Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dumpatakko vai jatkaa?

Vierailija
01.05.2023 |

Olen joulusta lähtien tapaillut 47-v miestä. Itse olen 46. Alkuun kaikki oli hyvin viestit oli molemminpuolisia, mutta mies ei koskaan ole laittanut mitään hempeää, kuten suukkoja tms. Mikä vaikuttaa minuun, että mies ei oikeasti tykkää minusta. Meillä oli viesteissä viikon tauko kun minua harmitti se, että sain aina olla se joka viestittelee. Mies vastaa heti kun hänelle viestittää. Mutta hän ei kysy mitään. Se vaikuttaa myös itsetuntooni. Haluaisin rakastavan ja huolehtivan miehen, jolle olisin tärkeä. Joten otanko asian puheeksi vai jätänkö vaan viestittelemättä? Laitanko Tinderin taas laulamaan? Haluaisin miehen, mutta en olla ovimatto. Onko jollain kokemusta tällaisesta suhteesta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät miehen. Mies ei arvosta sinua ja saa sinulle huonon olon.

Vierailija
2/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tauon jälkeen mies laittoi viestiä, mutta taas sen jälkeen minä olen ollut se joka viestittää. Meillä on 150km välimatka ja näkemisen on suunniteltava tosi tarkasti. Mies on niissä tsempannut että ollaan voitu nähdä kun molemmille sopii. Seksi toimii ja se on ihanaa meidän välillä. Silloin mies on tosi hellä ja ottaa huomioon minun. On sanonut että seksi on ihanaa välillämme.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et tuppisuun kans ole onnellinen niin kai se on pantava vaihtoon. Kiintymyksen syvyydestähän tuo ei välttis kerro mitään, toiset ei vaan osaa lepertelyä.

Vierailija
4/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka usein tapaatte livenä? Kuinka oleellista on siis tapaamisten välillä tapahtuva viestienvaihto, mikäli tapaatte usein? Vai tapaatteko harvoin?

Oletko sanonut miehelle, että kaipaat enemmän viestienvaihtoa?

Onko miehellä millainen elämäntilanne?

Yhden asian oon oppinu tässä elämässä, että jos mies ei heti alussa ole sellainen sinulle sopiva, ei siitä sellaista tulekaan. Muista se. 

Btw, olen kanssasi saman ikäinen.

Vierailija
5/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu panosuhteeseen. Jos haluat enemmän, etsi lähempäältä.

Vierailija
6/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tätä on jatkunut?

Vierailija
7/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo: odota ihan pokkana, kunnes mies viestittää ekana. Jatka näin viikkoja.

Miehillä saattaa lopahtaa innostus, jos nainen puskee liikaa päälle, toisin sanoen viestittelee liikaa ekana.

Vierailija
8/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka usein tapaatte livenä? Kuinka oleellista on siis tapaamisten välillä tapahtuva viestienvaihto, mikäli tapaatte usein? Vai tapaatteko harvoin?

Oletko sanonut miehelle, että kaipaat enemmän viestienvaihtoa?

Onko miehellä millainen elämäntilanne?

Yhden asian oon oppinu tässä elämässä, että jos mies ei heti alussa ole sellainen sinulle sopiva, ei siitä sellaista tulekaan. Muista se. 

Btw, olen kanssasi saman ikäinen.

Tapaamme 2krtaa kuussa. Nyt on varmaan kuukausi mennyt edellisestä tapaamisesta.

En ole miehelle viitsinyt vinkua siitä että voisi olla hellempi. Minusta sen pitää tulla häneltä itseltään, ehkä hän ei vaan ole niin kiinnostunut minusta. Ja pitää vaan seksin takia yhteyttä.

Mies on eronnut ja etsii pitkäaikaista kumppania.

Taidan laittaa Tinderin laulamaan? Vai mikä deittosovellus olisi sopiva?

Ap

Vierailija
9/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei jätä suhteita viestien varaan tai somen. Eli näkee tai soittelee. Jos toista ei kiinnosta, toki varmaan joku muu parempi. Ehkä se kommunikoiva. Naisena vihaisin suukkohymiöitä, ajattelisin että mikä per*o se ukko on. Tai jos liikaa viestejä tai hymiöitä, tulisin hulluksi niistä, aina piippaisi puhelin.

Vierailija
10/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei jätä suhteita viestien varaan tai somen. Eli näkee tai soittelee. Jos toista ei kiinnosta, toki varmaan joku muu parempi. Ehkä se kommunikoiva. Naisena vihaisin suukkohymiöitä, ajattelisin että mikä per*o se ukko on. Tai jos liikaa viestejä tai hymiöitä, tulisin hulluksi niistä, aina piippaisi puhelin.

Minä haluaisin kuulla miehestä ja usein. En kehtaa kertoa hänelle, että olen ihastunut häneen, kun hänen yhteydenpito on mitä on.

Ap

Mitä teen?

Vierailija
11/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo oma tekstisi. Haluat rakastavan ja huolehtivaisen miehen, jolle olet tärkeä. Haluat suhteen, jossa lähetellään tapaamisten välillä hempeitä viestejä. Haluat miehen, joka ikävöi sinua, kun ette ole yhdessä (näin luen rivien välistä) ja on siksi aktiivinen yhteydenpidossa.

Tästä suhteesta et noita asioita saa etkä tule saamaan. Mies ei tule muuttumaan. Eikö ole parempi lopettaa nimenomaan nyt kuin vasta kun olette tuhlanneet toimimattomaan suhteeseen tulevan kesän, syksyn, kenties vielä pitemmän ajan?

Älä laita Tinderiä laulamaan vaan ala nauttia kesästä ihan oikeiden ihmisten parissa. Etkö jo ymmärrä, että Tinderistä ja sovelluksista ei saa muuta kuin tuollaisia suhteita; "paperilla hyvät" ihmiset kohtaavat, mutta kemiat ei.

Vierailija
12/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tuo oma tekstisi. Haluat rakastavan ja huolehtivaisen miehen, jolle olet tärkeä. Haluat suhteen, jossa lähetellään tapaamisten välillä hempeitä viestejä. Haluat miehen, joka ikävöi sinua, kun ette ole yhdessä (näin luen rivien välistä) ja on siksi aktiivinen yhteydenpidossa.

Tästä suhteesta et noita asioita saa etkä tule saamaan. Mies ei tule muuttumaan. Eikö ole parempi lopettaa nimenomaan nyt kuin vasta kun olette tuhlanneet toimimattomaan suhteeseen tulevan kesän, syksyn, kenties vielä pitemmän ajan?

Älä laita Tinderiä laulamaan vaan ala nauttia kesästä ihan oikeiden ihmisten parissa. Etkö jo ymmärrä, että Tinderistä ja sovelluksista ei saa muuta kuin tuollaisia suhteita; "paperilla hyvät" ihmiset kohtaavat, mutta kemiat ei.

Kyllä tähän suhteeseen taitaa olla turha satsata enempää.

Ap surullisena

Vierailija
13/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene tinderiin tai muuhunkaan deittiäppiin.

Ala näkee llivenä ihmisiä.

Toi äpit on täynnä omituisia, varattuja ja moni myös narsisti. 

Vierailija
14/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistanko miehen tiedot puhelimesta? Silloin hän whatsapissa näkee, että olen dumpannut hänet, kun ei näe enää kuvaa tai paikalla olo aikaam Tuskin kannattaa sanoa miehelle, että minä dumppaan hänet.?!?!

Ap taasko tässä kävi näin..

Vierailija
15/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan mene tinderiin tai muuhunkaan deittiäppiin.

Ala näkee llivenä ihmisiä.

Toi äpit on täynnä omituisia, varattuja ja moni myös narsisti. 

Minä en näe kuin töissä ikäihmisiä, vapaaajalla olen kaupassa usein arkena kun ikäihmiset on kaupalla. Työikäisiä en näe koskaan. Siksi olen turvautunut happypancakeen ja tinderiin.

Missä minä ikäisiäni tapaisin?

Ap

Vierailija
16/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota hänen yhteydenottoa. Näet sitten että kauanko menee ja millä tyylillä hän sen tekee, jos tekee ikinä.

Vierailija
17/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, itse oon kyllä löytänyt useamman kerran potentiaalista seuraa tinderistä, joten älä parin kommentin perusteella ainakaan jätä tinderiä lataamatta, jos se on sulle helpoin ja luonnollinen tapa tutustua ehdokkaisiin.

Mutta sanoisin et leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, ennenkuin ehdit syvemmin ihastua ja satuttaa itsesi.

Vierailija
18/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku melkein viisikymppinen kyselee tällaisia kysymyksiä, joita voisi odottaa 15-vuotiaalta?

2/5

Vierailija
19/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin happypancaken ja Tinderin, tämä nainen ei meinaa lannistua.

Tulen kertomaan tänne miten miehen kanssa kävi. Ja sainko deittejä muiden kanssa.

Ap

Vierailija
20/28 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei sinun kannata olla noin vaikea selkoisen miehen kanssa. Vaikuttaa ettet saa hänestä tarpeeksi irti. Minusta voisit aivan hyvin "nostaa kissan pöydälle" ja kertoa avoimesti miltä sinusta tuntuu ja miehen reaktioista päätellen kertoa hänelle suoraa joko että juttunne ei etene tai että olet valmis vielä jatkamaan, jos hän hieman tsemppaa. Älä jää odottelemaan muutosta. Sitä ei varmasti tule. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme