Akateeminen perheemme menee jo kolmatta sukupolvea Ullanlinnanmäelle vappupäivän brunssille
Emme suinkaan avaa siellä skumppaa vaan aitoa Shampanjaa. Meillä on hauskaa, osaamme pitää hauskaa, koska olemme akateemisia. Perinteet velvoittavat meitä. Voi kuinka hauskaa meillä onkaan. Et taida kuulua joukkoon?
Kommentit (58)
Ja koet tarpeelliseksi ilmoittaa asiasta täällä, koska?
Vierailija kirjoitti:
Trollailu on kivaa.
Ap
Onneksi skumppa pysyy mukavan viileänä tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Jotta tiedät paikkasi ja arvoni alaluokan edustajana.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän ei ole akateemista nähnytkään, kunhan trollailee jostain peräkylän itsemurhyksiöstä..
Minä meen tuohon rantapuistoon kun se Ullanlinnanmäki on niin syrjäisessä paikassa. Täältäkin on yli 500 km sinne.
Nyt on joku todella katkera, kun jaksaa näitä kirjoitella uudelleen ja uudelleen.
Kuule kyllä sinne saavat ei-akateemisetkin mennä. Jos pöhnältäsi pääset, mene katsomaan miten toinen puoli kansasta elää. Voin kertoa että ei ole mitenkään tajunnan räjäyttävä kokemus. Tuttuja siellä moikkaillaan.
Akateemiset ja kouluttautuneet henkilöt eivät kirjoittele vauva-palstalla. Sori.
Jep jep. Tehän olettekin se perhe jossa akateemikkoja on kaikki. Olette shampanjanne ansainneet!
Että on täydellinen akateemisen riemun haltuunotto. Vappu on meille aina ollut akateeminen juhla, työläisyydellä ei ole vapussamme mitään sijaa.
Mekin olemme jo sukupolvien ajan akateemisia. Pitäisikö sitä mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Mekin olemme jo sukupolvien ajan akateemisia. Pitäisikö sitä mainostaa?
Pitää.
Lähiräkälän terdelle menette kuitenkin ,iltapäivällä sitten kannat isäsi kotiin ,isoisäähän sulla ei olekkaan (kuoli viinaan jo 70-luvulla)
Jotku elää niinkuin perinteet velvoittaa, minä elän niinkuin haluan
Ette varmasti erota shampanjaa kuohuviinistä.
Senkus. Me ei mennä. Jo kolmannessa sukupolvessa ei huvita mennä vilustuttamaan itseään siellä kylmässä säässä.
Mun vanhemmat joskus yritti vaaleat popliinitakit päällä mutta viisastuivat onneksi. Mä olin silloin vielä rattaissa valkoisissa sukkahousuissa ja mekossa ja heiluttelin iloisesti vappuhuiskua.
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset ja kouluttautuneet henkilöt eivät kirjoittele vauva-palstalla. Sori.
Kyllä kirjoittelee. Se kiinnostaa aina, miten asioista argumentoidaan.
t. yhteiskuntatieteilijä
Pitäis olla jo!
Hopihopi!