Rehellisesti: onko teidän perheessä ylipainoisia/lihavia?
Kommentit (26)
Minä olen ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen pikkulapsesta lähtien aikuisiällä paino on jojoillut lievän ylipainon ja sairaalloisen lihavuuden välillä. Nyt olen jonossa lihavuusleikkaukseen.
Puoliso ja kouluikäiset lapset on normaalipainoisia/hoikkia, toisen lapsen kohdalla ongelmana on ollut välillä alipainon puolelle putoaminen kun on niin pieniruokainen ja valikoiva.
Minä olen lihava. Äitini on lihava. Äitini molemmat vanhemmat olivat lihavia. Äitini isoäiti oli lihava. Isäni isä oli lihava.
Muita kysymyksiä?
No vähän tukevia tyyliin 70 kg äitini puolelta. Isän suvussa ei ole. Itse olen tullut äitiini. Mies ja lapset hoikalla puolella eli siis normaaleita.
Kunnolla lihavia ei ole ketään.
Ei ole. Itse olen kyllä siellä normaalipainon ylärajoilla, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Lapset ovat hieman keskimääräistä alempipainoisia, mutta normaalipainoisia hekin. Puoliso kai juuri siellä normaalipainon keskituntumilla.
Vierailija kirjoitti:
On. Kaikilla taipumus punkeroitua vanhemmiten.
Katsoppa niitä kahviloiden pappakerhoja. Montako ylipainoinoista siellä istuu?
Minulla on ylipainoa noin 12 kg, miehellä ehkä 5 kg, aikuiset tyttäret ovat taas alipainoisia.
MEE LÄÄKÄRIIN! Onpa taas Erittäin loukkaavaa aloitusta ! tuommoista Ei kysytä!eikä itse kerro mitään on kyllä käytöstavat unohtuneet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä niillä papoilla on mun kanssa? Tietääkseni eivät ole mulle sukua 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dokut ovat laihoja, mutta muilla löytyy rantapallon muoto vatsan kohdalta.
1/4 lapsista. Hänellä on aineenvaihduntahäiriö (todettu 3v:nä) ja ylipainoa. Aikuisia kaikki
Itse saavutin normaalipainon ylärajan 55v:nä kun lääke turvotti. Miehellä on muutama kilo ylimääräistä, hoikempi silti kuin esim 40v:nä
Vanhempani rivät koskaan saavuttaneet 60 kiloa vaan olivat hoikkia
Vierailija kirjoitti:
Olisi reilua, kun kaikki maksaisivat omat terveydenhuoltomenonsa.
Niinhän me maksetaankin. Sitä sanotaan veroksi. Tietäisit, jos kävisit töissä.
Ollaan molemmat mieheni kanssa bmi:n mukaan lievästi ylipainoisia. Vielä 5 vuotta sitten oltiin siinä normaalipainon ylärajoilla. Molemmilla on (taas) yritys laihtua vähän. Lapset ovat kaikki normaalipainoisia.
Minä.
Mies ja poika normaalipainoisia, tytär hoikka, lapsuudenperheessäni kaikki normaalipainoisia, monet hoikkia, miehen lapsuudenperheessä kaikki hoikkia. Hirveän noloa olla ainoa lihava. Yritän kyllä laihduttaa...
167/84