Dumpatakko vai jatkaa?
Olen joulusta lähtien tapaillut 47-v miestä. Itse olen 46. Alkuun kaikki oli hyvin viestit oli molemminpuolisia, mutta mies ei koskaan ole laittanut mitään hempeää, kuten suukkoja tms. Mikä vaikuttaa minuun, että mies ei oikeasti tykkää minusta. Meillä oli viesteissä viikon tauko kun minua harmitti se, että sain aina olla se joka viestittelee. Mies vastaa heti kun hänelle viestittää. Mutta hän ei kysy mitään. Se vaikuttaa myös itsetuntooni. Haluaisin rakastavan ja huolehtivan miehen, jolle olisin tärkeä. Joten otanko asian puheeksi vai jätänkö vaan viestittelemättä? Laitanko Tinderin taas laulamaan? Haluaisin miehen, mutta en olla ovimatto. Onko jollain kokemusta tällaisesta suhteesta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minä jään miettimään 'kissan nostamista pöydälle'. Kiitos hyvästä kommentista.
Ap
Aivan uskomattomia neuvoja täällä.
Miten mies voisi tietää minkälaista viestintää toivot, jollet kerro?
Voinut polttaa näppinsä jonkun kanssa joka ei halua "lässyttelyjä", kuten minunkin extapailunaiseni. No, enää en lähettele mitään hänelle, enkä myöskään vastaa puhelimeen. Somesta blockattu.
Joo, todella helposti löydät tinderistä paremman. Noudata luottaen kanssasisartesi neuvoa vaan, ja heidän ohjeiden mukaan nostat kissan pöydälle.
Kerro myös rehellisesti että vakavasti harkitset hänen dumppaamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aivan uskomattomia neuvoja täällä.
Miten mies voisi tietää minkälaista viestintää toivot, jollet kerro?
Voinut polttaa näppinsä jonkun kanssa joka ei halua "lässyttelyjä", kuten minunkin extapailunaiseni. No, enää en lähettele mitään hänelle, enkä myöskään vastaa puhelimeen. Somesta blockattu.
Joo, todella helposti löydät tinderistä paremman. Noudata luottaen kanssasisartesi neuvoa vaan, ja heidän ohjeiden mukaan nostat kissan pöydälle.
Kerro myös rehellisesti että vakavasti harkitset hänen dumppaamistaan.
Voivoi, joku heräsi ärrimurri päällä tähän päivään. Pätemistä ilman todellisia neuvoja ja asia sisältöä. Onko neuvosi siis, että pitää tyytyä siihen mitä on, eikä yrittääkään löytää itselleen sopivampaa? Vai mikä oli tämän kommentin pointti? Onko niin, että itse kelpuutat kenet vain, kunhan jaksaa juttujasi kuunnella?
Onneksi en kaipaa jotain kuppasia suhteita,. Lapset aikuisia ja minä vasta 43. Elämä on parasta. Ilman ihme suhteita ja typeriä odotuksia ja oasskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei jätä suhteita viestien varaan tai somen. Eli näkee tai soittelee. Jos toista ei kiinnosta, toki varmaan joku muu parempi. Ehkä se kommunikoiva. Naisena vihaisin suukkohymiöitä, ajattelisin että mikä per*o se ukko on. Tai jos liikaa viestejä tai hymiöitä, tulisin hulluksi niistä, aina piippaisi puhelin.
Minä haluaisin kuulla miehestä ja usein. En kehtaa kertoa hänelle, että olen ihastunut häneen, kun hänen yhteydenpito on mitä on.
Ap
Mitä teen?
Anteeksi kuinka? Et kehtaa kertoa, että olet ihastunut - ja teillä on seksiä?
Kannattaa varmaan kysyä häneltä ihan suoraan, että mitä hän on mieltä teidän mahdollisesta parisuhteesta. Haluaako hän syvempää suhdetta ja jos haluaa, niin miksi hän ei tule asiassa vastaan, vaan pysyttelee ns. etäisenä. Jos sinä itse odotat suhteelta eri asioita, kuin hän, niin siinä tapauksessa kannattaa mennä eteenpäin.
Minusta kuulostaa, että kyseinen mies on ihan tavallinen suomalainen mies. Hän ei kovin paljon juttele mutta voi olla, että hän pitää sinusta ja voi olla, että hän pitää viesteistäsi. Kysy suoraan, lähetätkö sinä viestejä liian usein - ehkä pääset sillä eteenpäin.
Ap