Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin milloin sen ylioppilaslakin saa laittaa päähän?

Vierailija
30.04.2023 |

Ulkona näkyy jo pentuja lakki päässä. Virallinen ohje sanoo että klo 12 vappuaattona. Mutta esim. Mantan lakituksessa perinne on että lakki laitetaan päähän mantan jälkeen eli klo 18

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko amis tradenomeilla joku oma hattu? XD eiiiih eikai noita kukaan oikeesti käytä??

Vierailija
22/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan. Mikään ei ole nolompaa, kuin ihmiset pyörimässä skumppapäissään, serpentiini kaulalla, vapun räntäsateessa. Tulee valtava myötähäpeä.

Ylioppilas vuosimallia 2004

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko amis tradenomeilla joku oma hattu? XD eiiiih eikai noita kukaan oikeesti käytä??

Toi sun yleissivistyksen taso on noloa. Ihanko lukion kävit päästäksesi tuolle tasolle?:D Tradenomit ei valmistu amiksesta.

Vierailija
24/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä kun ei sillä lakilla ole mitään merkitystä enää, kuka tahansa saa ja voi ostaa sellaisen.

Joo voihan sen ostaa, mutta eihän sitä kuka tahansa saa. Kyllä sen saamiseen pitää käydä lukio ja kirjoittaa ylioppilaaksi. Ei sitä kotona makaamalla saa. 

Noloa jos joku ostaa yo-lakin ja käyttää sitä vaikka ei ole edes ylioppilas. Yhtä noloa olisi myös ostaa esim. lähihoitajan ammattilakki vaikka ei ole edes lähihoitaja. 

Miten voi olla noloa jos ei jää kiinni?

Vierailija
25/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Manta on lakitettu, saa laittaa.

Vierailija
26/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä nolompia ovat nämä teekkarilakkia matkivat tradenomilakit.

Nämä idiootit eivät edes tiedä että tupsulakkia käytetään vasta vappupäivänä, EI aattona missään tilanteessa.

Kuule, ajat muuttuu!

Mullakin on tupsulakki.

Ja käytän tiskatessa het kahdeltatoista

Trade vai teekkari? Teekkarilakki on ihan ok, vaikka perinteisesti sitä ei tulisi käyttää vielä.

Noi tradelakit voisi kipata suoraan kaatopaikalle. Kuka niitä edes kehtaa käyttää kun vaarana on saada nenilleen vapputapahtumissa?

Teekkarithan vaikuttaa huippusivistyneeltä porukalta, kun ollaan vauvapalstalla uhittelemassa ja todistelemassa paremmuuttaan.

Vierailija
27/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Manta on lakitettu, saa laittaa.

Ylppärilakin. Tupsulakkia käytetään vasta huomenna.

Vierailija
28/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat käyttää sitä vaikka vuoden ympäri, ei ole mitään lakia säädetty. Ihmisten sopulimaisuus on kyllä niin hellyyttävää, kun vappupoplarin liepeet hulmuten ryysitään menemään ja katsotaan lakki kourassa kellosta että joko joko. Ihania olette!

Vierailija
29/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä yo lakkia, en pidä sitä minään.

Arvostan enemmän ammattikoulutustani, se on tuonut mulle työn ja oikein mukavan toimeentulon, ei yo tutkinto.

Vierailija
30/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatever, ei kiinnosta jonkun mantan lakitukset pätkääkään. Oma lakkini on visusti pysynyt rasiassaan nyt 28 vuotta.

Mulla kanssa. Viimeksi oli päässä kun se lakki saatiin eli vuonna 1968.

Vierailija
31/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on illalla äidin vanha ylioppilaslakki päässä kun meen yökerhoon, vaikka jätin ammattikoulunkin kesken. Ehkä sillä saa vähän enemmän kiinnostusta naisilta.

Vierailija
32/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä Ruotsissa !

Vierailija
33/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.7.2023 klo 18.00

Vierailija
34/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sitä käytettiin koko kesä.

Vierailija
35/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatever, ei kiinnosta jonkun mantan lakitukset pätkääkään. Oma lakkini on visusti pysynyt rasiassaan nyt 28 vuotta.

Mikään eikä kukaan kiellä sua pitämästä YO-lakkiasi vaikka vuoden jokaisena päivänä.

Vierailija
36/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoissa elokuvissa talon ylioppilaspoika tulee heinä- tai elonkorjuupellolle ylioppilaslakki päässään.

Miten näissä asioissa kuuluu ohjeistus?

Saako lakin laittas vasta kun heiniä nostetaan seipäälle?

Miten sovelletaan moderniin korjuuseen?

Ja yöllä se tunkee seipäineen piian sänkyyn.

Vierailija
37/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä kun ei sillä lakilla ole mitään merkitystä enää, kuka tahansa saa ja voi ostaa sellaisen.

Joo voihan sen ostaa, mutta eihän sitä kuka tahansa saa. Kyllä sen saamiseen pitää käydä lukio ja kirjoittaa ylioppilaaksi. Ei sitä kotona makaamalla saa. 

Noloa jos joku ostaa yo-lakin ja käyttää sitä vaikka ei ole edes ylioppilas. Yhtä noloa olisi myös ostaa esim. lähihoitajan ammattilakki vaikka ei ole edes lähihoitaja. 

Minä olen ihan itse ostanut pojilleni YO-lakit Sokoksesta. Kukaan ei yrittänytkään estellä. Tosin onhan minullakin YO-tutkinto mm., mutta kyllä nyt myyjä jo naamasta näki, ettei ne lakit minulle tule.

Vierailija
38/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakin saa laittaa päähän kun on ensin läpäissyt yo-kirjoitukset. Vauva.fi:ssä notkuminen ei siihen riitä

Vierailija
40/42 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, jaksanko lähteä vappuna mihinkään. Ehkä käväisen päivällä kaupassa, illalla ei viitsi lähteä palelemaan, eikä ole lounaita sovittu huomiseksi. Ehkä laitan lakin päähän imuroidessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä