Kertokaa teidän erotarinanne
En käy tässä omaa tilannetta tarkemmin läpi mutta voisitteko kertoa kuinka teidän erot on hoituneet. Itseä mietityttää eniten kodin myynti. Lapset on jo isoja ja ovat suoraan sanoneet että mun on parempi lähteä isän luota.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa varmasti tosi pinnalliselta, mutta tämä kotitalo on ainut syy, miksi en ole lähtenyt jo vuosia sitten. Lapset on kasvaneet tässä talossa ja tämä on mun huolella suunnittelema ja laittama koti, ei pelkästään talo. Miestä kohtaan ei ole enää mitään tunteita, se asia on käsitelty jo vuosikausia sitten. Ap
Olet todellakin materialisti. Etkö välitä omista, miehesi tai lastesi tunteista. En ikinä suosittele kiintymään mihinkään materiaan noin paljoa. Mitä sinusta jää jos vaikka menetät talon? Eikö olisi parempi tehdä elämästään sellainen, että koti muodostuu sinne missä olet lasten kanssa. Mitä neuvoja annat nuoremmalle itsellesi, jos olisit nyt yhtäkkiä 30 v vanhempi (sulla tuskin on tuota asuntoa enää sitten).
Ehkä ei materialistinen, mutta haluaa asua väljästi kauniissa tutussa ympäristössä. Toiset viihtyvät kodissaan paremmin kuin toiset.
Tuo on materialismia.
Jios viihtyminen on materialismia, niin mitä sitten? Ei materialismissa ole sinänsä mitään vikaa muutenkaan, jos siitä pitää.
Materialismia on se, että kiintyy ja kiinnittyy materiaalisiin asioihin niiden kauneuden, arvon tmv. syyn vuoksi. Jos tuollaisten asioiden vuoksi on jo vuosia pysynyt huonossa suhteessa, on todella materialistinen ihminen.
Niin, mitä sitten?
Ei mitään, saa olla. Kauniista asioista saa nauttia. Mutta siinä kohtaa, jos kiintyminen materiaan saa pitämään kiinni huonoista ihmissuhteista, kannattaa alkaa miettiä, onko asioiden tärkeysjärjestys mikä. Kuten ap kai on jo alkanut tehdäkin.
Ap on tarinoita täältä kalasteleva väsynyt trolli
Sama juttu. Itse olen sitä mieltä, että rakkauden eteen luopuisin miltei mistä vaan, asuisin ahtaassa vuokrakämpässä ja söisin nuudelia. Mutta kun luovuin siitä rakkauden unelmasta, minä halusin että elämä on edes jollain tasolla mukavaa.