Akateeminen perheemme menee jo kolmatta sukupolvea Ullanlinnanmäelle vappupäivän brunssille
Emme suinkaan avaa siellä skumppaa vaan aitoa Shampanjaa. Meillä on hauskaa, osaamme pitää hauskaa, koska olemme akateemisia. Perinteet velvoittavat meitä. Voi kuinka hauskaa meillä onkaan. Et taida kuulua joukkoon?
Kommentit (58)
Varmaan ikävää istua siellä pylly jäässä. Mä istun omalla terassilla täällä Välimeren rannalla +22 ja nautin kahvista.
Vierailija kirjoitti:
Että on täydellinen akateemisen riemun haltuunotto. Vappu on meille aina ollut akateeminen juhla, työläisyydellä ei ole vapussamme mitään sijaa.
Olen otettu kauniista, mutta ansaitsemistani sanoista. Nöyrimmät kiitokseni.
AP
En kuulu joukkoon, tuskin olen teille sukua. Minun juureni ovat varmasti ylempänä.
Eihän tämä kaveri ole akateemista nähnyt muuta kuin ikkunasta, mutta on näitä hupaisa lukea. 😉😆
Kai otatte jätesäkkejä mukaan, että saatte eilen paikat roskanneiden akateemisten ystävienne jätteet korjattua? Heistä kun ei itsestään siihen ollut.
Oikein hauskaa vappu päivää teidän perheellenne. Samoin kaikille muillekin juhlijoille. Sää taitaa sittenkin suosia juhlijoita.
Muistakaa ottaa oma roskapussi mukaan, kaikki vapun juhlijat.
Vierailija kirjoitti:
Ei akateemiset noin tolloja ole.
Tämä. Akateemiset eivät puhu muille noin.
Keräättekö kakat pussiin vai jätättekö sinne?
Vappu on TYÖVÄEN juhla! Me duunarit juhlitaan aina railakkaasti eikä snobbailla piknikillä! Terassilla tavataan 😎
Kerrankin tämä päivä on ihmisille. Kaikki ovat sulassa sovussa piknikillä. Ihmiset saavat juhlia ulkona. Tämä päivä on harvinaista herkkua. Lapset ovat mukana juhlimassa. Päiväjuhlat ovat kerrassaan ihania. Ihmiset ovat panostaneet yhdessäoloon.
Pitäkää perinnettä yllä edelleen, sukupolvesta toiseen. Hienoa! Vappu on alunperin ylioppilaiden kevään juhla.
Vierailija kirjoitti:
Että oikein SHAMPPANJAA. 🤭🤦
Ap ei sentään maininnut hintaa.
Pitäkää hauskaa. Meillä on perinteenä mennä Eliteen.
- akateeminen velapariskunta erityisasiantuntijatehtävissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koet tarpeelliseksi ilmoittaa asiasta täällä, koska?
Jotta tiedät paikkasi ja arvoni alaluokan edustajana.
Anna osoite niin tuun töräyttämään juoksupierut sun ikkunan alla.
Minäkin olen akateeminen, mutta en ole koskaan ollut ulliksessa vappuna.