Ilmoititko parisuhteesta, kihloista ja muusta somessa?
Minkälaisen somepäivityksen teit? Onko ollenkaan vaihtoehtoa olla ilmoittamatta somessa?
Kommentit (12)
Viis vuotta sitten kaikki piti ilmottaa, en enää. Tosta kasvaa onneksi ulos (ei kaikki tosin)
En ilmoittele mitään asioitani somessa.
En koska ei ole somea jossa ilmoittaa mitään.
Kamala ajatus että sitä pitäisi siellä kuuluttaa kaikille
Vierailija kirjoitti:
En koska ei ole somea jossa ilmoittaa mitään.
Kamala ajatus että sitä pitäisi siellä kuuluttaa kaikille
Yksi ilmoitus ja tsädäm! Kaikki voivat lukea sieltä kuulumisesi.
Mistään parisuhteeseen liittyvästä en kerro somessa. Lapseni syntymästä kerroin, mutta minulla on kavereina ainoastaan sukulaisia ja läheisiä ystäviä. Mitään kuvia lapsestani tosin en missään olosuhteissa julkaise.
Jaan kaiken somessa miksi salata mitään
Enpä ole ilmoitellut. Meille tärkeät ihmiset kyllä tietävät suhdekuviomme, ja hyväksyvät että emme toimi suominormin mukaan ja asu yhdessä vaikka yhteiseloa on jo 20 vuotta.
Mulla ei ole suhde statusta somessa, en koe sille tarvetta enkä mitään erillistä ilmoitusta tehnyt. Olen kyllä kumppanin kanssa julkaissut yhteiskuvia tai muuten hänet maininnut/linkannut päivityksessä.
Ei ollut internetiä keksittykään silloin.
Kymmenen vuotta sitten ex-miesystävä kiristi suhteen alussa, että suhde ei ole virallinen ja hän saa vapaasti harrastaa seksiä muiden kanssa niin kauan kuin emme ole parisuhteessa Facebookissa. Hän siis kiristämällä vaati minut muuttamaan suhdestatuksen... Nyt kolmekymppisenä mietin, että tuossa vaiheessa olisi viimeistään yhtään älyllinen ihminen nostanut kytkintä...
En kuulu sellaisiin someihin joissa tuollaisesta voisi ilmoittaa, enkä varmasti olisi ilmoittanut vaikka kuuluisinkin.
Tottakai kun kaikki tekee niin ja niin kuuluukin nykyisin tehdä!