Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät harrasta enemmän seksiä? Onko syy miesten vai naisten?

Vierailija
01.05.2023 |

Monet naiset tuntuvat olevan tyytymättömiä seksielämäänsä, mutta eivät tee asialle mitään. Toisaalta, miehet valittavat usein siitä, että heidän naiskumppaninsa eivät ole kiinnostuneita seksistä yhtä paljon kuin he itse. Mietin, mistä tämä johtuu ja kenen vastuulla on tehdä muutoksia tilanteeseen.

Voisiko yksi syy olla, että meitä naisia on kasvatettu ajattelemaan, että seksi on jotain, mitä miehet haluavat ja naiset antavat? Ehkä yhteiskunta on opettanut meille, että naisen rooli on olla passiivinen ja vastaanottava, ja että miehen tehtävä on olla aloitteellinen ja johtava.

Toisaalta, voisiko tämä johtua siitä, että naiset eivät tunne omia seksuaalisia halujaan tai osaa ilmaista niitä? Ehkä me naiset pelkäämme hylätyksi tulemista tai arvostelua, jos osoitamme liikaa kiinnostusta seksiin.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan täälläkin yksi mies, joka jatkuvasti lyttää naisen nautinnon, milloin "herkkunappulan hinkuttamisella" milloin milläkin. Onko siinä naisen sitten helppo selitellä mistä ja miten tykkää kosketella...ja naisten alapääthän haisee ja ovat rumia "rämemajavia" etc etc mollausta ihan joidenkin miesten tahoilta.

En edelleenkään tajua, miten naiset voivat olla niin paljon fiksumpia, että tajuavat että mies tykkää kun hänen kaluunsa kosketaan, ja haluavat tyntää sen naisen pilluun. Kuinka miehet eivät tiedä mikä kohta naisessa yleensä on se nautintoa tuottava kohta. Tässä on jokin inha juttu.

Sinä puhut taas itsestäsi, etkä muista naisista. Oma vaimo ihan itse vaati kaluni sisäänsä ekat vuosikymmenet, koska halusi yhdynnässä orgasmit. Vasta vähitellen vuosikymmenten vieressä on alkanut enemmän tykkäämään orgasmien saamisesta sormettamalla nuolemalla klitorista. On toki aina vaatinut klitoriksen nuolemista ja sormettamista ennen yhdyntää.  Joten älä selitä ja yleistä, ettei naiset itse halua, vaadi ja nautin yhdynnöistä. Kyllä vaatii ja monet naiset kärsii jos eivät saa kullia sisäänsä. 

Vierailija
22/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttömiä syytetään.

Varmasti. Ja niin kuin kirjoitit: 'Toisaalta, mistä sitten tämä johtua siitä, että naiset eivät tunne omia seksuaalisia halujaan tai osaa ilmaista niitä tai ehkä me naiset pelkäämme hylätyksi tulemista tai arvostelua'? Niin. Niin varmasti kaikki tämä on totta, mutta. Miehenä haluaa tietää, tarkemmin asiasta. (Lun miehenpuolii on niin helppoo, nykyään ainakin, syyttää. Ja ihan kaikesta. Mitä naiset haluavat..)

Miksi.

Miksi naiset eli ,äidit? ja ne isätkinkö, on kaikki vain väärin kasvatettu. Vai ainoastaan ehkä 'vähän vinoon'? Tiedä näistä. Vai mitä itse ajattelet..

Miehet on yleensä se vahvempi henkinen puoli parisuhteessa joten minä miehenä olen sitä mieltä, että miehen pitää vahvistaa ja tukea naisen itsetuntoa. Saada nainen tuntemaan olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi sellaisena kuin on. Miehen pitää tukea naistaan kaikessa.  Vain siten mies voittaa naisensa luottamuksen ja saa siten myös parhaiten naisensa avautumaan seksissä ja nauttimaan. Näin ainakin itse toimin aikoinaan vaimoni tavatessa ja se on kantanut hedelmää ja ylläpitänyt vaimon seksihaluja. Vaimoni itsetuntoa oli mollattu ex poikakaverien toimesta. Osoitin heidän olleen väärässä ja totta tosiaan olivatkin. 

Lässyn lässyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan täälläkin yksi mies, joka jatkuvasti lyttää naisen nautinnon, milloin "herkkunappulan hinkuttamisella" milloin milläkin. Onko siinä naisen sitten helppo selitellä mistä ja miten tykkää kosketella...ja naisten alapääthän haisee ja ovat rumia "rämemajavia" etc etc mollausta ihan joidenkin miesten tahoilta.

En edelleenkään tajua, miten naiset voivat olla niin paljon fiksumpia, että tajuavat että mies tykkää kun hänen kaluunsa kosketaan, ja haluavat tyntää sen naisen pilluun. Kuinka miehet eivät tiedä mikä kohta naisessa yleensä on se nautintoa tuottava kohta. Tässä on jokin inha juttu.

Sinä et kyllä lukeudu viisaiden naisten joukkoon. Huonona esimerkkinä sen sijaan olet hyvä.

Vierailija
24/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttömiä syytetään.

Varmasti. Ja niin kuin kirjoitit: 'Toisaalta, mistä sitten tämä johtua siitä, että naiset eivät tunne omia seksuaalisia halujaan tai osaa ilmaista niitä tai ehkä me naiset pelkäämme hylätyksi tulemista tai arvostelua'? Niin. Niin varmasti kaikki tämä on totta, mutta. Miehenä haluaa tietää, tarkemmin asiasta. (Lun miehenpuolii on niin helppoo, nykyään ainakin, syyttää. Ja ihan kaikesta. Mitä naiset haluavat..)

Miksi.

Miksi naiset eli ,äidit? ja ne isätkinkö, on kaikki vain väärin kasvatettu. Vai ainoastaan ehkä 'vähän vinoon'? Tiedä näistä. Vai mitä itse ajattelet..

Miehet on yleensä se vahvempi henkinen puoli parisuhteessa joten minä miehenä olen sitä mieltä, että miehen pitää vahvistaa ja tukea naisen itsetuntoa. Saada nainen tuntemaan olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi sellaisena kuin on. Miehen pitää tukea naistaan kaikessa.  Vain siten mies voittaa naisensa luottamuksen ja saa siten myös parhaiten naisensa avautumaan seksissä ja nauttimaan. Näin ainakin itse toimin aikoinaan vaimoni tavatessa ja se on kantanut hedelmää ja ylläpitänyt vaimon seksihaluja. Vaimoni itsetuntoa oli mollattu ex poikakaverien toimesta. Osoitin heidän olleen väärässä ja totta tosiaan olivatkin. 

Mies on henkisesti vahvempi, jos ajatellaan että naimen on lapsen kaltainen ja vaatii isällustä tukea.

Jos ajatellaan että mies ja nainen ovat tasa-arvoisia niin missään nimessä toinen ei voi olla jatkuvasti toisen kannateltavana.

En sano että kumpikaan ajattelumalli olisi toista parempi, mutta kumpaakin mieltä ei voi olla samaan aikaan.

Vierailija
25/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syy naisten vai miesten? Syy on naisen fysiikassa/sisäerityksessä, joten noista vaihtoehdoista valitsen: naisen.

Vierailija
26/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko syy naisten vai miesten? Syy on naisen fysiikassa/sisäerityksessä, joten noista vaihtoehdoista valitsen: naisen.

Ei, kyllä se on se vaste siihen minkälaista seksi on. Jos mies huono, loppuu naiselta seksihalutkin.

Vierailija
27/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti että kyse on ravinnosta. Katsokaapa youtubesta naisia ja miehiä jotka on vaihtaneet puhtaiksi lihansyöjiksi, eli lähes kaikki energia tulee kovista rasvoista ja proteiinista.

Meille väitetään että elimistö tekee tarpeeksi kolesterolia, mutta todella monen elämänlaatu ja libido on muuttunut valtavasti tämän muutoksen mukana. Kolesteroli on useiden hormonien valmistuksessa mukana ja mitä vähemmän sitä saamme niin sitä vähemmän näyttäisi myös lapsia syntyvän tai seksiä harrastettavan.

Vierailija
28/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäis saada sitä hyvää kolesterolia sitten

Vierailija
29/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun en tiedä mitä tällä tarkoitetaan? Omassa tuttavapiirissä naiset harrastavat pääosin aika paljon seksiä, siis ainakin parisuhteessa olevat (ja melkein kaikki tuttavanaiset on parisuhteessa).

Itse en harrasta, koska olen sinkku eikä ole ketään kenen kanssa harrastaa enkä jaksa etsiä ketään joten runkkaaan ja tartun tilaisuuteen sitten jos sellainen joskus tulee livenä.

Vierailija
30/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvahullu, peppuhaistelija ja nyt saatiin areenalle uusi hahmo: kolesterolilooppaaja.

Monenlaiseen ajatukseen sitä voi ihmismieli jäädä jumiin.

Vierailija
31/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kolesterolit auta, vaan esim. kunnollinen kielihoito ja muut orgasmit!

Vierailija
32/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvahullu, peppuhaistelija ja nyt saatiin areenalle uusi hahmo: kolesterolilooppaaja.

Monenlaiseen ajatukseen sitä voi ihmismieli jäädä jumiin.[/

-/

Jos tuo oli sinulle liikaa, niin voinhan tuon

pyytää moderaattoria poistamaankn.

niinhän se on, että joka tietoa lisää se tuskaa

lisää.

33/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenlaiseen ajatukseen sitä voi ihmismieli jäädä jumiin.[/

-/

Jos tuo oli sinulle liikaa, niin voinhan tuon

pyytää moderaattoria poistamaankn.

niinhän se on, että joka tietoa lisää se tuskaa

lisää.

No ei missään nimessä pyydetä poistamaan.

On paljon parempi, et kaikki tunnistaa sit tän uuden kolesterolilooppaaja-hahmon.

Tuska kyllä lisääntyy. Ei voi mitään.

N47

Vierailija
34/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pilanneet hyvän seksin, koska ovat huonoja. Kuuntelisivat naista, niin sitten voisi tehdä vaikka mitä. Meillä mies kuuntelee ja me tehdään vaikka mitä. Toki minun ehdoilla, jotta palstarunkkarit eivät pääse fiilistelemään. Jos ei kelpaa, olkoon ilman.

Vierailija
35/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vaan niin koleaa että kevään kiimassa munakin jäätyy ja sen myötä lipido kärsii. Ihan perseestä olls täällä ankeassa Suomessa.

Vierailija
36/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluaisin paljon useammin.vaikja ei se edes niin ihmeellistä ole. Pieni pili ja tylsää himotonta jyystöä. Sais ny edes sitä mut mies pihtaa.

Vierailija
37/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pilanneet seksin! Siat!

38/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoon kuuluu, että miehet ovat syyllisiä kaikkeen naisten heikkouteen ja osaamattomuuteen. Naisten ansiota taas on miesten saavutukset ja osaaminen.

Tasa-arvoon kuuluu trollata ja provoilla jokaikisessä aloituksessa tasapuolisesti.

Mitään ketjua unohtamatta.

N47

Vierailija
39/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vain mies saa orgasmin, niin ei sellainen seksi kiinnosta. Itseä seksi kyllä kiinnostaa kovasti, mutta en tyydykään jäämään ilman orgasmia.

Vierailija
40/61 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos järkevästi ajattelee, niin onhan se vika vain ja ainoastaan miehissä. Vai mitä kanssavauvanaiset?