Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä puhuu lapsille että minulla olisi miehiä

Vierailija
01.05.2023 |

"Varmaan sillä on joku mies" ja "ainahan sillä on niitä miehiä ollut"

Olemme siis eronneet, lapset jo kouluikäisiä.

Totuus on se etten ole IKINÄ pettänyt häntä, minä en koko meidän suhteemme aikana tehnyt MITÄÄN minkä voisi laskea pettämiseksi. Kävin illanistujaisissa ehkä 2vuodessa baareissa vielä harvemmin.
Eikä minulla todellakaan ole miestä nyt eromme jälkeenkään.

Tuntuu pahalle, että hän maalaa lapsille minusta tämmöistä kuvaa. Entä jos he uskovat puheensa ja pitävät äitiään aivan huithapelina?

Jospa lapset tajuaisivat sen, että olin aina heidän kanssaan kotona, enkä missään "miehissä"

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko sulla niitä miehiä nyt?

Vierailija
42/44 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska trolli joka vetää magneetin lailla puoleensa miesvihaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani erosivat kun olin n. 6-vuotias. En tiedä mistä syystä, mutta ilmeisesti äitini aloitteesta, kun isäni jaksoi puhella jonnekin 10-vuotispäiviini asti "isi kovasti haluaisi palata äidin kanssa vielä yhteen :(".

Lopulta, tajuttuaan kai ettei heistä tule enää paria, äitini olikin yhtäkkiä "kevytkenkäinen juoppo". :D

Vierailija
44/44 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vaikka mitä. Semmoisia syytöksiä mitä en ollenkaan itsestäni tunnista.

Syytetty on niin paljon, että monesti mietin, jospa onkin oikeassa? Jos olenkin sanomansa kaltainen, enkä vaan itse sitä ymmärrä??

Mutta, sen tiedän, että toisia miehiä ei minulla ollut koko suhteemme aikana. Ei yhtäkään. Ei edes pienenpientä halausta tai pusua.

Vaan enpä minä voi estää häntä haukkumastakaan. Voin vaan olla mikä olen. Toivoa, että ne lapset näkee totuuden.

Se yksi lapsi minua vaan mietityttää. Joka siellä sitä soopaa kuuntelee. Eikä käy luonani totuutta toteamassa kun harvakseltaan. Ehkäpä hänkin jonain päivänä ymmärtää eron olevan tosi. Ymmärtää, että myös hänen on muutettava vanhasta kodista. Mikä niin vaikea asia. Ymmärrän, että lapselle vaikea, kun oli tosi vaikeaa minullekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi