Miksi ihmiset ovat kiukkuisia ja epäystävällisiä nykyään?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on tullut "hulluksi" koronaeristysvuosien jälkeen. Usein näkee, että monet esim ajaa 10-20 km/t ylinopeutta ja on sellainen pysyvä lievä rattiraivo päällä. Saa todella pitää silmänsä nykään auki kun liikenteessä on.
10-20 ylinopeutta, no hui. Olet aika herkkä, jos sen perusteella analysoit ihmisten tulleen "hulluiksi". Siis meinaan muualla kuin jossain kolmenkympin alueella, missä liikkuu lapsia.
Pahimpia turvallisuusriskejä ovat ne tien tukot, jotka tulevat 100km/h isolle tielle liittymästä hivutellen viittäkymppiä ja kiilaavat eteen. Kuin seinä tulisi eteen sieltä perään tuleville.
Tai ne itsekkäät, jotka eivät vedä bussipysäkille ja päästä sitä kilometrin jonoa ohi.
Vrum vrum onko kiire? Vrum vrum pakko paahtaa pedaali pohjassa. Vrum vrum etkö tiedä kuinka mestari rallikuski olen? Vrum vrum.
Koronapiikkien sivuvaikutuksia...
Johtuisko siitä että kerrostalossa naapurit ei anna nukkua ja jatkuvasti väsynyt ja pää kipee...
Naiset ovat aina olleet kiukkuisia ja epäystävällisiä. Nykypäivänä se vain korostuu kun oikku prinsessat on koko lapsuutensa ajan saanut kaiken mitä haluaa niin aikuisenakin luulee vielä että itse saa määritellä kaiken oman tahdon mukaan
KYLLÄ! Tehdään loukkaavia aloituksia toisen ihmisen painosta , Itse Ei kerrota mitään eli myös
tässä Vauva- keskustelu palstalla tehdään Asiattomia ja liukkaavia aloituksia ! On jatkuvasti myös asiattomia kommentteja eli tämäkin Vauva- keskustelu palsta on samanlainen kuin Suomi24 on ilkeitä kommentteja !joilla halutaan , kun Itsellä on paha mieli on muillakin!
Ja kyllä! Jopa täys kasvuisella aikuisella joka toinen sana on naisen sukuelin! ( Tätä asiaa on kysytty aiemminkin täällä, että miksi ihmiset ovat kiukkuisia ja epäystävvällisiö nykyään ja jatko kysymys oli, että oletko laittanut merkille?)
No Hyvät käytöstavat ovat täysin unohtuneet, onkohan se siitä johtuvaa, että on tullut Uusi buubi,
Jokainen luulee olevansa muita parempi, syynä epäterveesti verenpaine nousee koholle ,
Jatkuva suorituskyky etenkin nuorilla !
Ollaan niin totaallisen kyllästytty Elämäänsä, kaikki näyttää mustalta .
Ei olpots siitä vähästäkään, aina rahan perässä juostaan ,
On tultu Ahneeksi! ainainen kiire.
Nämä aiheuttaa stressiä ahdistusta , väliin pitämätyömyyttä.
Liikaa koneita ja laitteita elektroniikkaa, sähköä mangetismia.
Yhä enemmän ihmisen kuntokin hiipuu, halutaan helppoa elämää.
Ihan tässä, kohta pelottaa ne Bulgarialainen Vangan ennustukset, selvännöt niinkö me Itse aiheutamme , sitte Maalimanlopun ja sekoitumme muukalaisten kanssa.
Tähän asti kun Hänen selvinnyt ovat toteutuneet, New Yorkin terrori iskut, ( myös lenkokone kaappauksen)Tsunami, maanvyöryt, Covid19 ( Hän näki vuosia sitten , että Maailmaa uhkaa kauhea tauti) ja se nyt toteutui 2020!
Ja näki kahden maan sodan ..
.Sekin toteutui , Ukrainan ja Venäjän sodan!
Näinkö on tietääkö Hänen selvknöt loputkin?
Luultavaksi siksi että ap itse ei ole huomannut ajan kulumista, tullut ikävuosia.
Minulle ainakin ollaan ihan mukavia. On oltu aina ja muutoksia ei ole ollut.
N49