Jos muuttaisit heseihin, mihin lähiöön haluaisit muuttaa?
Kommentit (85)
En ikinä aio muuttaa Hesburgeriin. Mitenköhän ravintolaan voi mahtua lähiö. Aika monessa Hesessä olen käynyt, mutta en ole nähnyt niissä lainkaan sisällä taloja.
Kuka muuttaa Hesburgereihinn asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Viikissä olen jo asunutkin ja jos palaisin Heseen niin varmaan sinne takaisin.
En ymmärrä miten joku voisi muuttaa Hesburgeriin asumaan Hese = Hesburger. Stadi on Helsinki tai siis Helsinki on Stadi ei hese.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä aio muuttaa Hesburgeriin. Mitenköhän ravintolaan voi mahtua lähiö. Aika monessa Hesessä olen käynyt, mutta en ole nähnyt niissä lainkaan sisällä taloja.
Just näin🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä mäkkäri pesee ruoissa hesen ihan 100-0. Lisäksi Heseissä kautta linjan ihan käsittämättömän hidasta se annosten tulo. Ei ole työntekijöiden vika, vaan selkeä koko ketjun laajuinen työnjohto/organisointi/tms ongelma, kun on joka paikassa sama homma kautta suomen. Viimeisen kokemus toissaviikolta, odotin juustoateriaani 40min. Paikalla minun lisäkseni 6 tai 7 asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on heseihin?
Hesburger mutta ei niissä saa asua.
Stadi on vanhaa slangia. Nykyään teinit puhuu hesestä ja sanotaan esim mennään heseihin viikonlopuks.
Muuttaisin korkeimmalla olevaan kämppään, penthouse.
siihen, josta saa jauhenlihaa kaalella
Tjaah, eikö Vuokki ollutkaan linjassa, kun piti poistaa. Erikoista touhua, oikea sananvapauden ilotulitus ja riemuvoitto. Otetaan sille💃
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä vuokrata asuntoja.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Kyllä Ullanlinnasta ja muualtakin ns. paremmilta paikoilta vuokra-asuntoja etenkin nyt löytyy, on vuokralaisen markkinat. Tonni kuussa, sillä saa jo hyvänkokoisen yksiön etelä-Helsingistä. Jos tyytyy 20 neliöön pääsee toki halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Stadi on vanhaa slangia. Nykyään teinit puhuu hesestä ja sanotaan esim mennään heseihin viikonlopuks.
No "yllätys"!!!!
Teinit puhuu typeryyksiä ja kirjoittaakin väärin...
Jos tämä "hese" tarkoittaisi Helsinkiä, se kuuluu nyt sentään kirjoittaa isolla.
Eikös Hesburgereita oo melkein joka kaupungissa, en viitsi sen takia Helsinkiin muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tiedä, onko tää totta vai ei... "Hesoihin" olen kuullut, mutta "Heseihin" en.
T. Täti pää pyörällä
Kaskisaaren lähiö vois olla ihan kiva.