Miksi naiset eivät harrasta enemmän seksiä? Onko syy miesten vai naisten?
Monet naiset tuntuvat olevan tyytymättömiä seksielämäänsä, mutta eivät tee asialle mitään. Toisaalta, miehet valittavat usein siitä, että heidän naiskumppaninsa eivät ole kiinnostuneita seksistä yhtä paljon kuin he itse. Mietin, mistä tämä johtuu ja kenen vastuulla on tehdä muutoksia tilanteeseen.
Voisiko yksi syy olla, että meitä naisia on kasvatettu ajattelemaan, että seksi on jotain, mitä miehet haluavat ja naiset antavat? Ehkä yhteiskunta on opettanut meille, että naisen rooli on olla passiivinen ja vastaanottava, ja että miehen tehtävä on olla aloitteellinen ja johtava.
Toisaalta, voisiko tämä johtua siitä, että naiset eivät tunne omia seksuaalisia halujaan tai osaa ilmaista niitä? Ehkä me naiset pelkäämme hylätyksi tulemista tai arvostelua, jos osoitamme liikaa kiinnostusta seksiin.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoon kuuluu, että miehet ovat syyllisiä kaikkeen naisten heikkouteen ja osaamattomuuteen. Naisten ansiota taas on miesten saavutukset ja osaaminen.
Tasa-arvoon kuuluu trollata ja provoilla jokaikisessä aloituksessa tasapuolisesti.
Mitään ketjua unohtamatta.N47
Kyllähän tämä on totta, jos esimerkiksi naistutkimusta, joka on tärkeä tieteenhaara, lukee. Miehet ovat orjalaivojen tervasta asti pilanneet naisten elämän, joten nyt on naisten oikeus tuoda esiin kaikki epäkohdat (eli mies) elämässään. Et suhtautuisi asiaan noin kyynisesti. Kyllä sinussakin piilee tämä ajattelutapa, vaikka yrität "hyvä jätkä"-tyylisesti kirjoittaa.
Kaikki. Kaikki miehet ja kaikki naiset.
Toivottavasti aurinko paistaa mustavalkoisessa maailmassasi.
N47
Vierailija kirjoitti:
No jos järkevästi ajattelee, niin onhan se vika vain ja ainoastaan miehissä. Vai mitä kanssavauvanaiset?
Näin on. Aletaan nyt nuolemaan pillua ihan joukolla, niin saadaan seksistä jotain irti.
Tiesittekö muuten että eläimilläkin liian köyhä ravinto aiheuttaa lisääntymishaluttomuutta? Ihminen ei ole tässä mikään poikkeus, mutta menee varmaan aikaa ennen kuin ymmärretään missä on tehty virheitä...
Tämä on kovin yksilöllistä. On paljon seksistä ja ylipäätään erotiikasta kiinnostuneita naisia, joilla on hyvinkin vilkas sukupuolielämä.
No joo mutta uskon kyllä itse molemminpuoliseen aviolliseen velvollisuuteen. Ja että molempien yhtäläiseen nautintoon tähdätään.
Vierailija kirjoitti:
No jos vain mies saa orgasmin, niin ei sellainen seksi kiinnosta. Itseä seksi kyllä kiinnostaa kovasti, mutta en tyydykään jäämään ilman orgasmia.
Lakkaako nainen haluamasta seksiä, jos mies ei saa orgasmia?
Itselläni on osittain lääkityksestä johtuva vaiva, jonka johdosta saan orgasmin enintään ehkä joka 4. kerta yhdynnässä. Haluja kyllä olisi.
Mutta oman puolisoni halukkuus on selkeästi laskusuunnassa, voisiko johtua tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos vain mies saa orgasmin, niin ei sellainen seksi kiinnosta. Itseä seksi kyllä kiinnostaa kovasti, mutta en tyydykään jäämään ilman orgasmia.
Lakkaako nainen haluamasta seksiä, jos mies ei saa orgasmia?
Itselläni on osittain lääkityksestä johtuva vaiva, jonka johdosta saan orgasmin enintään ehkä joka 4. kerta yhdynnässä. Haluja kyllä olisi.
Mutta oman puolisoni halukkuus on selkeästi laskusuunnassa, voisiko johtua tästä?
Oisit iloinen; saat paljon enemmän kuin useimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet hyvän seksin, koska ovat huonoja. Kuuntelisivat naista, niin sitten voisi tehdä vaikka mitä. Meillä mies kuuntelee ja me tehdään vaikka mitä. Toki minun ehdoilla, jotta palstarunkkarit eivät pääse fiilistelemään. Jos ei kelpaa, olkoon ilman.
Entäs kun naiset eivät edes itse tiedä miten saisivat, eivätkä osaa neuvoa. Kyllä silloin mennnään miehen ehdoilla ja mies vastaa naisensa tyydyttämisestä. Näin meillä on tehty aina ja vaimo edellyttänytkin, että olen hänet tyydyttänyt. Vie sinä minä vikisen. Eikä hänen ole vastaavasti koskaan tarvinnut jäädä ilman orgasmejaan. Kumman ehdoilla silloin menty, minunko joka on toteuttanut tavan vai vaimon, joka on päätänyt tavan miten haluaa, eli suuseksillä ja sormettaen ennen yhdyntää vaiko keskeyttänyt edelliset ja halunnut yhdynnöissä. Toki vaimo ollut viisas kun teettänyt orgasminsa minulla. Kuuluu naisiin, jotka ei ole koskaan suostuneet jäämään ilman.
Lisään vielä edelliseen, että onko tyydytys- ja orgasmivastuu aiheuttanut minulle paineita. Ihan varmasti on, mutta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä naisensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Karvahullu, peppuhaistelija ja nyt saatiin areenalle uusi hahmo: kolesterolilooppaaja.
Monenlaiseen ajatukseen sitä voi ihmismieli jäädä jumiin.
Unohdit vakiokasvo- galleriasta ainakin klitorishullun ja panomies- Paten ( omakehu- hullu tai vaimonsa puolesta vastaaja- hullu, ihan kumpikin nimi käy).
Tasapuolisuuden vuoksi ilmoittaudun mukaan tähän hassunkuristen hahmojen veljes- ja sisaruskuntaan: Olen biologia- hullu. Olen sitä mieltä että yleisellä tasolla erittäin monet seksiongelmat pohjautuvat biologiaan, evoluution aikaansaamaan tarkoituksenmukaiseen tapaan joka auttaa tulevia sukupolvia selviytymään. Olipa sitten kyse seksuaalisesta haluttomuudesta, tai juuri ennen menopaussia esiintyvästä seksihalujen moninkertaistumisesta.
Rohkeasti vain muutkin, tulkaa ulos hulluus- kaapista!
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä edelliseen, että onko tyydytys- ja orgasmivastuu aiheuttanut minulle paineita. Ihan varmasti on, mutta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä naisensa vuoksi.
Kyllä sä olet mahtava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä olet mahtava!
Jos ei mies tyydytä omaa naistaan, niin kenet sitten? Jos ei tyydytä, niin sittempä kärsii seksin ja pillun puutteesta. Minusta naisen tyydyttäminen ja pillun saanti liittyy erottamattomasti toisiinsa. Jos luistaa ensimmäisestä tulee kärsimään pillun puutteesta ja haluttomasta naisesta. Mies on aika yksinkertainen jos tyytyy seksiin haluttoman naisen kanssa, jos ylipäätään saa pillua, kun on mahdollista saada halukasta naista. Itse en olisi suostunut elämään ilman halukasta pillua, siksi tehnyt paljonkin sen eteen. Elämä on toki valintoja. Itselle pillun nuoleminen, pillun saanti ja vaimon orgasmit on ollut rakkain harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet hyvän seksin, koska ovat huonoja. Kuuntelisivat naista, niin sitten voisi tehdä vaikka mitä. Meillä mies kuuntelee ja me tehdään vaikka mitä. Toki minun ehdoilla, jotta palstarunkkarit eivät pääse fiilistelemään. Jos ei kelpaa, olkoon ilman.
Eli päätät kaikesta? Ja mies nöyrtyy koska muuten pihtaat? Yläpeukkuja tuli. Kertoo vauvanaisista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli päätät kaikesta? Ja mies nöyrtyy koska muuten pihtaat? Yläpeukkuja tuli. Kertoo vauvanaisista...
Pano- pappa on miesten mies ja orhien orhi. Syö vaimonsa e- pilleritkin, kun vaimo ei niitä itse osaa syödä. Vastaa vaimonsa puolesta tänne niihin kysymyksiin joita kysytään naisilta. Kateelliset nettirunkkarit ja piilohomo- vässykät vain mussuttaa, kun Pate on vain niin ylivertainen joka asiassa.
Ja ennenkaikkea niin vaatimatonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pano- pappa on miesten mies ja orhien orhi. Syö vaimonsa e- pilleritkin, kun vaimo ei niitä itse osaa syödä. Vastaa vaimonsa puolesta tänne niihin kysymyksiin joita kysytään naisilta. Kateelliset nettirunkkarit ja piilohomo- vässykät vain mussuttaa, kun Pate on vain niin ylivertainen joka asiassa.
Älä syytä minua, kun en ole moista kirjoittanut. Sekoitat taaskin kirjoitajat
Pate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että kerran se luuli olevansa väärässä. Mutta perkele, erehtyikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niissä peukuissa lukee että ne on naisilta? Provoilijoita olette kaikki mitä luultavimmin, te molemmat kirjoittajat ja peukuttajat päälle. Niitä täällä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Onko syy naisten vai miesten? Syy on naisen fysiikassa/sisäerityksessä, joten noista vaihtoehdoista valitsen: naisen.
Mä sulle sisäeritykset näytän. ;) Kun on saanut hyvää seksiä, niin siihen jää koukkuun ja haluaa sitä lisää joka päivä.
Kyllähän tämä on totta, jos esimerkiksi naistutkimusta, joka on tärkeä tieteenhaara, lukee. Miehet ovat orjalaivojen tervasta asti pilanneet naisten elämän, joten nyt on naisten oikeus tuoda esiin kaikki epäkohdat (eli mies) elämässään. Et suhtautuisi asiaan noin kyynisesti. Kyllä sinussakin piilee tämä ajattelutapa, vaikka yrität "hyvä jätkä"-tyylisesti kirjoittaa.