Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenta! lähden tästä aamukävelylle keräämään samalla vapun roskàväen unohtamia roskia, lähdetkö mukaan?

Vierailija
01.05.2023 |

Kiittämättömyys on maailman palkka!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, koska en halua alueen näyttävän slummilta, mutta teen asian salaa.

Vierailija
22/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamuhämärissä koiran kanssa lenkillä ja keräsin roskapussillisen roskia tien varsilta. Toin ihan omaan roskikseen. Oli kivaa, aion ottaa tavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En roskaa, en kerää. Paitsi omasta pihasta.

Vierailija
24/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde mihinkään  sellaisen ihmisen kanssa joka nimittelee muita roskaväeksi.

Sinulta jäi ilmeisesti ymmärtämättä, että hän kerää roskia, joita osa heittää maahan eikä roskikseen.

Suomi olisi siisti, jos jokainen ymmärtäisi heittää roskat roskikseen.

Vierailija
25/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En astu toisten tontille ja vie leipää sen suusta, joka tekee sitä työkseen.

Tekosyy tämäkin . Juuri tällä asenteella jätetään kaikki vastuu toisille. Tehkööt muut ei kuulu mulle. 

Kyllä ne roskakuskit palkkansa saa vaikka sinäkin muutaman roskan keräät.

Tekosyy? Minä teen töitä muidenkin edestä ja sponsoroin siinä sivussa muutamaa elättiä. En keräile minimaalisella 'vapaa-ajallani' muiden roskia. Virhe tapahtunut jo näiden roskaajien kasvattajille.

Vierailija
26/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan, koska en halua alueen näyttävän slummilta, mutta teen asian salaa.

Yön pimeinä tunteina? ;)

Vierailija
27/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskasin viime vuonna sohvan kuusten katveeseen yhden kirjaston kulmilla. Oli sen joku sieltä hakenut pois kuukauden kuluttua, laitoin huvittuneena merkille. Kukahan?

Vierailija
28/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En astu toisten tontille ja vie leipää sen suusta, joka tekee sitä työkseen.

Suomi on täynnä roskia, valitettavasti.

Turhan monet heittävät roskia maahan.

Keneltäkään et vie töitä, jos olet mukana tekemässä kauniista kotimaastamme siistimpää.

Vierailija
29/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden koiran kanssa lenkille ja voit tulla mukaan. Kerätään roskia yhdessä. 

Voin taata, että yhtään ei löydy täältä syrjäkylän raitilta :D

Koko eilinen päivä satoi vettä ja räntää, enkä nähnyt yhtään ihmistä liikenteessä.  No autoja toki, mutta ei niistä roskia heitellä.

Koiran kanssa tulee käveltyä aika usein myös autoteiden varsilla ja herranjestas sitä roskan määrää, mitä autoista on heitetty!!

-eri

Autoihin olis aikoinaan pitänyt keksiämsellaiset ikkunat jotkanei aukea enään kun nopeus nousee parinkympin yli.. Pysys luontokin paremmassa kunnossa ja roskat autoissa.

Take away-kahvimukit lentää penkkaan n. 10 km ostopaikasta. Ne joutaisi lopettaa. Jos ei ehdi istahtaa siksi hetkeksi, että juo kahvin pestävästä posliinimukista, niin olisi ilman.

Vierailija
30/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muovihanska toisessa kädessä roskia kerätessäni. Pystyn noukkimaan nenäliinatkin. Ai niin. Olen DI.

Vierailija
31/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paiskasin viime vuonna sohvan kuusten katveeseen yhden kirjaston kulmilla. Oli sen joku sieltä hakenut pois kuukauden kuluttua, laitoin huvittuneena merkille. Kukahan?

Noloa ja törkeää käytöstä.

Eikö sinulla ollut varaa 20 euron kaatopaikkamaksuun palstamiesoletettu?

Vierailija
32/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa ja törkeää käytöstä.

Eikö sinulla ollut varaa 20 euron kaatopaikkamaksuun palstamiesoletettu?

Eikö ollutkin törkeää? Vihervassuyhteiskuntaa pitää aina välillä ilahduttaa...

Vierailija
33/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukella itse sinne jäteastiaan roska-Lotta, kukaan ei jää kaipaamaan erinomaisuuttasi.

Vierailija
34/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muovihanska toisessa kädessä roskia kerätessäni. Pystyn noukkimaan nenäliinatkin. Ai niin. Olen DI.

Minulla on roskapihdit. Aloin kerätä roskia pitkien syöpähoitojeni aikana, kun hävetti olla kotona.

Lähialueella olevan Mäkin.ympäristö oli kammottava.

Palattuani töihin kerään roskia psyykkisesti rankan työpäivän jälkeen, jos jaksan. Menee ulkoiluna ja saan siivottua ympäristöä. Siivottomimpia ovat ruokakauppojen pihat, kalja- ja röökiveikkojen ostospaikat.

Vierailija
35/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden koiran kanssa lenkille ja voit tulla mukaan. Kerätään roskia yhdessä. 

Voin taata, että yhtään ei löydy täältä syrjäkylän raitilta :D

Koko eilinen päivä satoi vettä ja räntää, enkä nähnyt yhtään ihmistä liikenteessä.  No autoja toki, mutta ei niistä roskia heitellä.

Koiran kanssa tulee käveltyä aika usein myös autoteiden varsilla ja herranjestas sitä roskan määrää, mitä autoista on heitetty!!

-eri

Autoihin olis aikoinaan pitänyt keksiämsellaiset ikkunat jotkanei aukea enään kun nopeus nousee parinkympin yli.. Pysys luontokin paremmassa kunnossa ja roskat autoissa.

Take away-kahvimukit lentää penkkaan n. 10 km ostopaikasta. Ne joutaisi lopettaa. Jos ei ehdi istahtaa siksi hetkeksi, että juo kahvin pestävästä posliinimukista, niin olisi ilman.

Tölkit on toinen mitä autosta heitellään. 🤬

Vierailija
36/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieturva 1

Vierailija
37/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poimin roskia lähialueilta myös siksi että en halua asua roskaisessa slummissa. Ihmetyttää miten monia ei ollenkaan kiinnosta miltä heidän asuinalueensa näyttää? Jotkut valittavat roskaisuutta mutta eivät itse tee mitään sen siistimisen eteen. Roskaajat ei valitettavasti roskaamista lopeta, eivät he välitä kun kotona ei ole opetettu parempaan ja älykkyys ei riitä oman toiminnan kehittämiseen.

Vierailija
38/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin laitat roskat? Taloyhtiön roskikseen?

Bussipysäkkien, pikaruokapaikkojen tai kauppojen roskiksiin, jos kerään niiden läheltä. Taloyhtiön roskikseen, jos kerään taloyhtiön pihalta.

Pidän siisteydestä surullisen monet eivät pidä.

Me kasvamme niin erilaisissa perheissä. Ehkä heillä heitetään roskat lattialle myös kotona?

ohis

Vierailija
39/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukella itse sinne jäteastiaan roska-Lotta, kukaan ei jää kaipaamaan erinomaisuuttasi.

Pidän Lotta-nimestä.

Yllättävän moni kiittää siivoamisesta.

En kerää kiitosten vuoksi, mutta mukavaa, että työllä on merkitystä.

t. syöpähoitojen aikana aloittanut

Vierailija
40/51 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä kuvitella entisen kotikaupunkini keskustan ja koskipuiston alueen tilannetta vappuaamuna. Lähtisin varmasti mukaasi keräämään ja uskon että siellä porukkaa onkin pian töissä. Roskien keräämiseen pitää varustautua ainakin paksuin hanskoin. Neulat ovat vaarallisin roska.

Asun korpikylällä ja siivoan joka päivä omaa tonttiani. Kolmen sukupolven ajan ulos heitetyt roskat eivät hetkessä lopu. Oikeastaan ne eivät lopu koskaan. Jonakin päivänä metsä on kasvanut takaisin tälle mäelle ja sen jykevien juuristojen alle peittyvät lopulta kaikki ihmisen jäljet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä