Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hautajaisia minulle

Vierailija
29.04.2023 |

Ei.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele hautajaiset. Eihän niitä ole pakko järjestää ollenkaan,.

Vierailija
2/6 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet siunaus- ja muistotilaisuutta. Jokainen kuollut on kuitenkin saatava pois täältä, joten ehdotan suoraa tuhkausta. Tee tahdostasi paperit ennen kuolemaasi, niin kukaan läheisesi ei ala järjestää mitään. (Olen itse sopinut tästä hautaustoimiston kanssa: arkku, uurna ja hautapaikka ovat valmiina. Rahaa on hyvä olla olemassa sen verran että riittää arkkuun, krematoriopaikkaan ja hautaukseen sekä hautaustoimiston kuluihin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, sun pitää kuolla ensin. Sitten vasta hautajaiset.

Vierailija
4/6 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, sun pitää kuolla ensin. Sitten vasta hautajaiset.

Ainahan voi elävältä haudata.

Vierailija
5/6 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet siunaus- ja muistotilaisuutta. Jokainen kuollut on kuitenkin saatava pois täältä, joten ehdotan suoraa tuhkausta. Tee tahdostasi paperit ennen kuolemaasi, niin kukaan läheisesi ei ala järjestää mitään. (Olen itse sopinut tästä hautaustoimiston kanssa: arkku, uurna ja hautapaikka ovat valmiina. Rahaa on hyvä olla olemassa sen verran että riittää arkkuun, krematoriopaikkaan ja hautaukseen sekä hautaustoimiston kuluihin.)

Lisään tähän vielä perunkirjoituskulut. Jos sinulta ei jää yhtään rahaa, hautaustoimiston ja perukirjan laatijan laskut maksaa kuolinpesä. Hautajaisia ei todellakaan ole pakko pitää, mutta jonnekin sinut on haudattava. Kuolinilmoituskaan ei ole välttämätön. Täysin turhia kuluja. Joku sitten tyhjentää asuntosi, katkaisee sähkösopimuksesi, kotivakuutuksesi ja kaikki jäsenyytesi, toimittaa kuolintodistuksen pankkiin ja luottolaitoksiin.

Vierailija
6/6 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Älä huoli ap, joku sut silti kuoppaan heivaa vaikka et hautajaisia tahdo.