yli 4 kk, otimme maskit pois,  emmekä ottaneet kolmansia rokotuksia. Saimme omikronit koko perhe, aivan niinkuin suunnittelimme silloin, kun rokotuksistamme oli sopivan kauan aikaa. Omikronin jälkeen emme ole sairastuneet, vaikka maskit ovat olleet poissa käytöstä ja olemme hakeutuneet väentungokseen altistumaan eri taudeille. Vain pientä nuhaa on välillä tullut. Näillä näkymin vältämme ottamasta uusia koronarokotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme