Ihastus jäänyt ihon alle
Onko tällainen kuinka yleistä ja miten selviätte tunteidenne kanssa?
Nuorena aikuisena elämässäni oli miespuolinen ystävä, jonka kanssa olimme ahvasti ihastuneita toisiimme, mutta olin tuolloin parisuhteessa ja meistä ei tullut mitään. Sittemmin molemmat ovat jatkaneet omia elämiään, olen naimisissa yms., ja olemme vain harvoin tekemisissä.
Viime yönä näin hänestä unta ja tuntuu, että tunteet heräsi taas vahvasti. Toki tunnistan, että olen koko ajan häneen ihastunut, mutta koska ollaan niin harvoin tekemisissä, niin niitä ei vahvista mikään. En ole aikomassa erota tämän vuoksi.
Miten pärjäilette muut sen kanssa, jos joku on käänyt vahvasti ihon alle?
Kommentit (7)
Haluaisiko joku jakaa fiiliksiään, on jotenkin ihan epätoivoinen aamu. -ap
Sä olet jäänyt jumiin siihen fantasiaan eli omaan kehitelmään siitä tilanteesta. Sun pitää vaan tiedostaa se ja antaa sen tietoisesti mennä
Sun täytyy nähä se tyyppi livenä ja sit tiiät mitkä on ne oikeat tuntemukset sitä ihmistä kohtaan! Voi olla että toi on fantasiajuttu sun päässä vain niin kuin edellä oleva sanoo...
Häiritseekö tai ahdistaako se ihastuksen tunne sinua? Jos ei, niin eikö se voi vain olla sinun pieni fantasiasi? Sellainen mukava lisämauste elämässä.
Jos häiritsee tai ahdistaa, niin koeta ajatella asiaa järjellä. Ajattele jotain henkilöä, johon olet joskus ollut ihastunut, mutta et ole enää. Ei tämä ihastus ole sen kummempi. Se menee ohi tsi vähintään laimenee joskus. Viimeistään silloin ymmärrät, että ihastuksesi on samanlainen ihminen kuin me muutkin. Hänkin käy paskalla.
Jos ahdistaa, niin koeta järjestää elämäsi siten, ettet tapaa häntä. Poista hänet somestasi ja hävitä kaikki kuvat tai muut asiat, jotka hänestä muistuttavat. Se nopeuttaa unohtamista. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Nostan!