Halla-aho: "Aika harva on niin hullu, että tekee raskasta työtä, jos saman saa tekemättäkin"
Arvatkaas, mistä leikataan ekaksi kun kokoomuspersut pääsee valtaan.
"Aika harva on niin hullu, että tekee raskasta työtä, jos saman saa tekemättäkin"
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mite halla-aho selittää punttisalit sun muut sitten
Halla-ahon aivot ei riitä selittämiseen, vain öyhöttämiseen. Se ole muuta kuin kasa paskaoksennusta, siksi se on niin ällöttävän näköinenkin. Hyi saatastapersu.
Sama punikki tuli taas oksentamaan vihaansa palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Leikataan tietysti lusmuilta niin että raskaiden ja pienipalkkaisten töiden tekeminenkin on kannattavaa. Ettekö seuraa yhtään?
"Pienipalkkaisten töiden tekeminen olisi kannattavaa"?!!??!!
Miten olisi jos pienipalkkasia töitä ei ole jolloin se työ olisi kannattavaa ihan sellaisenaan.
Halla-aho haluaa ajaa suomen alas, rikollisuutta ja sekasortoa. Sieltä viimeksikin nousi totalitarismi ja etniset vainot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen äänestäjät tilasivat itselleen kylmää kyytiä ja nyt saavat sitä.
Mahtaa vit u ttaa kun huomaavat, että ai niin me itse äänestimme itsellemme tämän kurjuuden. Mikään ei ole niin tyhmä kuin persu, paitsi tietysti toinen persu. Toivottavasti persuloiset menettävät kaiken. Niille kouluttautumattomille persuääliölle annetaan sontahommat 5 € tuntipalkalla. Voi hitto, että naurattaa.
Ne persuloiset on jo töissä. Demariloisille jää vaihtohdoksi etsiä runkkukämppistä jakamaan sitä makuuhuontta tai se 5€ homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mite halla-aho selittää punttisalit sun muut sitten
Johan Halla-ahon habituksesta näkee ettei ukko ole punttisalia nähnyt kuin korkeintaan ulkopuolelta. Eikä ole päivääkään raskasta työtä tehnyt.
Oli se tarjoilijana! Se on sitten eri juttu montako tuntia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin, kun luen työttömien vassareiden valitusta. Töihin vaan!
En ole ollut yötön koskaan, ja nyt olen eläkkeellä, netto 2467 €/kk, mutta minä en olekaan; persu. Minulla on velaton talo, mökki, ja pihassa vuoden vanha auto. Perusloinen joutuu paskahommiin, ja minä kulje ohi ja syljen persun päälle.
töehi siittä kirjottelemasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho voisi kokeilla fyysistä työtä itsekin. Raskain työ on vittuilla muille puolueille jatkuvasti. Miksei muuten punaposkella ollut tohtorinhattua päässä vaan ylioppilaslakki?
eikös tuo työmatkat fillarilla polje
Pyörällä ajaminen vastaa mielestäsi raskasta työtä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut yötön koskaan, ja nyt olen eläkkeellä, netto 2467 €/kk, mutta minä en olekaan; persu. Minulla on velaton talo, mökki, ja pihassa vuoden vanha auto. Perusloinen joutuu paskahommiin, ja minä kulje ohi ja syljen persun päälle.
Ei uskoisi eläkeikäiseksi kun on teinin kielenkäyttö.Minulla on omaisuutta enemmän kuin sulla ja äänestin persuja .Mitä sitten?
Niin, persu: Halla-aho haluaa juuri sinut tekemään niitä raskaita siivous-ja muita huonostipalkattuja töitä joita nyt vihaamanne m-mut tekevät. Tuohon jäi vielä tahra!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt pääsee persuäänestäjät raskaaseen työhön.
Persut on nykyisin se työväenpuolue.
SDP on sosiaalitukipuolue. SDP on tehnyt hyvin hyvin määrätietoisesti työtä kaiken kallistamiseksi siihen pisteeseen, että normaali elämä ei olisi enää mahdollista ilman jonkinlaista tukea jostain. Sitten se jakaa sankarina sosiaalitukea, jonka perus duunari on maksanut itselleen kolminkertaisesti veroina.
Ei mennyt enää läpi!
Ei helvetti nautin kun totuus persuista osuu teidän kaltasten tyhmien paska-aivo persujen kohdalle ei jumalauta.
Totuus meistä paljastuu meille?
ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt pääsee persuäänestäjät raskaaseen työhön.
Persut on nykyisin se työväenpuolue.
SDP on sosiaalitukipuolue. SDP on tehnyt hyvin hyvin määrätietoisesti työtä kaiken kallistamiseksi siihen pisteeseen, että normaali elämä ei olisi enää mahdollista ilman jonkinlaista tukea jostain. Sitten se jakaa sankarina sosiaalitukea, jonka perus duunari on maksanut itselleen kolminkertaisesti veroina.
Ei mennyt enää läpi!
Ei helvetti nautin kun totuus persuista osuu teidän kaltasten tyhmien paska-aivo persujen kohdalle ei jumalauta.
Totuus meistä paljastuu meille?
ok
Oma tyhmyytenne paljastuu teille
Työhön ei pääse ilmaiseksi. Bensa ei voi maksaa niin paljon, että työnteosta joutuisi maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho voisi kokeilla fyysistä työtä itsekin. Raskain työ on vittuilla muille puolueille jatkuvasti. Miksei muuten punaposkella ollut tohtorinhattua päässä vaan ylioppilaslakki?
Njuu, ei suomessa ton raskaampia fyysisiä töitä oikeen ole. Kaikki tehdään koneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen äänestäjät tilasivat itselleen kylmää kyytiä ja nyt saavat sitä.
Mahtaa vit u ttaa kun huomaavat, että ai niin me itse äänestimme itsellemme tämän kurjuuden. Mikään ei ole niin tyhmä kuin persu, paitsi tietysti toinen persu. Toivottavasti persuloiset menettävät kaiken. Niille kouluttautumattomille persuääliölle annetaan sontahommat 5 € tuntipalkalla. Voi hitto, että naurattaa.
Hyvä että vasuriloisillekin alkaa työt maistumaan .Olikin korkea aika lopettaa tuilla elely.Onneksi ei mennyt persuille annetut äänet hukkaan.Ai että mä nauran kun loiset joutuu töihin!
No oikeastaan eihän tämä persuporukkaa hyödytä, vaan kokoomuksen ja keskustan yrittäjiä. Heillä putovat palkkakulut puoleen ja valtio maksaa toimeentulotukena loput elämisen kulut 8 tunnin työpäivien päälle. Voiko keskiluokka oikeasti ja aidosti haluta sellaista palkansaajan asemaa kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ite töihi siitä saatana mitä helvettiä sä täällä kirjottelet
Teille työttömille tiedoksi että nyt on yleinen vapaapäivä. Elättäjätkin saa makoilla tänään. Huomenna sitten taas mennään.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njuu, ei suomessa ton raskaampia fyysisiä töitä oikeen ole. Kaikki tehdään koneilla.
Kyllä se koneiden siirtely on jo raskaampaa kuin pyöräily. Samoin myyjien rullakoiden siirtely, kuormien purku ja keräilyvaunun kuljettaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille työttömille tiedoksi että nyt on yleinen vapaapäivä. Elättäjätkin saa makoilla tänään. Huomenna sitten taas mennään.
-eri
Eihän nyt persut mitään vassareiden vappujuhlia juhli
Töihi siitä perkele niinku olisit jo
Jos työ on kivaa ja kannattavaa, niin sitä tekee mielellään.
Porvari ei tunnista porkkanaa, vaan ainoastaan keppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se koneiden siirtely on jo raskaampaa kuin pyöräily. Samoin myyjien rullakoiden siirtely, kuormien purku ja keräilyvaunun kuljettaminen.
Ee oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
TÖIHIN SIITÄ SAATANA LUSMUILEMASTA
Sinä tarvitset terapiaa.
-eri eri