Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tökerö kommentti ylipainoon liittyen

Vierailija
01.05.2023 |

Oltiin siis kylpylässä ja siellä oli reilusti ylipainoinen nainen. Mies katsoi naista ja arvasin mitä hän ajattelee. Totesin sitten, että minusta saattaa tulla vielä samanlainen. Siihen mies, että sitten saat tulla kylpylään jonku toisen kanssa. Miehen kommentti oli huumoria, mutta epäilemättä siinä oli puoli totuutta. Nyt mietin, että haluanko enää olla edes tekemisissä noin ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa. Olen siis ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen. Mutta miehen ajattelutapa ärsyttää. Olemme seurutelleet muutaman vuoden ja emme asu yhdessä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis kirjoitti:

Lähtisitkö itse kylpylään 365 kiloisen miehen kanssa? Noin 100% varmuudella vastaus on ei, joten oletko läskifoobikko vai sairaan ulkonäkökeskeinen henkilö? Jos sinä katsot oikeudeksesi lihoa muodottomaksi ryhävalaaksi, totta kai miehelläsi on yhtäläinen oikeus miettiä haluaako hän olla ryhävalaan hoitaja, vai sinkku. Varsinkaan, kun kenenkään ei ole pakko syödä itseään sotanorsujen painoluokkaan, se on ihan vapaaehtoista. Toisekseen, lihavuus ei ole kehopositiivisuutta, se on hidas itsemurha, mutta koska joku voi pahoittaa mielensä jos totuus kerrotaan, puhutaan kehopositiivisuudesta sen sijaan, että puhuttaisiin ilmiselvistä terveyshaitoista. Lihavuuden puolustajat: Jokainen teistä näyttäisi hoikkana paremmalta, piste. Se on täysin yksiselitteistä.

Mies ei ole ikinä tyytyväinen. Siksi naisten pitäisi lopettaa miesten paapominen.

Vierailija
22/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi varaa sanoa? Eli onko itse katseen kestävä komistus, vaiko taikinanaamainen mätisäkkiruho?

No kyllä hänellä on. Itseäni saan syyttää kun haksahdin komeaan mieheen. Nyt katselisin vähemmän komeita:(

-aloittaja

Mikset katsele komeita JA mukavia miehiä? Niitäkin löytyy.

Sanoisin, että todella vaikeaa löytää..

-aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi varaa sanoa? Eli onko itse katseen kestävä komistus, vaiko taikinanaamainen mätisäkkiruho?

Tämäpä tämä. Vedättääkö hiusraja jo ennen viittäkymppiä ja löytyykö leuka?

Vierailija
24/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KUKAAN hoikka/normaalipainoinen halua että puoliso muuttuu pulleroksi. 

Vierailija
25/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt meni rasvapallon ihon alle avaus

Vierailija
26/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa törpöltä, ulkonäkökeskeiseltä ja empatiakyvyttömältä mieheltä. Ei jatkoon. Miltä mies muuten itse näyttää? Onko tikissä ja hiusraja kunnossa?

On hyvä kroppa ja hiuset päässä. Peruskomea.

-aloittaja

Entä sisäinen kauneus.

Vierailija
27/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä hänellä on. Itseäni saan syyttää kun haksahdin komeaan mieheen. Nyt katselisin vähemmän komeita:(

-aloittaja

Mikset katsele komeita JA mukavia miehiä? Niitäkin löytyy.

Sanoisin, että todella vaikeaa löytää..

-aloittaja

Pysy yksinään. Miehille on vuosikymmeniä opetettu poikien olevan poikia ja naisten kehoitettu keskittymään naisten juttuihin. Tossa tulos.

Vierailija
28/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulevaisuuden suunnitelmanasi on olla sairaalloisen lihava? En minäkään katselisi naista, joka välittää terveydestään noin vähän.

Ei tietenkää ole vaan pointtini on se, että kun rakastaa toista aidosti niin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

-aloittaja

Aito rakkaus on höpinää. Se rapautuu äkkiä kun toinen osapuoli sairastuu kroonisesti tai vammautuu.

Vierailija
29/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei ikinä kannata kertoa omaa mielipidettään, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla.

Vierailija
30/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on maitisäkki, muuten ok.

Eli sinä joka olet omasta mielestäsi hyvännäköinen, olet tyytynyt mieheen joka on sun mielestä "maitisäkki" 🙄 ja muuten "ihan ok", kuulostaa tosirakkaudelta... Onko sillä sitten lihava lompakko vai mikä pitää yhdessä? Ja jos parin vuoden seurustelun jälkeen, yksi ajattelematon kommentti saa miettimään, että kannattaako jatkaa niin kuulostaa jälleen ihan tosirakkaudelta... Lihava lompakko taas?

Kun mies ja nainen alkaa seurustelemaan, nainen toivoo että mies muuttuisi ja mies toivoo, että nainen ei muuttuisi. Molempia odottaa pettymys.

Vierailija
31/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei ikinä kannata kertoa omaa mielipidettään, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla.

Hani. Teiltä nyhdetään rahaa siksi ettei tarvisi kyrsiintyä lasten ootellessa aikuisuutta. Raha korvaa mielipahan.

Vierailija
32/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuattoman olmin jargonia. Tiedän nämä setämiehet.

Vierailija
33/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Miesystäväni on niin törppö, että ei ole tätä ymmärtänyt vaikka on jo yli 50 -vuotias.

-aloittaja

Vierailija
34/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos katsot itse jotain resupekkaa kadulla ja mies sanoisi, että minusta saattaa tulla samanlainen? Olisiko se sinulle ok? En ymmärrä miksi säikäytit miehesi vinkkaamalla, että alat ehkä läskiksi.

Vierailija
35/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulevaisuuden suunnitelmanasi on olla sairaalloisen lihava? En minäkään katselisi naista, joka välittää terveydestään noin vähän.

Ei tietenkää ole vaan pointtini on se, että kun rakastaa toista aidosti niin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

-aloittaja

Mutta kun lihomisessa ei ole kyse pelkästä ulkonäöstä. Jos aiemmin on pitänyt itsestään huolta ja sitten alkaa mässäillä ja velttoilla niin persoonallisuushan siinä on muuttunut. Ei ole enää sama ihminen. 

Vierailija
36/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on maitisäkki, muuten ok.

Eli sinä joka olet omasta mielestäsi hyvännäköinen, olet tyytynyt mieheen joka on sun mielestä "maitisäkki" 🙄 ja muuten "ihan ok", kuulostaa tosirakkaudelta... Onko sillä sitten lihava lompakko vai mikä pitää yhdessä? Ja jos parin vuoden seurustelun jälkeen, yksi ajattelematon kommentti saa miettimään, että kannattaako jatkaa niin kuulostaa jälleen ihan tosirakkaudelta... Lihava lompakko taas?

Kun mies ja nainen alkaa seurustelemaan, nainen toivoo että mies muuttuisi ja mies toivoo, että nainen ei muuttuisi. Molempia odottaa pettymys.

Mies ei ole mätisäkki vaan hyvässä kunnossa. Lihavaa lompakkoa en kaipaa koska itselläni on lompakko kunnossa.

-aloittaja

Vierailija
37/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava piirre miehessä tuollainen toisten ulkonäön arvostelu. Kertoo omasta epävarmuudesta. Tosimies ei syynää muiden vartaloita. 

Vierailija
38/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kysyin mieheltäni että haittaako jos lihoisin kymmenen kiloa. Ei kuulemma. 20 kiloa kuukemma jo haittaisi.

Ei haitannut. Ei haitannut edes reilu 30 kiloa 😬 Kyllästyin tylsään ulkonäkööni ja laihdutin 20 kiloa. Mies ei edes huomannut. Ei huomannut lihomistani eikä laihtumistani. On aina kehunut kauniiksi.

Viimeksi oli puhetta jossain asiayhteydessä siitä että kasvot muuttuu laihtuessa. Sanoin että kyllä minun kasvot olisi ihan erilaiset jos saisin vielä kymmenenkin kiloa pois. Mieheni siihen että siinä tapauksessa hän ei edes halua että laihdun.

Veikkaan silti että pitäisi minua kauniina kunhan saan laihdutettua.

En itsekään ole jättänyt miestäni joka lihonut kymmenen kiloa ja se kaikki tuntuu olevan vatsassa.

Se on vaan se ajatus siitä että toinen muuttuu mutta kun niin käy niin ei se rakkaus mihinkään muutu jos se on aitoa.

Vierailija
39/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos katsot itse jotain resupekkaa kadulla ja mies sanoisi, että minusta saattaa tulla samanlainen? Olisiko se sinulle ok? En ymmärrä miksi säikäytit miehesi vinkkaamalla, että alat ehkä läskiksi.[/quote

Yrittäisin auttaa häntä. En jättäisi.

-aloittaja

Vierailija
40/55 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava piirre miehessä tuollainen toisten ulkonäön arvostelu. Kertoo omasta epävarmuudesta. Tosimies ei syynää muiden vartaloita. 

Eli tällä logiikalla naiset syynäilee myös paljonkin ja mielessään vähintään arvostelevat, koska aika moni heistäkin on epävarma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi