Tärisetkö vappukrapulassa kotona
Vai kuulutko niihin onnekkaisiin, joille ei tule krapulaa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Krapulattomuus on minulla ihan itse aiheutettua. En juo alkoholia.
Miksi?
En käytä alkoholia vappuna enkä koskaan muulloinkaan (enkä muitakaan päihteitä).
En. Vietettiin vappuaatto kotona syöden ja saunoen, enkä juonut alkoholia. Tänään olin klo 7 jo uimassa, tosin kömmin vielä hetkeksi miehen viereen lämmittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Jotkut osaavat nauttia elämästä luonnostaan, ilman keinotekoisesti aiheutettua ilontunnetta.
-Eri
Nyt kannattaa helliä omaa maksaansa 🥦 hyvin. Kyllä se siitä toipuu aikanaan. Lämmintä vettä, ei rasvaa eikä luontaistuotteita, eikä maksatoksisia lääkkeitä. 🧠 aivotkin kiittävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Jotkut osaavat nauttia elämästä luonnostaan, ilman keinotekoisesti aiheutettua ilontunnetta.
-Eri
Ilman hauskaakin voi olla viinaa
Ilo ilman teeskentelyä on viinaa.
Vierailija kirjoitti:
En tärise enää, mutta istun lätäkössä. Pitäis varmaan käydä vaatteet päällä suihkussa ja heittää sit pesuun. Mut taidan ottaa yhen loipparin ensin. Ketuttaa.
Pitäisköhän vähän miettiä alkon käyttöä jos vuotaa kuin Esterin ... ?!? No ei vaineskaan. Pesulle siitä, kuivat päälle ja lisää sitä märkää!!!
Vierailija kirjoitti:
Ilo ilman teeskentelyä on viinaa.
Ei välttis, mutta miksi ottaa riski ;)
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit kärsii krapulaa. 3 erilaista pilleriä, puolen päivän unet, on taas kunnossa.
Helppo huudella kun on noin paljon kemiaa käytössä. Onko ihan reseptillä vai veteletkö omin luvin naamariin? Mietin vaan kun ei tuokaan ole muuten ihan laillista. Niitä pillereitä ei ole sallittu juuri missään mutta kannabiksen käyttöä ja omaan käyttöön kasvatus on sallittua suuressa osassa eurooppaa.
Niin monessa maassa että varmaan haluaisivat siitä verotulojakin. Saksa, italia, itävalta, espanja jne eu maita saattavat haluta lakimuutoksia.
Otan tasaisesti loiventavaa koko päivän. Huomenna jo ok.