Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyiselläni on ollut seksi suhde siskooni

Vierailija
29.04.2023 |

Olen tapaillut nyt erästä aivan ihanaa miestä n. Puoli vuotta vakavasti. Meillä synkkaa todella hyvin ja tuntuu että yhteinen elämä on ihanaa. Minulla on nuorempi sisko joka on aina ollut aika menevää sorttia ja koska on todella upea ilmestys on aina saanut miehiä kun on niitä halunnut.
Olimme mieheni kanssa eilen ulkona viihteellä ystävä porukan kanssa. Sisko sattui samaan paikkaan ja tuli minua tervehtimään. Muu seurue oli pöydässä kun olin hakemassa juotavaa. Kun vein hänet pöytään hön tervehti ensin kaikkia ja sitten nähdessään mieheni kävi halaamassa ja sanoi että onpa kiva nähdä, viime kerrasta onkin jo aikaa..mieheni halasi takaisin mutta oli ihan nolona ja sanoi vain että no juu, niinpä ym epämääräistä. Siskoni alkoi kysellä mieheltä kuulumisia johon mies sitten sanoi, että seurustelee nykyään. Siskoni onnitteli ja jatkoi sitte seuraavalle ihmiselle höpöttämistä. Mies istui vain nolon näköisenä. Arvasin kyllä jo tässä kohtaa mistä tuntevat. Kun istuimme porukalla pöydässä ja mieheni lähti hakemaan juotavaa siskoni kuiskasi minulle että tuo on se mies jonka kanssa hänellä oli seksisuhde jokin aika sitten ja harmi kun se loppui kun oli sen verran hyvää kyytiä. Meinasin OKSENTAA!! Siis en todellakaan olisi halunnut tietää. Lähdin pöydästä ja sanoin meneväni vessaan. Lähdin pois. Siis en usko mitenkään että pysyyn jatkamaan suhdetta enää. Mies on aivan ihana mutta se tosiasia että toedän hänellä olleen seksisuhde todella kauniiseen ja kaikkien haluamaan siskooni saa minut tuntemaan itseni täysin nollaksi ja nolatuksi. Myös sen tieto heistä yhdessä saa minut voimaan pahoin. Miehelle sanoin että tuli huono olo kun yritti soittaa perääni. En ole sen jälkeen vastannut hänelle. Ovat keskustelleet asiasta illalla koska sikoni on yrittänyt soittaa tänään ja laittoi viestiä.ja sanoi olevansa pahoillaan tavasta jolla puhui. Ei olisi kuulemma sanonut mitään jos olisi tiennyt että me olemme yhdessä. Mutta siinäpä se..mies on upea, siskoni on upea ja minä aika tavallinen. Eihän siskolla käynyt edes mielessä että me voisimme olla yhdessä. Auttakaa joku. Olenko kohtuuton jos lopetan suhteen tähän? Voin vain kuvitella miten näen heidät yhdessä joka kerta kun ajattelen asiaa tai olemme samassa paikassa. Ahdistaa aivan valtavasti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tarina on totta, niin en minäkään pystyisi jatkamaan suhdetta. Joko kuvittelisin heidät koko ajan harrastamassa seksiä tai sitten pelkäisin, että he joskus eksyvät vielä yhdessä vällyjen väliin. En myöskään haluaisi, että siskoni tietäisi millainen mieheni on sängyssä. Ehkä joku vuosien takaisin yhden yön juttu vielä menisi, mutta lähiaikoina ollut seksisuhde olisi kyllä no go. Valitettavasti. 

Vierailija
2/29 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä osaavia miehiä on harvassa. Mies ei selvästikään halunnut olla pinnallisen siskon kanssa, vaan haluaa oikean naisen ja parisuhteen.  Kannattaisi ainakin yrittää ja katsoa kortti loppuun. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siitä jos se on irroitellut mälliä siskoosi.  sehän on vain kotiappäin  ja siskokin voi sit olla lapselikkana kun itse olet jossakin ukkosi kanssa tahi olet muuten pois kotoa  toki voi olla että sipaisee koipeen siskoasikin joutessaan mutta onpahan suvussa. eli jos pidät mihestä hyvää huolta eli sen kassit tyhjinä ei ole pelkoa että laulattaa siskoasi. itsellä ei ole siskoksita muuta kuin liukkaita kokemuksia,otsin pikkusiko ei osannut imeä lerssiä kuten isosiko. mutta tasasin eroa ujuttemalla lerssiä perikseen

Vierailija
4/29 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tarina on totta, niin en minäkään pystyisi jatkamaan suhdetta. Joko kuvittelisin heidät koko ajan harrastamassa seksiä tai sitten pelkäisin, että he joskus eksyvät vielä yhdessä vällyjen väliin. En myöskään haluaisi, että siskoni tietäisi millainen mieheni on sängyssä. Ehkä joku vuosien takaisin yhden yön juttu vielä menisi, mutta lähiaikoina ollut seksisuhde olisi kyllä no go. Valitettavasti. 

Tätä juurikin itsekkin pelkään. Ja pelkään että olen se "huonompi" tapaus. Itsellä kun ei ole kokemuksia monesta eri miehestä toisin kuin siskollani. Myös siskoni vartalo on paljon kauniimpi ja naisellisempi kuin omani ja sekin ahdistaa nyt toden teolla.

Mies on koko päivän kysellyt vointiani ja koska voisimme nähdä ja jutella. En ole pystynyt vielä puhumaan. Pitäisi saada omat ajatukset kasaan ensin.

Ap

Vierailija
5/29 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juurikin itsekkin pelkään. Ja pelkään että olen se "huonompi" tapaus. Itsellä kun ei ole kokemuksia monesta eri miehestä toisin kuin siskollani. Myös siskoni vartalo on paljon kauniimpi ja naisellisempi kuin omani ja sekin ahdistaa nyt toden teolla.

Mies on koko päivän kysellyt vointiani ja koska voisimme nähdä ja jutella. En ole pystynyt vielä puhumaan. Pitäisi saada omat ajatukset kasaan ensin.

Ap

Mutta mies ei ole kiinnostunut siskostasi, vaan sinusta. Mistä sinä tiedät, kumpi teistä on miehen mielestä kauniinpi, rakastettavampi, puhumattakaan siitä oleellisimmasta kumpi on parempi kokonaisuutena. Et  mistään. 

Vierailija
6/29 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
7/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ollut seksi vaan. Ei mitään väliä ja eikä siinä mitään väärää olejos nautinnosta naidaan. Rakkaus jos on sinuun niin mitä väliä.

Ilmeisesti sisko tykkäs antaa silloin ja ei se mitään.

Jatka seurustelua ja jos nyt välillä käy niin, että hän vetää siskoasi viikseen, niinkeskustele asiasta. Rakkaudesta vai nautinnosta. Jos rakkaudesta sit kannattaa erota mutta jos nautinnosta, niin annat itse vaan parempaa kyytiä

Vierailija
8/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne, en usko että pystyisin itse jatkamaan. Jos jo muutenkin vertailee itseään siskoonsa negatiivisessa mielessä ei se varmasti helpota noin.

Vierailija
9/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli vielä illalla käymään ja jäi minun luokseni. Puhuimme pitkään asioista. Tiesinkin jo hiukan tästä siskoni seksisuhteesta, tai siitä miten se loppui koska siskoni aikoinaan kertoi.

Heillä oli noin 3kk kestänyt seksisuhde.

Kun mies tutustui minuun, hän lopetti seksisuhteen,.koska halusi nähdä mitä tästä jutusta tulee. Ei ole tiennyt missään vaiheessa ennen iltaa että olemme sisaruksia tai edes että tunnemme. Uskon sen. Hän kertoi avoimesti omia ajatuksiaan ja tunteitaan. Oli aika surullisena jos jätän hänet nyt tämän vuoksi vaikka sanoi ymmärtävänsä jos niin teen. Kerroin avoimesti omia ajatuksia ja hän tuntui ne ymmärtävän aika hyvin. Lupasin, että yritän ja annan meille mahdollisuuden. Kuitenkin takaraivossa on pieni paniikin siemen kokoajan. Väkisinkin tämä vaikuttaa tapaan jolla toimimme ja seksi ekaa kertaa tämän jälkeen ahdistaa aivan valtavasti. Omat vuosien epävarmuudet ja tieto toisen ns. Parenmuudesta ahdistaa. Kuitenkin, tämä mies on sellainen jonka kanssa on ollut aivan ihanaa olla ennen tätä kaikkea. Huumorintaju on sama, tykkäämme touhuta samojen asioiden äärellä, läheisyys ja seksi on olleet ihania. Viime yönä kun mies otti minut kainaloonsa ja suukotteli ennen nukahtamista, ensin nautin tunteesta ja yhtäkkiä mieleeni tuli ajatus että näin hän on pidellyt siskoanikin seksin jälkeen aijemmin. Ja se hyvä olo hävisi ja ahdisti vain hirveästi. En tiedä teenkö karhunpalveluksen jos jatkan vai yritänkö vain päästä yli ajan kanssa. Siskoni ja minä emme usein näe erinäisitä syistä, mutta tapaamisia tulee joka tapauksessa. Miten niistä selviän..apua että on pää jumissa ja olo kamala. Miksi niin hyvä ja ihana asia piti mennä rikki. Ei minua miehen muut aijemmat suhteet ole missään vaiheessa haitanneet. Mutta tämä vain tuntuu pahalta.

Vierailija
10/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoiinaan ollessani matkoilla, oli siskoni tullut meille mieheni luo, eikä koskaan siitä mulle kertonut. Miksipä ei kertonut? jaa-a...jää ajoiksi peittoon...en mieti enempää!

Vierailija
11/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tää on ihan paska vertauskuva, mutta kuitenkin.....

Voit ostaa kioskilta lehden, jos siinä on yksi kiinnostava juttu, mutta jos tilaat sen lehden kestotilauksen, niin kokonaisuuden pitää olla kunnossa.

Mietippä siltä pohjalta, ei me miehetkään olla ihan niin pinnallisia kuin naiset olettaa.

Vierailija
12/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tää on ihan paska vertauskuva, mutta kuitenkin.....

Voit ostaa kioskilta lehden, jos siinä on yksi kiinnostava juttu, mutta jos tilaat sen lehden kestotilauksen, niin kokonaisuuden pitää olla kunnossa.

Mietippä siltä pohjalta, ei me miehetkään olla ihan niin pinnallisia kuin naiset olettaa.

Tää oli kyllä hyvä!!🤣

Vierailija
13/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tartte ainaskaa pelätä, et se menee ja pettää sua seksikkäämmä sisko kanssa ku on jo koe ajanut sen

Vierailija
14/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja viel, ei se iha surkee peti kaveri oo ollu ku noinki kaua pitäny vakiona. Eli siin sul rima joho tähdätä.

Vierailija
15/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko naiset, kuinka hankalaksi teette puolison elämän, kun mikään ei käy ja kaikki alkaa ahdistaan? Koskaan ei voi tietää mitä naisen päässä liikkuu ja miten hän sen kokee. Nytkin vanha aivan normaalisti eletty elämä kariutti suhteen.

Vierailija
16/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko naiset, kuinka hankalaksi teette puolison elämän, kun mikään ei käy ja kaikki alkaa ahdistaan? Koskaan ei voi tietää mitä naisen päässä liikkuu ja miten hän sen kokee. Nytkin vanha aivan normaalisti eletty elämä kariutti suhteen.

Jotenkin voisin kuvitella että osaa miestäkin saattaisi häiritä jos paljastuisi että uusi kumppani on aiemmin paneskellut tämän miehen isompivehkeisen veljen kanssa.

Vierailija
17/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aluksi otsikon, että miehellä on ollut ollut seksi suhde siskoonsa ja aatetlin, että mitä helvettiä. Kunnes tajusin lähes yhtä akaa, että Ap puhui omasta siskostaan, joka tiettävästi ei ole miehen sisko. Mitä tässä nyt sitten pitäisi aatella? - Sattuuhan sitä. Mutta ymmärrän, että "vähän" nyt harmittaa.... - Harmittaisi mahd. minuakin.

M40

Vierailija
18/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel vetti. 🤮

Vierailija
19/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap nyt menisi elämässään eteenpäin, eikä rypisi itsesäälissään.  Keskittyisit mieheen, että itseesi. Sisäänpäin kääntymisestä ei seuraa koskaan mitään hyvää. Keksit koko ajan asioita, mitä kahdehtia muilta.  Maailman on täynnä kauniita naisia, jotka tuntevat riittämättömyyttä miettimällä koko ajan itseään ja kelpaavatko kenellekään. Nyt sinä kelpaisit itsenäsi hyvälle miehelle ja sinä keksit keksimällä ongelmia ja tapat oman hyvän olosi.  Aikuistu ja keskity elämään hetkessä ja ottamaan mitä elämä antaa, äläkä heittäydy marttyyriiksi ja tapa omaa elämänhaluasi.  Kaikki me ollaan erilaisia ja erilaisuus on rikkaus, eikä puute jostain mitä jollakin toiselle on. Kukaan ei ole parempi sinuna kuin sinä. Toivottavasti miehessä miestä saamaan sinun itseluottamusta ja uskoa itseesi vahvistettua. Itse jouduin tuon nostatuksen tekemään ja todistamaan vaimolle, kun olimme tavanneet. Oli exät vieneet itseluottamuksen itseensä ja  miehiin. Panostin täysillä ja otin huomaani. Onneksi oli egoa ja itseluottamusta mitä jakaa. Taisin olla vähän liiankin perusteellinen kuin sillä eväillä menty koko ikä. 

Vierailija
20/29 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin törmännyt useastikin sellaiseen ilmiöön, että siskoksia kiinnostaa samanlainen mies. Tuli käytyä muutamat läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme