Nykyiselläni on ollut seksi suhde siskooni
Olen tapaillut nyt erästä aivan ihanaa miestä n. Puoli vuotta vakavasti. Meillä synkkaa todella hyvin ja tuntuu että yhteinen elämä on ihanaa. Minulla on nuorempi sisko joka on aina ollut aika menevää sorttia ja koska on todella upea ilmestys on aina saanut miehiä kun on niitä halunnut.
Olimme mieheni kanssa eilen ulkona viihteellä ystävä porukan kanssa. Sisko sattui samaan paikkaan ja tuli minua tervehtimään. Muu seurue oli pöydässä kun olin hakemassa juotavaa. Kun vein hänet pöytään hön tervehti ensin kaikkia ja sitten nähdessään mieheni kävi halaamassa ja sanoi että onpa kiva nähdä, viime kerrasta onkin jo aikaa..mieheni halasi takaisin mutta oli ihan nolona ja sanoi vain että no juu, niinpä ym epämääräistä. Siskoni alkoi kysellä mieheltä kuulumisia johon mies sitten sanoi, että seurustelee nykyään. Siskoni onnitteli ja jatkoi sitte seuraavalle ihmiselle höpöttämistä. Mies istui vain nolon näköisenä. Arvasin kyllä jo tässä kohtaa mistä tuntevat. Kun istuimme porukalla pöydässä ja mieheni lähti hakemaan juotavaa siskoni kuiskasi minulle että tuo on se mies jonka kanssa hänellä oli seksisuhde jokin aika sitten ja harmi kun se loppui kun oli sen verran hyvää kyytiä. Meinasin OKSENTAA!! Siis en todellakaan olisi halunnut tietää. Lähdin pöydästä ja sanoin meneväni vessaan. Lähdin pois. Siis en usko mitenkään että pysyyn jatkamaan suhdetta enää. Mies on aivan ihana mutta se tosiasia että toedän hänellä olleen seksisuhde todella kauniiseen ja kaikkien haluamaan siskooni saa minut tuntemaan itseni täysin nollaksi ja nolatuksi. Myös sen tieto heistä yhdessä saa minut voimaan pahoin. Miehelle sanoin että tuli huono olo kun yritti soittaa perääni. En ole sen jälkeen vastannut hänelle. Ovat keskustelleet asiasta illalla koska sikoni on yrittänyt soittaa tänään ja laittoi viestiä.ja sanoi olevansa pahoillaan tavasta jolla puhui. Ei olisi kuulemma sanonut mitään jos olisi tiennyt että me olemme yhdessä. Mutta siinäpä se..mies on upea, siskoni on upea ja minä aika tavallinen. Eihän siskolla käynyt edes mielessä että me voisimme olla yhdessä. Auttakaa joku. Olenko kohtuuton jos lopetan suhteen tähän? Voin vain kuvitella miten näen heidät yhdessä joka kerta kun ajattelen asiaa tai olemme samassa paikassa. Ahdistaa aivan valtavasti.
Kommentit (29)
Mitä sinun siskosi on asioista mieltä? Oletko puhunut hänen kanssaan asiasta? Jospa se auttaisi sinua asian käsittelyssä?
Ilmeisesti ao:lla ja siskolla on vulva miehen mieleen ;)
Ap:lla ja siskollaan siis valloittava vulva!
Ei tuossa kannata muuta miettiä kuin että olette hyviä panoja molemmat. Varmaan äitiinne tulleet!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinun siskosi on asioista mieltä? Oletko puhunut hänen kanssaan asiasta? Jospa se auttaisi sinua asian käsittelyssä?
Juttelin puhelimessa hänen kanssaan kyllä. Hänen sanojaan lainatakseni, "meillä oli hyvä ja monipuolinen seksielämä hetken, miksi annat sen haitata? Eihän se sulta ole pois. Älä nipota. Lupaan olla tekemättä enään mitään asian eteen, ei enään edes kiinnostaisi kyseinen mies"...ja näin..ei paljon tee mieli keskustella hänen kanssaan enään
Ap
(Enään!)
Sehän meni sitten hienosti.
Mies sai tyhmän tytön - mutta muutaman hyvän panon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko naiset, kuinka hankalaksi teette puolison elämän, kun mikään ei käy ja kaikki alkaa ahdistaan? Koskaan ei voi tietää mitä naisen päässä liikkuu ja miten hän sen kokee. Nytkin vanha aivan normaalisti eletty elämä kariutti suhteen.
Jotenkin voisin kuvitella että osaa miestäkin saattaisi häiritä jos paljastuisi että uusi kumppani on aiemmin paneskellut tämän miehen isompivehkeisen veljen kanssa.
Ei häiritsisi, koska koolla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko naiset, kuinka hankalaksi teette puolison elämän, kun mikään ei käy ja kaikki alkaa ahdistaan? Koskaan ei voi tietää mitä naisen päässä liikkuu ja miten hän sen kokee. Nytkin vanha aivan normaalisti eletty elämä kariutti suhteen.
Jotenkin voisin kuvitella että osaa miestäkin saattaisi häiritä jos paljastuisi että uusi kumppani on aiemmin paneskellut tämän miehen isompivehkeisen veljen kanssa.
Ei häiritsisi, koska koolla ei ole väliä.
Eipä vissiin 😂
muistuu tässä mieleen aikoinaan seukkasin 17 tyttiksen kanssa ja normaalisti ajelin sitä hakemaan maatalosta 6 nurkilla ja siskokset oli just saunassa ja minä odottelin niiden huoneessa.
no isosisko tuli ekaksi ja availi aamutakkia ja esitteli tuheroaan ja rintojaan joita siitä vähän jo esivalmistelikin,se on totta. no se meni pukemaan ja pikkusisko 15v tuli kanssa ja availi takkiaan ja kysyi että kelpaisko, no eihän nuori mies osa kieltäytyä ja kun isosiko oli pukemassa kokeilin sormella tiukkaa neitsyt pimppaa ja vähän kourin sen isopia ja raskainpia rintoja mitä isosikolla. pimppa oli märkä muttei johtunut saunasta. ja suht tiukkakin. no illan sitten pamputin himassa isosikoa ja meni muutama kk niin hiffain pikkusysterin kylällä ja otin sen kyytiin ja ajelin himaan ja koeajoin sen siinä joutessani. immenkalvo rikkoontui nasahtaen kun siirsin kaljupäistä kostajaa hitaasti sisään, oli kiva setti sekin
Ihmisenä joka en kovin helpolla valita mistään sanoisin että nyt en ole keksimällä keksinyt ongelmaa. Kyse on siskostani. Sukulaisesta, ihmisestä joka on aina nostettu jalustalle ja verrattu siihen mitä minun pitäisi olla, ihminen jota tulemme näkemään usein ja viettämään aikaa, yksi läheisimmistäni..ja mielestäsi voisin ottaa pääni ulos perseestä ja ajatella miestäni? Ihanaa jos olet ollut niin upea mies vaimollesi aikoinaan että sait hänet näkemään arvonsa. Jos joku latistaa sinut vuosien ajan ei ole helppoa vain ajatella itseään parempana kuin mitä on. Mies on hyvä ja siksi asiaa pohdinkin mikä olisi se oikea tapa toimia.