Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Joko Vapun alkoholinjuontinne on alkanut suomalaiseen tapaan vai vieläkö panttaatte siveänä korkki kiinni?
30.04.2023 |
Miten on?
Kommentit (31)
Kaksi päivää istunut baarissa, tänään juhlitaan siman ja munkkien kanssa ja huomenna torille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole korkannut kuin kotisimapullon tänään, Ei ole tarkoituskaan ottaa a kaupan tuotteita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yläkerranhuora on ainakin aloitellut hyvissä ajoin, ulissut koko päivän kämpässään. Ilmanvaihdolla saa jonkun verran blokattua, mutta täytynee tehdä ilmoitus kyseisestä lehmästä mahdollisesti poliisillekin ellei painu helvettiin ulisemasta tuolta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaimoke ihmetteli muutama tunti sitte ku ei kaljat vähene jääkaapista samalla tahdilla kuin yleensä.
Olen tissutellu eilisestä asti tiukalla viinalla :).
Alue: Aihe vapaa
Kuudelta saa aloittaa.